Gjest tiriliten Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 skjønner dette....ler lurer på om jeg skal satse på kontantstøtten neste gang....moro å se hva de kan få ut av den...ler var ikke meningen det skulle bli sånn da......er rene underholdnigskanalen... ville bare ha noen som kunne si sin mneing fra et objektivt ståsted... fikk det ogs tror jeg... men nå er det natta.... får lese fortsettelsen i morra.... tror jeg må få meg nytt nick..skal jeg føle meg trygg heretter.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 skjønner dette....ler lurer på om jeg skal satse på kontantstøtten neste gang....moro å se hva de kan få ut av den...ler var ikke meningen det skulle bli sånn da......er rene underholdnigskanalen... ville bare ha noen som kunne si sin mneing fra et objektivt ståsted... fikk det ogs tror jeg... Ja, jeg trodde det var det du var ute etter - en mening, og jeg gav deg min. Kanskje ikke den du ønsket, men det er nå det jeg mener lell. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er trist at du ikke kan få alt dette i EN mann - men jeg hadde nikket til deg og sagt det var lurt å gjøre det slik om det var i full forståelse med din mann. At han syns det var greit at du tok deg en elsker..... Utroskap er ikke bare sex, det er brudd på en tillit som dere burde hatt. Hadde du vært en mann, hadde sikkert folk kalt deg en gris og en unnalurer og dårlige unnskyldninger - hvor manga ganger har vi ikke møtt slike menn i en bar" kona mi fostår meg ikke" - - du som dame er ikke noe bedre synes jeg. jeg syns du skulle sagt fra til han at du aktet å ta deg en elser, at sex var så viktig for deg at hans kjedelige prestasjon ikke holdt. Det syns jeg er bare fair - så nei - jeg syns ikke du er noe smart - selv om du blomstrer. - og den dagen (som sikkert kommer) at han får vite det - da blir det fine du nå opplever akkurat så skittent som det fortjener. For en trist situasjon! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Krangling blir det hvis du lager en tråd om utroskap, likestilling eller kontantstøtte. ;-)) og religion og politikk og sånn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er ikke meg som gråter, og ikke er jeg sint heller, bare oppgitt over at det går an å være så full av en viss en. Håper hele denne tråden får stå, for her er det ikke jeg som har oppført meg usmakelig, men DU. Så så sant det finnes noe som helst rettferdighet, og du ikke er venn med webmaster, så håper jeg dine ufyselige innlegg til meg her får stå. Og at du kanskje kan våkne opp til en ny dag og se ting litt annerledes. overse det... hun er jo bare ute etter å misforstå deg og krangle virker det som. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hun skriver et langt innlegg om at hun er lei meg, og hvorfor hun er lei meg, og hvor dum jeg er osv., og du forsvarere henne med at hun ikke mente det.........hvor er den berømte rettferdighetssansen nå. Ikke spesielt hyggelig å prøve å "oute" noen som selv har best pent om at vi ikke jgør det - sånt syns jeg er lavmål - og det er ingen unnskyldning at man ikke liker hva den andre skriver. Man har sine grunner for å skifte nick - og Ade|ina har til og med fortalt oss hvorfor, det hadde hun ikke behøvd...... så at du så går og sutrer til webmaster blir litt rart da. - Selv om det er lov å utveksle friske meninger. "galskap" er et vanlig norsk uttrykk brukt om ting man syns er horrible,- det er ikke brukt mot noen med psykiske problemer i denne sammenheng. jeg syns også å være utro er galskap, men ser ikke ned på de med psykiske lidelser av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei der... Var ikke meningen å ikke svare...har mye å gjør...takk for svarene alle sammen...ler Saken er den at ja, jeg har nok litt dårlig samvittighet likevel.... Det er moro å se at dere ble så provosert da,....Jeg satt og skrev en sen natt, måtte få ut litt frustrasjon, og jeg var egentlig veldig sint....bla bla bla....Men jeg er like fullt utro... Så jeg tenker og tenker og tenker...men hva i helvete skal jeg gjør....Jeg kan ikke si nei til det som er et etterlengtet lyspunk i livet mitt....