serendipity Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Først meg selv... så meg selv...og hvis det er igjen noe.. Ja så tar jeg faen meg det også!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1122165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det trenger jo ikke treffe andre følelser enn rettferdighets-følelsen, da. Man MÅ ikke være i en lignende situasjon for å bli opprørt av slik. "............................." Du har rett Prozak, jeg er IKKE i en lignende situasjon. Men jeg reagerer på innskrivers egoisme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1122355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du blir så sint pga. det hun skrev, så har det truffet dine egne følelser på et eller annet vis. Nei, det har ikke truffet meg på noe slags vis. Jeg bare skrev hva jeg syntes om hennes oppførsel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1122357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du har rett Prozak, jeg er IKKE i en lignende situasjon. Men jeg reagerer på innskrivers egoisme. Som mange andre :-) "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1122365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg sier som Lion pleide å bemerke tørt: Javel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1122648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er litt interessant å se at du ikke har svart på et eneste av svarene du har fått. Men det er vel ikke noe å forsvare. "............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er litt interessant å se at du ikke har svart på et eneste av svarene du har fått. Men det er vel ikke noe å forsvare. "............................." Kanskje hun hadde regnet med å få en haug av trøstende ord og medfølelse. At mange skulle mene det hun driver med er til pass for mannen, og at hun dermed kunne fortsette i samme duren - med trøst og støtteord fra andre, om at dette var ok, uten det minste snev av dårlig samvittighet. Eller har hun samvittighet tro - virker ikke slik. Ikke vet jeg, men hun virker så egoistisk og selvopptatt, at jeg regner det som grunnen til at hun skrev dette her - for å få en slags bekreftelse å støtte sitt svineri til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei, det har ikke truffet meg på noe slags vis. Jeg bare skrev hva jeg syntes om hennes oppførsel. Jeg sa ikke noe om at du var i lignende situasjon, bare at dette måtte treffe deg. Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt. Derimot treffer fordommene dine meg når du skriver at hun er gal og må til psykolog. Jeg synes ofte det er vanskelig for meg, og andre som har gått til psykolog på vanskelige tidspunkter i livet, å få høre at psykologer er for de gale. De andre sitter deroppe og ser ned. Dette treffer kraftig mine indre følelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg sa ikke noe om at du var i lignende situasjon, bare at dette måtte treffe deg. Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt. Derimot treffer fordommene dine meg når du skriver at hun er gal og må til psykolog. Jeg synes ofte det er vanskelig for meg, og andre som har gått til psykolog på vanskelige tidspunkter i livet, å få høre at psykologer er for de gale. De andre sitter deroppe og ser ned. Dette treffer kraftig mine indre følelser. "å få høre at psykologer er for de gale. De andre sitter deroppe og ser ned. Dette treffer kraftig mine indre følelser." Det er jo en litt annen diskusjon, og det er ikke sikkert hun mente det slik. "............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 "å få høre at psykologer er for de gale. De andre sitter deroppe og ser ned. Dette treffer kraftig mine indre følelser." Det er jo en litt annen diskusjon, og det er ikke sikkert hun mente det slik. "............................." Nei herregud, psykolog er da ikke for gale folk, men for folk med problemer - for en periode, eller lengre perioder. Jeg tror bebba går inn for å misforstå meg, så det har ingen hensikt for meg å svare henne egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg sa ikke noe om at du var i lignende situasjon, bare at dette måtte treffe deg. Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt. Derimot treffer fordommene dine meg når du skriver at hun er gal og må til psykolog. Jeg synes ofte det er vanskelig for meg, og andre som har gått til psykolog på vanskelige tidspunkter i livet, å få høre at psykologer er for de gale. De andre sitter deroppe og ser ned. Dette treffer kraftig mine indre følelser. Jeg skrev at hennes oppførsel var galskap bebba - galskap. Kunne like gjerne ha skrevet simpel eller lignende ord. Jeg skjønner ikke hvorfor DU skal føle deg truffet av det jeg skriver her. Du er neimen ikke lett å ha med å gjøre. Så skriver du til meg: "Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt." Hva vet du om meg egentlig - ingen verdens ting - så hvorfor skriver du da slike meninger om meg, og jo det er nok rettferdighetssansen min som reagerte. Jeg reagerer på mennesker som kun ser seg selv og sine behov, og ikke tenker på andre overhode - her innskrivers mann, og dette syntes jeg var ekstremt, nesten så man skulle tro det var en eller annen som skrev dette innlegget for å tøyse. Ja, jeg har lurt på det ja. Hvis det er så ille i ekteskapet, noe hun sier det ikke er, så burde hun verdsatt den han var og ikke gått inn for å være utro. Hvorfor ikke da bare gå, hvis sexen går foran unger snill mann og alt de har sammen. Det er sjelden det går å få i både pose og sekk her i livet, men enkelte mener visst de har rett til akkurat det. For de fleste andre av oss, som da leser dette, vil vi reagere med at: dette er IKKE rettferdig, men egoistisk. Det treffer ingenting anne i meg, uansett hva du måtte sitte å analysere inne i din egen lille verden. Du liker å ha rett, men jeg kan ikke gi deg rett i din analyse av meg som menneske, når den er gal. Min mening, er hva jeg skriver, hverken mer eller mindre. Å jeg gidder ikke å høre om hvor utdannet du er, og hvor mange land du har vært i osv, osv. Det er fint for deg at du har erfaring med mennesker du har truffet, men ikke sitt å påstå ting om meg - for det har du ingen som helst forutsetninger for. Nei, jeg er ikke sint, bare en smule oppgitt. Det virker som du er ute etter å snappe opp dagens analyseoffer, og deretter terpe i vei med ditt. På tide at du tar det litt med ro kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiriliten Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei herregud, psykolog er da ikke for gale folk, men for folk med problemer - for en periode, eller lengre perioder. Jeg tror bebba går inn for å misforstå meg, så det har ingen hensikt for meg å svare henne egentlig. Hei der... Var ikke meningen å ikke svare...har mye å gjør...takk for svarene alle sammen...ler Saken er den at ja, jeg har nok litt dårlig samvittighet likevel.... Det er moro å se at dere ble så provosert da,....Jeg satt og skrev en sen natt, måtte få ut litt frustrasjon, og jeg var egentlig veldig sint....bla bla bla....Men jeg er like fullt utro... Så jeg tenker og tenker og tenker...men hva i helvete skal jeg gjør....Jeg kan ikke si nei til det som er et etterlengtet lyspunk i livet mitt....(utenom mine barn på 9 og 5 år..det er vel de som er grunnen til at jeg fremdeles er her.,,) Joda, mannen min er snill, og han har aldri verken slått..eller vært voldelig på annen måte...Han unner meg alt jeg trenger av materielle goder...men dette er nesten verre... jeg lengter etter noe mer...litt kjærlighet, en klem, osv... Dere må ikke tro jeg ikke har prøvd å fikse opp i dette...første gang for 5 år siden...et år etter at vi giftet oss....etter en stund gav jeg opp....så forsøkte jeg igjen.. Vi har vært til familierådgivning...han gikk med bare en gang...etter det måtte jeg gå alene.... Og det er liksom ikke bare han jeg i tilfellet reiser fra...det er hus, venner, naboer, familie, barna får jeg sett mindre til.. og ja en trygg økonomi...kommer vel ikke utenom det..osv... Det har vært oss to i mange år nå....var samboere i fem år før vi giftet oss...og kjærester før det..han er snill, og i alles øyne en kjernekar. Han stiller opp for både venner og familie dersom det er noe.... det gjør det bare verre for meg å gå..ingen vil forstå hvorfor.. Jeg vet jeg løper en risiko, og det er ekteskapet mitt som innsats, og jeg tror jeg er villig til fremdeles løpe den risikoen...Men, selvsagt gjør det litt med meg å se så mange sterke reaksjoner... Det var vel nokså klart ut fra begynnelsen av innleget mitt at jeg ikke forsøkte å oppnå verken aksept for det jeg gjør eller sympati på noen måte...men, har ingen jeg kan snakke med dette om, som nok naturlig er, så derfor håpte jeg på litt reaksjoner...ler og det ble det... Jeg trenger visst å ristes litt ja...hehe Skjønner at jeg i manges øyne er jeg nok ei egoistisk kjerring,,,trøster meg emd at dere ikke kjenner meg...jeg nok reist for lenge siden hadde jeg vært det...Jeg er vel bare blitt litt lei av å ta ting for gitt... Jeg vil være meg, den jeg selv liker best.. om ikke annet så i allefall for en stund... