Gå til innhold

ja jeg er utro, og jeg akter å fortsette med det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

16

• Goliath

13

• Prozak

13

• flisa

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest tiriliten

Kan ikke du fundere litt over at dette er skrevet i et øyeblikk, og at dagen etter så lyder hun på en helt annen måte. Slik er det når en ikke vet noen ting, og har ikke tak på livet sitt.

Det gjelder tydeligvis mange herinne, jeg tror alle vet hva jeg sikter til at de ikke tenker over hva de skriver. Når jeg får kjeft for å skrive om min bakgrunn så er jeg oppgitt, og lurer på hva slags følelser ligger bak. Jeg er ikke oppgitt, jeg er eitrende sint på slik hønsegårdsoppførsel som noen kvinner synes er passe utefra sin rettferdighetssans.

dette ble veldig forvirrende....skulle kanskje starta en ny tråd for å finne ut av dette....ler

hvem er det som er sint på hvem her...?

....tror gemyttene må roes litt...ler

virker kanskje litt ustabil, skjønner det...

satt som sagt klokka halv fem på morraen og skrev...

ble litt nyskjerrig på bakgrunnen din bebba....?...

hvis det er meg som har vært frekk og ufordragelig må jeg bare unnskylde....ikke meningen det...

koz...;)

Kanskje hun hadde regnet med å få en haug av trøstende ord og medfølelse.

At mange skulle mene det hun driver med er til pass for mannen, og at hun dermed kunne fortsette i samme duren - med trøst og støtteord fra andre, om at dette var ok, uten det minste snev av dårlig samvittighet. Eller har hun samvittighet tro - virker ikke slik.

Ikke vet jeg, men hun virker så egoistisk og selvopptatt, at jeg regner det som grunnen til at hun skrev dette her - for å få en slags bekreftelse å støtte sitt svineri til.

Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg. Nei alle er jo så snille mot en så perfekt en som kan rakke ned på andre som hun bare vil, med sin fantastiske rettferdighetssans.

Det du skriver er personangrep som jeg ikke finner meg i.

Du eier i hvert fall ikke rettferdighetssans.

"Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt."

Å det er ikke personangrep fra din side. Herremilde, ser du ting bare fra din side du eller.

"Du eier i hvert fall ikke rettferdighetssans."

Dette skriver du også, men - jo, det er akkurat det jeg gjør, det er derfor jeg reagerer som jeg gjør.

Hva du finner deg i blåser jeg mildt sagt en lang dag i, men du får sladre til webmaster - som vanlig. Du har jo ikke evnen til å se hva du skriver til andre selv uansett, så det at du setter stempel på andre som overhode ikke stemmer, er helt greit - for DEG, men næggu om du tåler at andre ikke finner seg i din nedlatende tone og tar igjen med deg.

Gjest tiriliten

dette ble veldig forvirrende....skulle kanskje starta en ny tråd for å finne ut av dette....ler

hvis det er meg som har vært frekk og ufordragelig må jeg bare unnskylde....ikke meningen det...

koz...;)

sjekk denne adressen...kan kanskje muntre opp litt..;)

http://natalie.elekta.lt/~svytenis/babyqueen.swf

Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg. Nei alle er jo så snille mot en så perfekt en som kan rakke ned på andre som hun bare vil, med sin fantastiske rettferdighetssans.

Snakk om lavmål fra deg bebba.

Annonse

koz...;)

Nei du har ikke gjort meg noen verdens ting. Jeg ble eitrende sint pga. kommentarer om hvor lei en annen doler var av å høre om min bakgrunn. For øvrig så tok hun bare en del av den, hun nevnte ikke noe om at jeg prøvde å hevde meg med at jeg hadde vært langtidssykemeldt pga. dyp depresjon, har erfaring med antidepressiva og har hatt samtaleterapi hos psykolog. Dette er det som var grunnen til at jeg begynte her på Dol, nå er det fordi jeg er hvilende nattevakt og skal legge meg med engang alle sover. I tillegg jobber jeg fire dager som spesialpedagog og studerer på universitetet en dag i uka. Ikke akkurat en situasjon som alle misunner meg, men selvom jeg ofte er trøtt så er jeg selvstendig, og klarer meg bra. Jeg er heller ikke norsk, og har derfor en annen erfaringsbakgrunn enn mange andre herinne. Har aldri tenkt at noen kunne tro at det var noe å hevde seg med. Mange blir mistenksomme med engang de hører en aksent, kanskje ikke minst på telefonen.