(utenom mine barn på 9 og 5 år..det er vel de som er grunnen til at jeg fremdeles er her.,,) Joda, mannen min er snill, og han har aldri verken slått..eller vært voldelig på annen måte...Han unner meg alt jeg trenger av materielle goder...men dette er nesten verre... jeg lengter etter noe mer...litt kjærlighet, en klem, osv... Dere må ikke tro jeg ikke har prøvd å fikse opp i dette...første gang for 5 år siden...et år etter at vi giftet oss....etter en stund gav jeg opp....så forsøkte jeg igjen.. Vi har vært til familierådgivning...han gikk med bare en gang...etter det måtte jeg gå alene.... Og det er liksom ikke bare han jeg i tilfellet reiser fra...det er hus, venner, naboer, familie, barna får jeg sett mindre til.. og ja en trygg økonomi...kommer vel ikke utenom det..osv... Det har vært oss to i mange år nå....var samboere i fem år før vi giftet oss...og kjærester før det..han er snill, og i alles øyne en kjernekar. Han stiller opp for både venner og familie dersom det er noe.... det gjør det bare verre for meg å gå..ingen vil forstå hvorfor.. Jeg vet jeg løper en risiko, og det er ekteskapet mitt som innsats, og jeg tror jeg er villig til fremdeles løpe den risikoen...Men, selvsagt gjør det litt med meg å se så mange sterke reaksjoner... Det var vel nokså klart ut fra begynnelsen av innleget mitt at jeg ikke forsøkte å oppnå verken aksept for det jeg gjør eller sympati på noen måte...men, har ingen jeg kan snakke med dette om, som nok naturlig er, så derfor håpte jeg på litt reaksjoner...ler og det ble det... Jeg trenger visst å ristes litt ja...hehe Skjønner at jeg i manges øyne er jeg nok ei egoistisk kjerring,,,trøster meg emd at dere ikke kjenner meg...jeg nok reist for lenge siden hadde jeg vært det...Jeg er vel bare blitt litt lei av å ta ting for gitt... Jeg vil være meg, den jeg selv liker best.. om ikke annet så i allefall for en stund... Man gjør det eneste rette å gå i slike tilfeller, man må ta konsekvensen av det man føler og har man prøvd og det ikke er noe å redde, bare ting som blir skitne og stygge, så holder det ikke å si at "han slår ikke" . HAN fortjener jo også å bli elsket, synes du ikke? Min eks er også snill og en kjernekar, og vi hadde lfott hus og naboer og hele pakka, men han er nå sammen med en dame som elsker han for den han er -og det unner jeg jaggu faren til barna mine. Vi har det begge VELDIG bra nå. Og klarer fint å være foreldre og besteforeldre sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke spesielt hyggelig å prøve å "oute" noen som selv har best pent om at vi ikke jgør det - sånt syns jeg er lavmål - og det er ingen unnskyldning at man ikke liker hva den andre skriver. Man har sine grunner for å skifte nick - og Ade|ina har til og med fortalt oss hvorfor, det hadde hun ikke behøvd...... så at du så går og sutrer til webmaster blir litt rart da. - Selv om det er lov å utveksle friske meninger. "galskap" er et vanlig norsk uttrykk brukt om ting man syns er horrible,- det er ikke brukt mot noen med psykiske problemer i denne sammenheng. jeg syns også å være utro er galskap, men ser ikke ned på de med psykiske lidelser av den grunn. Takk skal du ha flisa, det var et meget bra skrevet innlegg, som jeg setter veldig pris på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 overse det... hun er jo bare ute etter å misforstå deg og krangle virker det som. Ja, jeg tar det ikke så tungt, men det er en ting hun kunne ha spart seg for. Slikt er lavmål. Men tusen takk til deg også. Det er nå merkelig også, at ei som skal påberope seg å være så menneskelig, er den eneste på dol som gjør det hun gjør lenger opp her. Jaja, det viser jo bare hvor lite hun vet om min situasjon. Jeg ba folk om å la være, og ALLE har respektert det. De fleste skjønner at dette kan medføre problemer for meg, og som jeg sa: Jeg er ikke ute etter å skjule meg for dolerne. Resten vet de som skjønner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hun skriver et langt innlegg om at hun er lei meg, og hvorfor hun er lei meg, og hvor dum jeg er osv., og du forsvarere henne med at hun ikke mente det.........hvor er den berømte rettferdighetssansen nå. Jeg må bare beklage at jeg ikke fikk med meg hele det innlegget. Jeg skal ikke forsvare noen av dere, når jeg ikke vet nok om saken :-) ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jada, jeg kan holde meg langt unna deg, men da får du la