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiriliten Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg skrev at hennes oppførsel var galskap bebba - galskap. Kunne like gjerne ha skrevet simpel eller lignende ord. Jeg skjønner ikke hvorfor DU skal føle deg truffet av det jeg skriver her. Du er neimen ikke lett å ha med å gjøre. Så skriver du til meg: "Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt." Hva vet du om meg egentlig - ingen verdens ting - så hvorfor skriver du da slike meninger om meg, og jo det er nok rettferdighetssansen min som reagerte. Jeg reagerer på mennesker som kun ser seg selv og sine behov, og ikke tenker på andre overhode - her innskrivers mann, og dette syntes jeg var ekstremt, nesten så man skulle tro det var en eller annen som skrev dette innlegget for å tøyse. Ja, jeg har lurt på det ja. Hvis det er så ille i ekteskapet, noe hun sier det ikke er, så burde hun verdsatt den han var og ikke gått inn for å være utro. Hvorfor ikke da bare gå, hvis sexen går foran unger snill mann og alt de har sammen. Det er sjelden det går å få i både pose og sekk her i livet, men enkelte mener visst de har rett til akkurat det. For de fleste andre av oss, som da leser dette, vil vi reagere med at: dette er IKKE rettferdig, men egoistisk. Det treffer ingenting anne i meg, uansett hva du måtte sitte å analysere inne i din egen lille verden. Du liker å ha rett, men jeg kan ikke gi deg rett i din analyse av meg som menneske, når den er gal. Min mening, er hva jeg skriver, hverken mer eller mindre. Å jeg gidder ikke å høre om hvor utdannet du er, og hvor mange land du har vært i osv, osv. Det er fint for deg at du har erfaring med mennesker du har truffet, men ikke sitt å påstå ting om meg - for det har du ingen som helst forutsetninger for. Nei, jeg er ikke sint, bare en smule oppgitt. Det virker som du er ute etter å snappe opp dagens analyseoffer, og deretter terpe i vei med ditt. På tide at du tar det litt med ro kanskje. Hei Adelina.... Ikke vær så sint da... Selvsagt hr hun ikke rett til å analysere deg, og å uttale seg om deg som hun ikke kjenner,,,,det har vi ingen,....hverken du eller jeg.. skulle visst aldri skrevet dette innlegget....syns det ender opp med krangling på forumet... Jeg er faktisk ei ganske snill jente, og jeg elsker mine barn, og du har heller ingen rett til å mene at mine behov går forran alt...d gjør det faktisk ikke... Orker bare ikke at mine behov skal undergraves lengre, når jeg stadig påpeker hva jeg savner... det handler heller ikke bare om sex, selv om det kanskje ser sånn ut, det handler like mye om å bli respktert og vurdert som et helt menneske, å bli tatt på alvor og å bli sett av den jeg engang respekterte og satte høyest..ikke minst... Skjønner like vel at du syns jeg er kynisk...er vel det på mange måter også, men....ikke for å støtte meg på klijseer, så har alltid en sak to sider...og jeg vil faktisk ikke at noen skal si eller tro at min mann er en drittsekk.. det er han ikke, han har bare ikke lagt merke til meg på en stund... Mulig jeg ikke har gjort meg selv synlig nok...vet ikke?