enon Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hva skal jeg gjøre i dag? Kjeder meg, våkna tidlig og ute er det grått. Skal jeg ut likevel? Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre i dag? 0 Siter
Sør Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Tja - hvis du kjeder deg på en litt regntung søndag, så bør du ihvertfall være glad for at det ikke er noe som heter "Evig Liv"! Tenk deg hvor kjedelig det hadde vært! Med vennlig hilsen 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Ut på tur, da kommer sikkert idéene om hva du skal gjøre resten av dagen også. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Tapp vann i badekaret, tenn noen telys og sett på badet, hell noen dråper olje i vannet og sett på musikk du liker. Så synker du ned i badekaret og lar alt seile sin egen sjø en stund. Etterpå doler du litt, lager litt god mat, før du ut på kvelden kryper opp i sofaen med et glass vin og en bok. Eller ser en film på tv. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Rydde i badeskap, kjøkkenskap, klesskap. Da blir en alltid så godt humør etterpå! 0 Siter
Gjest Hva bygger du det på ? Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Tja - hvis du kjeder deg på en litt regntung søndag, så bør du ihvertfall være glad for at det ikke er noe som heter "Evig Liv"! Tenk deg hvor kjedelig det hadde vært! Med vennlig hilsen I det evige livet i Paradis vil ikke noe være kjedelig, trist, slitsomt, dumt osv., Alt er så bra at det er umulig å forestille seg. et er så mye som tyder på at det er et liv etter døden. Mennesker som f.eks har opplevd nær døden opplevelser er ikke i tvil. Eller hva vil du begrunne med synske som har kontakt med døende? Eller de som opplever igjenferd? Ikke det at det er noe bra. Men mye tyder nok på at det er noe etter dette livet. Skjønner ikke hvordan ateister kan være så overbevist om at skjelen ikke lever videre? 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Tv og internett selvfølgelig. Trodde ikke folk gjorde annet på søndager jeg 0 Siter
Sør Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 I det evige livet i Paradis vil ikke noe være kjedelig, trist, slitsomt, dumt osv., Alt er så bra at det er umulig å forestille seg. et er så mye som tyder på at det er et liv etter døden. Mennesker som f.eks har opplevd nær døden opplevelser er ikke i tvil. Eller hva vil du begrunne med synske som har kontakt med døende? Eller de som opplever igjenferd? Ikke det at det er noe bra. Men mye tyder nok på at det er noe etter dette livet. Skjønner ikke hvordan ateister kan være så overbevist om at skjelen ikke lever videre? Hei, For det første, så er det ingen som har "kontaktet" noen døde, eller lignende. Mange har sikkert påstått det, men ingen har noe som helst bevis for at de har gjort det. Ei heller de påstått "klarsynte" - det har til dags dato ikke vært en eneste drapsgåte som har vært løst av "klarsynthet", verken i Norge eller i Danmark. Videre - dette med en separat sjel som "lever videre" er eventyr for voksne. Det er intet som tyder på det (og jeg har vært *meget* nær døden selv). Med vennlig hilsen 0 Siter
enon Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Komme hit og vaske huset for meg! :-D *Trenger betenkningtid* til i morra;) 0 Siter
enon Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Tja - hvis du kjeder deg på en litt regntung søndag, så bør du ihvertfall være glad for at det ikke er noe som heter "Evig Liv"! Tenk deg hvor kjedelig det hadde vært! Med vennlig hilsen Hehe:) ja *kjempglad* 0 Siter
enon Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Tapp vann i badekaret, tenn noen telys og sett på badet, hell noen dråper olje i vannet og sett på musikk du liker. Så synker du ned i badekaret og lar alt seile sin egen sjø en stund. Etterpå doler du litt, lager litt god mat, før du ut på kvelden kryper opp i sofaen med et glass vin og en bok. Eller ser en film på tv. Det hørtes kjempekoselig ut:) Har ikke badekar, men resten altså 0 Siter
enon Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Tv og internett selvfølgelig. Trodde ikke folk gjorde annet på søndager jeg Hehe:) JA! det skal jeg:) 0 Siter
enon Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Rydde i badeskap, kjøkkenskap, klesskap. Da blir en alltid så godt humør etterpå! Det er ryddig i skapene mine! *helt sant* 0 Siter
enon Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Ut på tur, da kommer sikkert idéene om hva du skal gjøre resten av dagen også. Kanskje kanskje kanskje:) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Gå en tur, les en bok, se en film, gjør litt håndarbeid, slapp off... 0 Siter
Gjest att det går ann Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hei, For det første, så er det ingen som har "kontaktet" noen døde, eller lignende. Mange har sikkert påstått det, men ingen har noe som helst bevis for at de har gjort det. Ei heller de påstått "klarsynte" - det har til dags dato ikke vært en eneste drapsgåte som har vært løst av "klarsynthet", verken i Norge eller i Danmark. Videre - dette med en separat sjel som "lever videre" er eventyr for voksne. Det er intet som tyder på det (og jeg har vært *meget* nær døden selv). Med vennlig hilsen . 0 Siter
Sør Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 . *ler* Men noen underbygging for dette "livet etter døden" eller "kontakt med de døde" hadde du ikke? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 *ler* Men noen underbygging for dette "livet etter døden" eller "kontakt med de døde" hadde du ikke? Kanskje du er han ene av de to kompisene som dro nordover i landet og planla et liv etter døden. (Hva heter det nå igjen?) De slo mynt og krone om hvem som skulle foreta avliving, men motet svikta og den ene dro hjem (etter å ha skutt kompisen) mens den andre ble funnet mange år etterpå. Leste om det i politiets krønikere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.