Gå til innhold

Har du angret på sex du har hatt tilfeldig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• MsSophie

4

• Mary Poppins

4

• Prozak

3

Man skal ikke ha tilfeldig sex! Sex skal videreføre spesielle følelser mellom to mennesker som elsker hverandre!

Dagens samfunn ser ikke ut til å ha samme oppfattelsen ser det ut til..

Jøss.

Hvilken planet har du nettopp tilbakevendt fra da?;o)

Gjest Pimpirian

Jøss.

Hvilken planet har du nettopp tilbakevendt fra da?;o)

Ja hehehe....

Dette er lenge siden nå, men jeg har hatt sex mangen ganger jeg har angret meg ihæl...

Ikke alltid lett å si nei ;-) Men etter et par uker mnd. så driter du i det!!! Da er det glemt!

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Man skal ikke ha tilfeldig sex! Sex skal videreføre spesielle følelser mellom to mennesker som elsker hverandre!

Dagens samfunn ser ikke ut til å ha samme oppfattelsen ser det ut til..

Skal man ikke ha tilfeldig sex? Hvem bestemmer det? Du?

*LOL*

ShitDiddelyDo

Tja, enkelte ons har gitt meg lettere fyllenerver i etterkant, men selv om jeg angrer der og da er det ikke akkurat noe som sitter i spesielt lenge.

Grunnene til de lettere fyllenervene er så mange. F.eks.: Tenk om hun skrøyt på seg p-piller og har blitt gravid? Tenk om hun ble gravid til tross for kondom? Tenk om hun vil noe mer? Tenk om hun blir såret? Tenk om hun begynner å pese meg med sms og tror jeg har vært ute etter noe mer?

Den slags. Egentlig bare bullshit. Altså; bortsett fra graviditesangsten. Like fullt trives jeg sjelden dagen etter et ons.

Sex er best med noen man stoler på og helst kjenner godt.

Tja, enkelte ons har gitt meg lettere fyllenerver i etterkant, men selv om jeg angrer der og da er det ikke akkurat noe som sitter i spesielt lenge.

Grunnene til de lettere fyllenervene er så mange. F.eks.: Tenk om hun skrøyt på seg p-piller og har blitt gravid? Tenk om hun ble gravid til tross for kondom? Tenk om hun vil noe mer? Tenk om hun blir såret? Tenk om hun begynner å pese meg med sms og tror jeg har vært ute etter noe mer?

Den slags. Egentlig bare bullshit. Altså; bortsett fra graviditesangsten. Like fullt trives jeg sjelden dagen etter et ons.

Sex er best med noen man stoler på og helst kjenner godt.

Så hvorfor har du ons da? Når det uansett ikke er så bra og du grubler dagen etter? Dårlig motstandskraft i fylla:)

Så hvorfor har du ons da? Når det uansett ikke er så bra og du grubler dagen etter? Dårlig motstandskraft i fylla:)

Sansynligvis fordi det ofte også gjerne er digg med noen man aldri har møtt før :-)

".............................."

Sansynligvis fordi det ofte også gjerne er digg med noen man aldri har møtt før :-)

".............................."

ifølge sdd så ser du ganske digg ut på bilde, trur jeg snart må lage meg profil, så jeg får se noen av dolerne:)

Annonse

ifølge sdd så ser du ganske digg ut på bilde, trur jeg snart må lage meg profil, så jeg får se noen av dolerne:)

Ifølge SDD?! :-9

Nei, jeg sorterer nok ikke under kategorien "digg". Ihvertfall ikke via et bilde :-)

"........................."

ShitDiddelyDo

Jeg må nok slutte å kødde sånn med gutter. Har en kompis som er homse og han sendte meg en sms når jeg var ute og røyket i kveld mens mobilen lå inne. Helt harmløst, han er jo en god kompis, men mobilen lå inne og faenskapene så sitt snitt til å kødde. Så de skrev til han: Kan jeg sove hos deg og ha sex i kveld hvis du lover ikke å si det til noen?

Svaret jeg fikk når jeg kom inn var: Ja, jeg lover selvfølgelig ikke å si det til noen. Hyggelig at du føler det sånn.

Hehe, ble småpissed da, gitt, Forbanna idioter! Han ble ikke noe mindre pissed. :)

Gjest svaksterk

Jeg må nok slutte å kødde sånn med gutter. Har en kompis som er homse og han sendte meg en sms når jeg var ute og røyket i kveld mens mobilen lå inne. Helt harmløst, han er jo en god kompis, men mobilen lå inne og faenskapene så sitt snitt til å kødde. Så de skrev til han: Kan jeg sove hos deg og ha sex i kveld hvis du lover ikke å si det til noen?

Svaret jeg fikk når jeg kom inn var: Ja, jeg lover selvfølgelig ikke å si det til noen. Hyggelig at du føler det sånn.

Hehe, ble småpissed da, gitt, Forbanna idioter! Han ble ikke noe mindre pissed. :)

*lol*

Litt små brisen etter en tur på byen, men drister meg til å spørre, er du noe kjekk? skulle gjerne sett et bilde av deg:)

Ja. Traff en gang en fyr ute på byen. Tok han med hjem. Hadde skikkelig dårlig sex. Han ville ikke gå når jeg ville han skulle. Han ringte meg flere ganger etterpå. Phu, skikkelig kjedelige greier. Heldigvis ga han opp etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...