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 eh, avsnitt er en fin bil, men essensen var god... har ingen problemer med å forstå hvorfor du gjør som du gjør... men på ett eller annet tidspunkt hadde i allefall jeg tatt sekken min og reist, kunne ikke levd med en sånn uinterresant partner... keep it up 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg skrev at hennes oppførsel var galskap bebba - galskap. Kunne like gjerne ha skrevet simpel eller lignende ord. Jeg skjønner ikke hvorfor DU skal føle deg truffet av det jeg skriver her. Du er neimen ikke lett å ha med å gjøre. Så skriver du til meg: "Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt." Hva vet du om meg egentlig - ingen verdens ting - så hvorfor skriver du da slike meninger om meg, og jo det er nok rettferdighetssansen min som reagerte. Jeg reagerer på mennesker som kun ser seg selv og sine behov, og ikke tenker på andre overhode - her innskrivers mann, og dette syntes jeg var ekstremt, nesten så man skulle tro det var en eller annen som skrev dette innlegget for å tøyse. Ja, jeg har lurt på det ja. Hvis det er så ille i ekteskapet, noe hun sier det ikke er, så burde hun verdsatt den han var og ikke gått inn for å være utro. Hvorfor ikke da bare gå, hvis sexen går foran unger snill mann og alt de har sammen. Det er sjelden det går å få i både pose og sekk her i livet, men enkelte mener visst de har rett til akkurat det. For de fleste andre av oss, som da leser dette, vil vi reagere med at: dette er IKKE rettferdig, men egoistisk. Det treffer ingenting anne i meg, uansett hva du måtte sitte å analysere inne i din egen lille verden. Du liker å ha rett, men jeg kan ikke gi deg rett i din analyse av meg som menneske, når den er gal. Min mening, er hva jeg skriver, hverken mer eller mindre. Å jeg gidder ikke å høre om hvor utdannet du er, og hvor mange land du har vært i osv, osv. Det er fint for deg at du har erfaring med mennesker du har truffet, men ikke sitt å påstå ting om meg - for det har du ingen som helst forutsetninger for. Nei, jeg er ikke sint, bare en smule oppgitt. Det virker som du er ute etter å snappe opp dagens analyseoffer, og deretter terpe i vei med ditt. På tide at du tar det litt med ro kanskje. Det du skriver er personangrep som jeg ikke finner meg i. Du eier i hvert fall ikke rettferdighetssans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 "å få høre at psykologer er for de gale. De andre sitter deroppe og ser ned. Dette treffer kraftig mine indre følelser." Det er jo en litt annen diskusjon, og det er ikke sikkert hun mente det slik. "............................." Hvis du ser hvilket svar hun gir meg, ja da sitter hun deroppe og ser ned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei herregud, psykolog er da ikke for gale folk, men for folk med problemer - for en periode, eller lengre perioder. Jeg tror bebba går inn for å misforstå meg, så det har ingen hensikt for meg å svare henne egentlig. Nei og det håper jeg at du ikke gjør fremdeles, ikke under noe som helst nick. Du er ikke sann sånn som du oppfører deg. SKAMM DEG. JA JEG ER SINT, RASENDE. AT DU VÅGER. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis du ser hvilket svar hun gir meg, ja da sitter hun deroppe og ser ned. Jeg sa jo ikke annet enn at det er ikke sikkert hun mente det slik. "............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det har du trolig rett i. Hadde vel ikke giddet å svare på hovedinnlegget her heller; hadde det ikke vært for at innskriver signaliserte noe så til de grader en selvsentrert superegoistisk tankegang. Altså: Vil beholde gubben, selv om sexlivet ikke funker. Skaffer seg elsker og forsøker å forsvare at det er den perfekte løsningen på samlivsproblemene hun og gubben har. Sukk... Kan ikke du fundere litt over at dette er skrevet i et øyeblikk, og at dagen etter så lyder hun på en helt annen måte. Slik er det når en ikke vet noen ting, og har ikke tak på livet sitt. Det gjelder tydeligvis mange herinne, jeg tror alle vet hva jeg sikter til at de ikke tenker over hva de skriver. Når jeg får kjeft for å skrive om min bakgrunn så er jeg oppgitt, og lurer på hva slags følelser ligger bak. Jeg er ikke oppgitt, jeg er eitrende sint på slik hønsegårdsoppførsel som noen kvinner synes er passe utefra sin rettferdighetssans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg sa jo ikke annet enn at det er ikke sikkert hun mente det slik. "............................." Hun skriver et langt innlegg om at hun er lei meg, og hvorfor hun er lei meg, og hvor dum jeg er osv., og du forsvarere henne med at hun ikke mente det.........hvor er den berømte rettferdighetssansen nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/2/#findComment-1123448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.