Gjest gleder meg sånn Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Gleder meg sånn - skal til tenerife på tur snart. Har virkelig fortjente en tur nå. Hva lønner det seg å handle der?? Noen tips? Har hørt at de er litt mere slepphendte med å selge medisiner også - stemmer dette? 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Sett denne siden?: http://www.canariposten.com Klikker du på kartet øverst til venstre så kommer du til info. om de forskjellige øyene. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 I alle dager, skal du åpne medisinutsalg, eller liker du å knaske piller? Jeg drar til syden for å kose meg i sola, jeg... 0 Siter
Gjest gleder meg sånn Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 I alle dager, skal du åpne medisinutsalg, eller liker du å knaske piller? Jeg drar til syden for å kose meg i sola, jeg... skal jo kose meg da - ikke nødvendig å være så spydig. Skal ikke dit for å knaske piller nei - men for å sole meg. Var bare nysgjerrig! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 skal jo kose meg da - ikke nødvendig å være så spydig. Skal ikke dit for å knaske piller nei - men for å sole meg. Var bare nysgjerrig! Når du spør om de er mere "slepphendte" på å selge medisiner i syden, så får du tåle spydige kommentarer. 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Stemmer det med medisiner. Passet på å kjøpe tabletter som jeg fikk på resept her, men som var reseptfrie der, og til bare halve prisen. Men om det er slik for alle medisiner det vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest gleder meg sånn Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Når du spør om de er mere "slepphendte" på å selge medisiner i syden, så får du tåle spydige kommentarer. Er det ikke lov å være litt nysgjerrig da? Synes innlegget ditt var meget støtende (det første) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Er det ikke lov å være litt nysgjerrig da? Synes innlegget ditt var meget støtende (det første) Støtende? Huff, dol er vel ikke for sarte sjeler. Unnskyld. Håper du får tak i de medisinene du trenger gjennom fastlegen din. 0 Siter
Gjest gleder meg sånn Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Støtende? Huff, dol er vel ikke for sarte sjeler. Unnskyld. Håper du får tak i de medisinene du trenger gjennom fastlegen din. Jo takk allergimedisinen min får jeg hos legen. Noe annet bruker jeg altså ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.