Gå til innhold

Du som har lån /stipend i statens lånekasse

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Har du fått ditt stipend/lån i dag? Er det ikke i dag det skulle komme?

Skrevet

Det er januar. Det meste kom den 03. januar, men i januar må altså utbetalingen hentes på lærestedet, som i august.

Angela1365380318
Skrevet

Det er januar. Det meste kom den 03. januar, men i januar må altså utbetalingen hentes på lærestedet, som i august.

Går det ikke automatisk. Tror jeg søkte for et helt år, eller må jeg søke på nytt igjen?

Skrevet

Går det ikke automatisk. Tror jeg søkte for et helt år, eller må jeg søke på nytt igjen?

Neinei, du trenger ikke søke på nytt, du må bare skrive under på at du fremdeles er student, akkurat som når du hentet ut utbetalingskort i august. Det har nok ligget på skola og ventet på deg en stund.

Angela1365380318
Skrevet

Neinei, du trenger ikke søke på nytt, du må bare skrive under på at du fremdeles er student, akkurat som når du hentet ut utbetalingskort i august. Det har nok ligget på skola og ventet på deg en stund.

Oki, tusen takk for raskt svar.

Skrevet

Og dersom du ikke har betalt semesteravgift for vårsemesteret må du som regel gjøre dette før du får hentet ut utbetalingskort.

Der jeg går betaler vi for både vår og høst-semesteret på høsten, så vi trenger ikke tenke på det nå etter jul, men vet noen læresteder har det delt opp.

Skrevet

jeg har mottatt studiebevis i posten. og jeg som ikke en gang har meldt meg opp til eksamen i år.

hm merkelig.

Skrevet

Det ligger klart på skolen. Du henter det på kontoret hvor du hentet det første gang etter sommerferien, forutsatt at du har betalt semesteravgiften. Det tar ca tre dager fra den er betalt (via nettet) til den er registrert.

Skrevet

Det skal vel komme den 15 det?

Jeg har nedbetalt mitt studielån og det er litt av en god følelse skal jeg si deg:-)))

iiiiiiiaaaaaahhhhhhhhhhhhhaaaaaaa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...