Snakk om lavmål fra deg bebba.

Ja slik blir det når en blir sint, noe du selvfølgelig aldri blir med full kontroll over alle dine følelser til enhver tid. Jeg trodde at du aldri skulle svare meg mer. Det skrev du lenger hernede

Nei og det håper jeg at du ikke gjør fremdeles, ikke under noe som helst nick. Du er ikke sann sånn som du oppfører deg.

SKAMM DEG. JA JEG ER SINT, RASENDE. AT DU VÅGER.

Nei, ingen skal jo si deg noe, eller forsvare seg. Da blir det bråk, sure miner, gråt og gud vet hva.

Herregud, se hva du selv lirer ut av deg.

Er det noen som burde skamme seg her, så er det vel deg. Jeg har ikke gjort annet enn å svare på tiltale. Og det tåler du tydeligvis ikke.

Makan.

"Rettferdighetsfølelse skinner ikke utav svaret ditt."

Å det er ikke personangrep fra din side. Herremilde, ser du ting bare fra din side du eller.

"Du eier i hvert fall ikke rettferdighetssans."

Dette skriver du også, men - jo, det er akkurat det jeg gjør, det er derfor jeg reagerer som jeg gjør.

Hva du finner deg i blåser jeg mildt sagt en lang dag i, men du får sladre til webmaster - som vanlig. Du har jo ikke evnen til å se hva du skriver til andre selv uansett, så det at du setter stempel på andre som overhode ikke stemmer, er helt greit - for DEG, men næggu om du tåler at andre ikke finner seg i din nedlatende tone og tar igjen med deg.

Javel shandy jeg har klaget engang til webmaster på deg ja, engang er ikke noe vanlig. Nedlatende tone, ja ja.

Et langt forsvar for egne handlinger.

Men uansett hvordan man snur og vender på det: Det essensielle med en slik situasjon er hva din livsledsager synes om dette.

En annnen side med den situasjonen: Hvordan hadde du taklet det om det hadde vist seg at han hadde en barmfager, ung blondine på si?

Må hun være barmfager og ung og blond, holder det ikke lenge at hun er god i senga??

:-))

Nei, ingen skal jo si deg noe, eller forsvare seg. Da blir det bråk, sure miner, gråt og gud vet hva.

Herregud, se hva du selv lirer ut av deg.

Er det noen som burde skamme seg her, så er det vel deg. Jeg har ikke gjort annet enn å svare på tiltale. Og det tåler du tydeligvis ikke.

Makan.

Hvem er det som gråter her?????? At det går an.

SKAMM DEG SIER JEG ENGANG TIL.

Gjest tiriliten

hm....

skjønner dette handler om mer enn min utroskap....

dere etterlyser svar fra meg, men angriper kun hverandre...hva er dette for noe?

takler fint den kritikken jeg får, og kritikk hadde jeg selvsagt regnet med....dere trenger ikke gå løs på hverandre....dere to...

uansett, så er det ingen av dere som har rett....eller feil...det handler vel bare om å se virkeligheten med litt forskjellige briller,,,,og uansett hvems briller en bruker så er deres virkelighet også sann....så skjerp dere begge to....(prøver å være litt streng...ler)

Ingen av dere har rett til å anripe den andres meninger eller ytringer, så lenge dere holder dere til saken,,,

Og saken var at jeg var utro...eller??????....ler

ha ei fin natt begge to....finner bingen jeg...;)...

(alene, hehe...;)

Annonse

Ja slik blir det når en blir sint, noe du selvfølgelig aldri blir med full kontroll over alle dine følelser til enhver tid. Jeg trodde at du aldri skulle svare meg mer. Det skrev du lenger hernede

Jada, jeg kan holde meg langt unna deg, men da får du la være å tillegge meg egenskaper jeg ikke har.