være å tillegge meg egenskaper jeg ikke har. Snakk om å tillegge andre egenskaper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke spesielt hyggelig å prøve å "oute" noen som selv har best pent om at vi ikke jgør det - sånt syns jeg er lavmål - og det er ingen unnskyldning at man ikke liker hva den andre skriver. Man har sine grunner for å skifte nick - og Ade|ina har til og med fortalt oss hvorfor, det hadde hun ikke behøvd...... så at du så går og sutrer til webmaster blir litt rart da. - Selv om det er lov å utveksle friske meninger. "galskap" er et vanlig norsk uttrykk brukt om ting man syns er horrible,- det er ikke brukt mot noen med psykiske problemer i denne sammenheng. jeg syns også å være utro er galskap, men ser ikke ned på de med psykiske lidelser av den grunn. Det ble et personangrep på meg som jeg ikke finner meg i, kall det sutring hvis du vil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er ikke meg som gråter, og ikke er jeg sint heller, bare oppgitt over at det går an å være så full av en viss en. Håper hele denne tråden får stå, for her er det ikke jeg som har oppført meg usmakelig, men DU. Så så sant det finnes noe som helst rettferdighet, og du ikke er venn med webmaster, så håper jeg dine ufyselige innlegg til meg her får stå. Og at du kanskje kan våkne opp til en ny dag og se ting litt annerledes. Nei jeg er like sint i dag over din ufyselighet. Og sier igjen SKAM DEG over din oppførsel mot meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronado Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kanskje hele innlegget bare handler om henne, nettopp fordi hun føler hun har funnet seg i dette for lenge, og at det nå endelig skal være hennes tur og dreie seg om henne for en gangs skyld? Unnskylder ikke det hun gjør for det, bare så det er sagt. Da skal hun jo gå ifra han! Tror hun det kommer til å forandre seg? Sikkert ikke og hva er da vitsen med å være sammen med han? Når ho irriterer seg så til de grader på han og er utro? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Adelina.... Ikke vær så sint da... Selvsagt hr hun ikke rett til å analysere deg, og å uttale seg om deg som hun ikke kjenner,,,,det har vi ingen,....hverken du eller jeg.. skulle visst aldri skrevet dette innlegget....syns det ender opp med krangling på forumet... Jeg er faktisk ei ganske snill jente, og jeg elsker mine barn, og du har heller ingen rett til å mene at mine behov går forran alt...d gjør det faktisk ikke... Orker bare ikke at mine behov skal undergraves lengre, når jeg stadig påpeker hva jeg savner... det handler heller ikke bare om sex, selv om det kanskje ser sånn ut, det handler like mye om å bli respktert og vurdert som et helt menneske, å bli tatt på alvor og å bli sett av den jeg engang respekterte og satte høyest..ikke minst... Skjønner like vel at du syns jeg er kynisk...er vel det på mange måter også, men....ikke for å støtte meg på klijseer, så har alltid en sak to sider...og jeg vil faktisk ikke at noen skal si eller tro at min mann er en drittsekk.. det er han ikke, han har bare ikke lagt merke til meg på en stund... Mulig jeg ikke har gjort meg selv synlig nok...vet ikke?? Hvis det er så mye annet, så skjønner jeg ikke hvorfor du er i forholdet.. Du har det jo så fælt sier du.. For deres begges beste, så burde du gå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei der... Var ikke meningen å ikke svare...har mye å gjør...takk for svarene alle sammen...ler Saken er den at ja, jeg har nok litt dårlig samvittighet likevel.... Det er moro å se at dere ble så provosert da,....Jeg satt og skrev en sen natt, måtte få ut litt frustrasjon, og jeg var egentlig veldig sint....bla bla bla....Men jeg er like fullt utro... Så jeg tenker og tenker og tenker...men hva i helvete skal jeg gjør....Jeg kan ikke si nei til det som er et etterlengtet lyspunk i livet mitt....