Gå til innhold

på tide med en ny:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarer egentlig ikke på sånt som det her, men jeg kjeder meg.

den ekte noor - Tror ikke hun har silikon. Derav "ekte" i nicket. Var såpass mange som trodde hun hadde silikon at hun så seg nødt til å blande inn "ekte" i nicket sitt.

dame55 - Hun er fra Oslo og har fine interesser som blant annet innebærer å skjelle og smelle mot motstanderlages hockeyspillere, mens jeg står på andre enden og skjeller ut hennes gullgutter. Jeg har med andre ord et veldig godt inntrykk av henne.

prozak - Trener, piercer, boikotter Sør og er generelt dreven inne på sexforumet. Dessuten har jeg drukket øl med dama hans, og siden hun er hyggelig er han vel strengt tatt nødt til ikke å være så ille selv. Han ser også ganske digg ut på bilde.

frosken - Kvinne, dreven med råd og tips inne på psykiatri, og så tror jeg faen meg at jeg kjente en hun kjenner engang.

nick - En bløff. Han er ikke den han gir seg ut for og liker å skryte på seg tjukt av penger og en strøken babe.

Mora2 - Jeg har sett nicket mange ganger, men hun er helt sikkert fra ungeforumet. Der er jeg ikke lommekjent.

champagne - En sprudlende dame med tjukt av unger! Tror jeg.

dory - Minner meg mest om den noe distre fisken i Finding Nemo. Ja, det er nok henne!

Malun - Drømmedama! Jeg mener: Et kvinnfolk som gir mannen sin hele forbanna Sopranos-settet i julegave hadde jeg giftet med meg på dagen. Usett!

Mary Poppins - Hun er fra et perverst sted og bor på et enda mer perverst sted. Tiltrekkes åpenbart det perverste. Det liker vi!

pirko - Gutt, kverulant.

dimi - Jente, mener hun har vært frekk mot meg. Sånt liker vi i så fall. Men det er mulig jeg tar feil der.

Ade\ina - Humør som været i Norge for tiden. Ustabilt.

Dorthe - Svigers! Kan jo ikke annet enn å lovprise den dama. Natteravn, humor, hater ikke-røykere like jævlig som Al-Quida hater Bush, selv om hun nå er en ikke-røyker selv med mindre hun har ryki. Har en meget søt datter som hun hardnakket forsøker å koble meg med.

Spirello - Jeg trodde det var en mann, men tror hærenfløttemeg at jeg her forleden leste at han var en hun. Sikkert en babe!

Åh SDD, du er så søt - på en veldig mandig og mystisk måte, selvsagt.

;o)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Mary Poppins

5

• Prozak

5

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

frosken - Ei kjempedame med greie på det meste. Kjenner henne veldig godt i RL

malun er journalist (men for tida uten jobb? elelr tar jeg helt feil?) og skriver alltid fornuftig.

dimi er trønder og virker veldig ok likevel ;)

Dorthe er kongedame som jeg vil drikke store mengder rødvin med en gang også i RL og ikke bare over telefonen

Spirello er bekymra førstegangsgravid og virker som en fornuftig ung dame.

Skrevet

malun er journalist (men for tida uten jobb? elelr tar jeg helt feil?) og skriver alltid fornuftig.

Dorthe er kongedame som jeg vil drikke store mengder rødvin med en gang også i RL og ikke bare over telefonen

Neida, jeg er ikke uten jobb - men jeg er uten arbeidsgiver. Driver mao for meg selv.

Takk for kompliment, forresten. ;o)

Skrevet

Neida, jeg er ikke uten jobb - men jeg er uten arbeidsgiver. Driver mao for meg selv.

Takk for kompliment, forresten. ;o)

Bare hyggelig! :)

Så kult at du driver for deg sjøl. Tok jeg helt feil da jeg trodde det var deg som mista jobben din i høst? Det var i såfall ikke meninga! :)

Skrevet

Bare hyggelig! :)

Så kult at du driver for deg sjøl. Tok jeg helt feil da jeg trodde det var deg som mista jobben din i høst? Det var i såfall ikke meninga! :)

Det stemmer at jeg mistet jobben pga nedskjæringer - kjip bransje, sånn sett.

Men det er litt lenger siden.

Fikk en fin sluttpakke og begynte for meg selv. Det er herlig å ha en brukbar sjef. ;o)

Skrevet

Det stemmer at jeg mistet jobben pga nedskjæringer - kjip bransje, sånn sett.

Men det er litt lenger siden.

Fikk en fin sluttpakke og begynte for meg selv. Det er herlig å ha en brukbar sjef. ;o)

Har du mange pene ting å si om den nye sjefen din? ;)

Skrevet

Har du mange pene ting å si om den nye sjefen din? ;)

Åja. Hun er raus, fleksibel og morsom.

Og så er hun veldig grei med hensyn til foskudd på lønn! ;o)

Skrevet

Åja. Hun er raus, fleksibel og morsom.

Og så er hun veldig grei med hensyn til foskudd på lønn! ;o)

Det høres jo helt fantastisk ut! :)

Skrevet

Bekymra ja.. : ) Det skal jeg love deg! Er egentlig ganske fornuftig ja, men sannelig ikke lett å beherske seg når man tenker på alt mulig som kan gå galt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...