Ekteskap var før i tiden basert på økonomiske, politiske eller andre praktiske grunner. Det er i våre dager at vi baserer det på følelser og det har medført mye uro og samfunnsforandringer.

Du prøver å overtale deg selv, ikke meg for det gjør meg ingenting hvordan du har livet ditt. Jeg kjenner deg ikke, du er en anonym person. Jeg har skrevet mange innlegg for å få satt tankene i sving, sette ord på dem og sortere. Du prøver det her. Jeg bryr meg ikke eller blander meg aldri i andres sexualliv. Ingen kan vite om det eller forstå det andre enn individet selv.

Prøv å gå videre med å sortere hva du vil og hva du ikke vil. Prøv å bli bevisst på det og da har det ingen ting å si hva andre vil, mener eller ikke vil, ikke mener. Det kan være en ide å gå til samtaler hos psykolog for å få sortert hva er hva. De er i hvert fall nøytrale og profesjonelle.

Kloke ord, bebba!

Gjest tiriliten

Må hun være barmfager og ung og blond, holder det ikke lenge at hun er god i senga??

:-))

hei du...var det hawkwind...;)

barmfager er jeg selv, så det kan det ikke være han går etter...ler...

ung, tja...er selv nærmere ti år yngre enn han.....kanskje han søker ei eldre...;)

kan ikke være ei som er god i senga...ler...for d er jeg også nemlig... en gudinne;);=hahah

så da er det muligens ei blondine..,jeg er brunette....ler...

sorry...d er ikke noe å ha det moro over...ble bare i så godt humør av de som skriver mest her...

tragikomisk...

Hei Adelina....

Ikke vær så sint da...;)

Selvsagt hr hun ikke rett til å analysere deg, og å uttale seg om deg som hun ikke kjenner,,,,det har vi ingen,....hverken du eller jeg..

skulle visst aldri skrevet dette innlegget....syns det ender opp med krangling på forumet...

Jeg er faktisk ei ganske snill jente, og jeg elsker mine barn, og du har heller ingen rett til å mene at mine behov går forran alt...d gjør det faktisk ikke...

Orker bare ikke at mine behov skal undergraves lengre, når jeg stadig påpeker hva jeg savner... det handler heller ikke bare om sex, selv om det kanskje ser sånn ut, det handler like mye om å bli respktert og vurdert som et helt menneske, å bli tatt på alvor og å bli sett av den jeg engang respekterte og satte høyest..ikke minst...

Skjønner like vel at du syns jeg er kynisk...er vel det på mange måter også, men....ikke for å støtte meg på klijseer, så har alltid en sak to sider...og jeg vil faktisk ikke at noen skal si eller tro at min mann er en drittsekk.. det er han ikke, han har bare ikke lagt merke til meg på en stund...

Mulig jeg ikke har gjort meg selv synlig nok...vet ikke??

Krangling blir det hvis du lager en tråd om utroskap, likestilling eller kontantstøtte.

;-))

Hvem er det som gråter her?????? At det går an.

SKAMM DEG SIER JEG ENGANG TIL.

Det er ikke meg som gråter, og ikke er jeg sint heller, bare oppgitt over at det går an å være så full av en viss en.

Håper hele denne tråden får stå, for her er det ikke jeg som har oppført meg usmakelig, men DU.

Så så sant det finnes noe som helst rettferdighet, og du ikke er venn med webmaster, så håper jeg dine ufyselige innlegg til meg her får stå. Og at du kanskje kan våkne opp til en ny dag og se ting litt annerledes.

Gjest tiriliten

Krangling blir det hvis du lager en tråd om utroskap, likestilling eller kontantstøtte.

;-))

skjønner dette....ler

lurer på om jeg skal satse på kontantstøtten neste gang....moro å se hva de kan få ut av den...ler

var ikke meningen det skulle bli sånn da......er rene underholdnigskanalen...

ville bare ha noen som kunne si sin mneing fra et objektivt ståsted...

fikk det ogs tror jeg...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...