Gjest svaksterk Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Plage andre Kose med pus Drikke seg full Sove? Farge håret Ta oppvasken Ha sex Vaske gulvet Rydde i skapene DOLe Rangle(re) Skrive dikt Bølleringe Løpe naken rundt huset Hoppe opp og ned mens man leser fantomet Drikke vann Spille høy musikk og plage naboen Skrive sinte meldinger til alle og enhver Spise? Synge gamle sanger Synge nye sanger Les et gammelt ukeblad Les på dol Svar alle og enhver på dol Skriv egne innlegg Gå ut på byen? Kle på seg og stå opp? Starte på en ny dag Se tv Flere forslag? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Klokken fem om natten skal man sove, unntatt de som jobber og må holde seg våkne av den grunn. Enkelte, spesielt unge mennesker, fester til langt utover natten. For såvidt finnes det ingen juridiske lov om at man skal sove, men regler som har med biologi og sunn fornuft å gjøre. Jeg jobber av og til nattevakter, og tiden fra 4 - 6 er et mareritt. Da har jeg lest, strikket, sett på tv, hørt på lydbøker osv. så det suser. Ved femtiden går jeg gjerne runder i gangene, eller sitter i en stol og mediterer samtidig som jeg hører alle lyder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.