Gå til innhold

ja jeg er utro, og jeg akter å fortsette med det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

16

• Goliath

13

• Prozak

13

• flisa

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli.

Hvis du ser hvilket svar hun gir meg, ja da sitter hun deroppe og ser ned.

Men bebba da, jeg har virkelig opplevd deg sårende også.

Jeg tenker på den kontantstøttedebatten hvor du og Sør, forvandlet dere til noen skikkelige snørrunger som rottet dere sammen. Skikklig barnhageoppførsel.

Spurte om hvor gammel er du egentlig, og dere tok jo helt av.

Jeg tok igjen da, og da var du raskt ute med å kalle det personangrep.

Vel, jeg har lagt det bak meg. Jeg tar ikke innover meg ting som skjer på Dol akkurat, og jeg er glad i en saftig diskusjon. Det tror jeg du er også, så da får man tåle litt. Alt som sies er ikke fordommer mot psykisk syke. Du har nemlig beskyldt meg for det også du.

Enda det er så langt fra sannheten som bare det.

Derfor kan det der og da være ganske sårende og få slike beskyldninger, men jeg løper ikke til webmaster og sladrer altså.

Og det var ganske stygt av deg å røpe henne, når hun har bedt så pent om vi kan la være.

Jeg tenker på den kontantstøttedebatten hvor du og Sør, forvandlet dere til noen skikkelige snørrunger som rottet dere sammen. Skikklig barnhageoppførsel.

Vel, jeg har lagt det bak meg. Jeg tar ikke innover meg ting som skjer på Dol akkurat, og jeg er glad i en saftig diskusjon. Det tror jeg du er også, så da får man tåle litt. Alt som sies er ikke fordommer mot psykisk syke. Du har nemlig beskyldt meg for det også du.

Derfor kan det der og da være ganske sårende og få slike beskyldninger, men jeg løper ikke til webmaster og sladrer altså.

Og det var ganske stygt av deg å røpe henne, når hun har bedt så pent om vi kan la være.

Har jeg røpet henne, og har hun bedt meg pent om å la det være?

Jeg opplever denne hetsen mot meg her som utstøting. Du har tydeligvis ikke lagt bak deg å ha vært uenig med meg i kontantstøttedebatten. Så du synes det er greit at hver og en sårer meg, siden du følte deg såret av meg en eller annen gang.

Å oute noen her som pent har bedt om at vi lar være og begrunnet hvorfor, er vesentlig "styggere" enn den "anonyme" skittkastingen som kan skje i en opphetet diskusjon.

Så uten å forrsvare alt hva den "annen part" her har skrevet, så synes jeg likevel du trakk det korteste strået denne gang.....og synes det er direkte smålig av deg å "sladre" til webmaster, når du allerede selv har tatt igjen ved å oppføre deg som en drittsekk.

Hvem oppfører seg som en drittsekk nå, prøver å støte meg ut herfra. Jeg vet rett og slett ikke hvorfor alle tar slik av. Jeg reagerte på hennes personangrep på meg, og ble sint og svarte. Prøv i heiteste og forklare meg de idiotiske innleggene som handler om at jeg røper noen som jeg ikke kjenner, og har aldri kjent. Dette nicket har vært her i få dager, og ikke vet jeg hvem er hva herinne.

Annonse

Jeg må bare beklage at jeg ikke fikk med meg hele det innlegget. Jeg skal ikke forsvare noen av dere, når jeg ikke vet nok om saken :-)

".........................."

Nei, men du kan gjerne forklare for meg denne hetsen herinne som blir nok til at jeg trekker meg herfra.

Ikke spesielt hyggelig å prøve å "oute" noen som selv har best pent om at vi ikke jgør det - sånt syns jeg er lavmål - og det er ingen unnskyldning at man ikke liker hva den andre skriver. Man har sine grunner for å skifte nick - og Ade|ina har til og med fortalt oss hvorfor, det hadde hun ikke behøvd...... så at du så går og sutrer til webmaster blir litt rart da. - Selv om det er lov å utveksle friske meninger.

"galskap" er et vanlig norsk uttrykk brukt om ting man syns er horrible,- det er ikke brukt mot noen med psykiske problemer i denne sammenheng. jeg syns også å være utro er galskap, men ser ikke ned på de med psykiske lidelser av den grunn.

Jeg tror du bør lese innlegget ditt engang til, jeg beklager jeg forstår ikke denne 'outingen', som ikke er noe spesielt pent eller vanlig norsk uttrykk.

Jeg tror du bør lese innlegget ditt engang til, jeg beklager jeg forstår ikke denne 'outingen', som ikke er noe spesielt pent eller vanlig norsk uttrykk.

Uten at jeg har tenkt å blande meg i denne diskusjonen mellom dere, tenkte jeg bare at jeg skulle vise deg hvilken outing alle snakker om. Så slipper du lure på det.

"Javel shandy jeg har klaget engang til webmaster på deg ja, engang er ikke noe vanlig. Nedlatende tone, ja ja."

- bebba

Hvem oppfører seg som en drittsekk nå, prøver å støte meg ut herfra. Jeg vet rett og slett ikke hvorfor alle tar slik av. Jeg reagerte på hennes personangrep på meg, og ble sint og svarte. Prøv i heiteste og forklare meg de idiotiske innleggene som handler om at jeg røper noen som jeg ikke kjenner, og har aldri kjent. Dette nicket har vært her i få dager, og ikke vet jeg hvem er hva herinne.

Du skrev hvilket nick hun tidligere har brukt, selv om hun pent har bedt om at de som forstår det lar være.

