Gå til innhold

Skal til tenerife...

Anbefalte innlegg

Gjest gleder meg sånn
Skrevet

Gleder meg sånn - skal til tenerife på tur snart. Har virkelig fortjente en tur nå.

Hva lønner det seg å handle der?? Noen tips?

Har hørt at de er litt mere slepphendte med å selge medisiner også - stemmer dette?

Skrevet

I alle dager, skal du åpne medisinutsalg, eller liker du å knaske piller?

Jeg drar til syden for å kose meg i sola, jeg...

Gjest gleder meg sånn
Skrevet

I alle dager, skal du åpne medisinutsalg, eller liker du å knaske piller?

Jeg drar til syden for å kose meg i sola, jeg...

skal jo kose meg da - ikke nødvendig å være så spydig.

Skal ikke dit for å knaske piller nei - men for å sole meg.

Var bare nysgjerrig!

Skrevet

skal jo kose meg da - ikke nødvendig å være så spydig.

Skal ikke dit for å knaske piller nei - men for å sole meg.

Var bare nysgjerrig!

Når du spør om de er mere "slepphendte" på å selge medisiner i syden, så får du tåle spydige kommentarer.

Skrevet

Stemmer det med medisiner. Passet på å kjøpe tabletter som jeg fikk på resept her, men som var reseptfrie der, og til bare halve prisen. Men om det er slik for alle medisiner det vet jeg ikke.

Gjest gleder meg sånn
Skrevet

Når du spør om de er mere "slepphendte" på å selge medisiner i syden, så får du tåle spydige kommentarer.

Er det ikke lov å være litt nysgjerrig da? Synes innlegget ditt var meget støtende (det første)

Skrevet

Er det ikke lov å være litt nysgjerrig da? Synes innlegget ditt var meget støtende (det første)

Støtende? Huff, dol er vel ikke for sarte sjeler. Unnskyld. Håper du får tak i de medisinene du trenger gjennom fastlegen din.

Gjest gleder meg sånn
Skrevet

Støtende? Huff, dol er vel ikke for sarte sjeler. Unnskyld. Håper du får tak i de medisinene du trenger gjennom fastlegen din.

Jo takk allergimedisinen min får jeg hos legen. Noe annet bruker jeg altså ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...