(utenom mine barn på 9 og 5 år..det er vel de som er grunnen til at jeg fremdeles er her.,,) Joda, mannen min er snill, og han har aldri verken slått..eller vært voldelig på annen måte...Han unner meg alt jeg trenger av materielle goder...men dette er nesten verre... jeg lengter etter noe mer...litt kjærlighet, en klem, osv... Dere må ikke tro jeg ikke har prøvd å fikse opp i dette...første gang for 5 år siden...et år etter at vi giftet oss....etter en stund gav jeg opp....så forsøkte jeg igjen.. Vi har vært til familierådgivning...han gikk med bare en gang...etter det måtte jeg gå alene.... Og det er liksom ikke bare han jeg i tilfellet reiser fra...det er hus, venner, naboer, familie, barna får jeg sett mindre til.. og ja en trygg økonomi...kommer vel ikke utenom det..osv... Det har vært oss to i mange år nå....var samboere i fem år før vi giftet oss...og kjærester før det..han er snill, og i alles øyne en kjernekar. Han stiller opp for både venner og familie dersom det er noe.... det gjør det bare verre for meg å gå..ingen vil forstå hvorfor.. Jeg vet jeg løper en risiko, og det er ekteskapet mitt som innsats, og jeg tror jeg er villig til fremdeles løpe den risikoen...Men, selvsagt gjør det litt med meg å se så mange sterke reaksjoner... Det var vel nokså klart ut fra begynnelsen av innleget mitt at jeg ikke forsøkte å oppnå verken aksept for det jeg gjør eller sympati på noen måte...men, har ingen jeg kan snakke med dette om, som nok naturlig er, så derfor håpte jeg på litt reaksjoner...ler og det ble det... Jeg trenger visst å ristes litt ja...hehe Skjønner at jeg i manges øyne er jeg nok ei egoistisk kjerring,,,trøster meg emd at dere ikke kjenner meg...jeg nok reist for lenge siden hadde jeg vært det...Jeg er vel bare blitt litt lei av å ta ting for gitt... Jeg vil være meg, den jeg selv liker best.. om ikke annet så i allefall for en stund... Hvis du sier til han: Hvis du ikke gir meg mer sex, så skaffer jeg meg en elsker.. Da vet han hvor ille du har det i vertafll og da ser du hva han velger å gjøre derifra.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hennes tur nå Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Da skal hun jo gå ifra han! Tror hun det kommer til å forandre seg? Sikkert ikke og hva er da vitsen med å være sammen med han? Når ho irriterer seg så til de grader på han og er utro? Er enig i det, og som jeg skrev, så unnskyldte jeg ikke det hun gjorde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er trist at du ikke kan få alt dette i EN mann - men jeg hadde nikket til deg og sagt det var lurt å gjøre det slik om det var i full forståelse med din mann. At han syns det var greit at du tok deg en elsker..... Utroskap er ikke bare sex, det er brudd på en tillit som dere burde hatt. Hadde du vært en mann, hadde sikkert folk kalt deg en gris og en unnalurer og dårlige unnskyldninger - hvor manga ganger har vi ikke møtt slike menn i en bar" kona mi fostår meg ikke" - - du som dame er ikke noe bedre synes jeg. jeg syns du skulle sagt fra til han at du aktet å ta deg en elser, at sex var så viktig for deg at hans kjedelige prestasjon ikke holdt. Det syns jeg er bare fair - så nei - jeg syns ikke du er noe smart - selv om du blomstrer. - og den dagen (som sikkert kommer) at han får vite det - da blir det fine du nå opplever akkurat så skittent som det fortjener. For en trist situasjon! Godt skrevet flisa. Jeg er veldig enig med deg, og lar derfor være å skrive et "likelydende" innlegg med egen bruk av ord - men samme innhold:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hun skriver et langt innlegg om at hun er lei meg, og hvorfor hun er lei meg, og hvor dum jeg er osv., og du forsvarere henne med at hun ikke mente det.........hvor er den berømte rettferdighetssansen nå. Å oute noen her som pent har bedt om at vi lar være og begrunnet hvorfor, er vesentlig "styggere" enn den "anonyme" skittkastingen som kan skje i en opphetet diskusjon. Så uten å forrsvare alt hva den "annen part" her har skrevet, så synes jeg likevel du trakk det korteste strået denne gang.....og synes det er direkte smålig av deg å "sladre" til webmaster, når du allerede selv har tatt igjen ved å oppføre deg som en drittsekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Godt skrevet flisa. Jeg er veldig enig med deg, og lar derfor være å skrive et "likelydende" innlegg med egen bruk av ord - men samme innhold:-) Så da er du min egen lille papegøye? )) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170751-ja-jeg-er-utro-og-jeg-akter-%C3%A5-fortsette-med-det/page/4/#findComment-1123673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.