Hun har også forklart hvorfor.

Hvis du ikke forstår hvorfor det er alvorligere enn den kranglingen dere TOSIDIG har med hverandre her, så bør du tenke deg om før du skriver noe mer....

For det er langt flere enn meg som har forsøkt å forklare deg det.

Og da bør det kanskje ringe i noen bjeller hos deg.....

det betyr at du avlører hvem hun er - hennes forrige nick, eller hennes navn. Sånt er uetisk på internett. og SÆRLIG når hun har bedt oss la vær. Klarer du ikke å se det?

Har jeg røpet henne, og har hun bedt meg pent om å la det være?

Noe må du jo ha fått med deg siden du skrev dette tidligere her:

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Når du så gjør det du indirekte truer med, så kan du vel heller ikke forvente at det får reaksjoner?

Og når du i tillegg nå forsøker å bortforklare det med at du "ikke visste" og til og med "ikke har gjort" - når vi tross alt kan lese sort på hvitt her at du har gjort det - så må du ikke regne med å få så mye sympati for det du gjør.

Tvert om....

Har du en gang tenkt tanken på at du kanskje får som fortjent av andre her?

Uten at jeg har tenkt å blande meg i denne diskusjonen mellom dere, tenkte jeg bare at jeg skulle vise deg hvilken outing alle snakker om. Så slipper du lure på det.

"Javel shandy jeg har klaget engang til webmaster på deg ja, engang er ikke noe vanlig. Nedlatende tone, ja ja."

- bebba

Ok, jeg er nok mer naiv enn jeg trodde. Det har aldri vært i tankene mine at hun var shandy uten i det øyeblikket jeg skrev det. Hun har da sikkert brukt mange andre nick i mellomtiden. Dette forstår jeg ingenting av, og har sagt det før at jeg forstår ikke hvorfor man skifter anonyme nick overtil et annet for å være anonym. Og siden tro at alle vet hvem en er. Jeg undrer meg virkelig og forstår enda mindre, og det er fordi jeg er dum og naiv og har lyst å fortsette med det. Hvorfor skal jeg fundere over andres bruk av anonyme nick.

Annonse

Du skrev hvilket nick hun tidligere har brukt, selv om hun pent har bedt om at de som forstår det lar være.

Hun har også forklart hvorfor.

Hvis du ikke forstår hvorfor det er alvorligere enn den kranglingen dere TOSIDIG har med hverandre her, så bør du tenke deg om før du skriver noe mer....

For det er langt flere enn meg som har forsøkt å forklare deg det.

Og da bør det kanskje ringe i noen bjeller hos deg.....

Beklager jeg har ikke skjenkt det en tanke, og forstår ikke hva dette dreier seg om. For noe vanvidd.

det betyr at du avlører hvem hun er - hennes forrige nick, eller hennes navn. Sånt er uetisk på internett. og SÆRLIG når hun har bedt oss la vær. Klarer du ikke å se det?

Nei, jeg har ikke avslørt noen navn. Og hun har ikke bedt meg om å la være. Dette forstår jeg ikke, og har ikke lyst til det heller. Herinne er alle anonyme.

Ok, jeg er nok mer naiv enn jeg trodde. Det har aldri vært i tankene mine at hun var shandy uten i det øyeblikket jeg skrev det. Hun har da sikkert brukt mange andre nick i mellomtiden. Dette forstår jeg ingenting av, og har sagt det før at jeg forstår ikke hvorfor man skifter anonyme nick overtil et annet for å være anonym. Og siden tro at alle vet hvem en er. Jeg undrer meg virkelig og forstår enda mindre, og det er fordi jeg er dum og naiv og har lyst å fortsette med det. Hvorfor skal jeg fundere over andres bruk av anonyme nick.

Det er den dummeste unnskyldning jeg har hørt til nå.

Noe må du jo ha fått med deg siden du skrev dette tidligere her:

"Jeg er så lei de fine holdningene dine, for ikke å snakke om sippingen over at ingen skal få si hvilket nick du brukte før. STAKKARS LITEN, går her og er livredd for at noen skal røpe deg."

Når du så gjør det du indirekte truer med, så kan du vel heller ikke forvente at det får reaksjoner?

Og når du i tillegg nå forsøker å bortforklare det med at du "ikke visste" og til og med "ikke har gjort" - når vi tross alt kan lese sort på hvitt her at du har gjort det - så må du ikke regne med å få så mye sympati for det du gjør.

Tvert om....

Har du en gang tenkt tanken på at du kanskje får som fortjent av andre her?

Nei den tanken har jeg ikke tenkt, og akter ikke å tenke den. Men jeg har ikke tenkt å fortsette slik utrolig anonymitet. Jeg tok dette som fleip, og fremdeles er det det i mine øyne. Dette er og blir et anonymt forum. Jeg er ikke her for å bli kjent med noen i mitt virkelige liv.

Hva kaller du dette da? det er DET innlegget alle reagerer på:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2409120

Har du ikke skrevet det kanskje?

Jo, men jeg skjenket det ikke en tanke at hun hadde brukt dette nicket, og så mange forskjellige andre nick i mellomtiden. Jeg har sagt det før, dette forstår jeg ikke og har ikke lyst å forstå det.

Det er den dummeste unnskyldning jeg har hørt til nå.

Ja det er greit, jeg kan godt stå for å være dum. Og det vil jeg gjerne være. For meg er det noe av det dummeste å være på et anonymt forum, som siden ikke er anonymt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...