Gå til innhold

Hair extencion????

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Noen som vet hva det koster????

Og hvor jeg kunne fått gjort det, Oslo og omegn???

Håper på svar

Skrevet

Kjøp deg heller sånne extensions du kan sette i selv..hos friøsr.. akkurat nå er jeg ikke klinkende klar, men imorgen skal jeg forklare litt nærmere.. :)

Skrevet

Det kommer an på hvor mye (altså mange) du trenger.

Alt fra 2000 og oppover kan jeg tenke meg. Jeg har gjort det noen ganger hos Nikita.

Ekte hår koster mer.

Skrevet

Nå skal jeg svare deg ordentlig, i edru tilstand ;)

Jeg kjenner mange som har tatt hair extensions og ingen av dem har blitt fornøyd, men det er så klart individuellt.

Det er ganske dyrt. Ekte hår koster det over 4000kr. Har en vennine som betalte 8000kr men jeg vet man kan få det billigere.

Men alternativ løsning er å kjøpe hair extensions som du kan ta på selv. Disse må bestilles hos frisør, og kan vaskes, farges og børstes (det er ekte hår). Og du kan bruke dem om og om igjen. De er lett og sette inn og ta ut igjen, og ser kjempe bra ut.

De koster rundt 1200kr for 3 stykk og du trenger ikke flere fordi de er cirka 12 cm brede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...