Gå til innhold

Hawaii, Norge

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her snakker vi noe så merkelig som en norsk film på høyde med noe av det bedre jeg har sett av film.

Den desidert beste norske filmen jeg noensinne har sett. Anbefales på det sterkeste!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har den kommet ut på video?

Jupp. Jeg kjøpte den på dvd i går. Tror den kom ut på onsdag.

hare1365380455
Skrevet

Jupp. Jeg kjøpte den på dvd i går. Tror den kom ut på onsdag.

Ok, har tenkt å se den når jeg får tid.:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

...endelig - der var vi film-enige....;-)

..

Du har litt smak du også, vet du. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva handler den om i korte trekk

Det er ikke enkelt å svare godt på det spørsmålet.

Har du sett Magnolia? Den ligger i de baner. En del småhistorier som flettes sammen til et slags klimaks.

Skrevet

Har du sett Magnolia? Den ligger i de baner. En del småhistorier som flettes sammen til et slags klimaks.

...og en engel....:-)

...og nei, det er ikke fordi Tronde Espen Seim er Guds gave til kvinnen at jeg liker filmen!

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

...og en engel....:-)

...og nei, det er ikke fordi Tronde Espen Seim er Guds gave til kvinnen at jeg liker filmen!

:-)

Er det han sykepleieren?

En meget, meget god film uansett!

Skrevet

Nei. Er den også bra?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei. Er den også bra?

Veldig bra, men om den strides de lærde. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

heter den ikke hawaii, oslo?

Jo, en skrivebom det der. Så det ikke før nå.

Henriette1365380130
Skrevet

Ja, jeg liker også denne filmen veldig godt. Men har lurt på om filmen er religiøst ment, eller om den bare kan tolkes sånn?

Hvordan forstår du slutten, for eksempel?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg liker også denne filmen veldig godt. Men har lurt på om filmen er religiøst ment, eller om den bare kan tolkes sånn?

Hvordan forstår du slutten, for eksempel?

Jeg rotet faktisk litt med slutten og har egentlig ingen formening om den. Jeg ante ikke at den ville komme.

Må fundere litt over det der og helst se filmen en gang til før jeg uttaler meg.

Skrevet

Den ble til de grader slaktet av Brita Engseth Møystad(lesbedama som er filmanmelder i en eller annen kanal)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...