Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre i dag? Kjeder meg, våkna tidlig og ute er det grått.

Skal jeg ut likevel?

Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre i dag? ;)

Skrevet

Tja - hvis du kjeder deg på en litt regntung søndag, så bør du ihvertfall være glad for at det ikke er noe som heter "Evig Liv"! Tenk deg hvor kjedelig det hadde vært!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ut på tur, da kommer sikkert idéene om hva du skal gjøre resten av dagen også.

Skrevet

Tapp vann i badekaret, tenn noen telys og sett på badet, hell noen dråper olje i vannet og sett på musikk du liker.

Så synker du ned i badekaret og lar alt seile sin egen sjø en stund.

Etterpå doler du litt, lager litt god mat, før du ut på kvelden kryper opp i sofaen med et glass vin og en bok. Eller ser en film på tv.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Rydde i badeskap, kjøkkenskap, klesskap. Da blir en alltid så godt humør etterpå!

Gjest Hva bygger du det på ?
Skrevet

Tja - hvis du kjeder deg på en litt regntung søndag, så bør du ihvertfall være glad for at det ikke er noe som heter "Evig Liv"! Tenk deg hvor kjedelig det hadde vært!

Med vennlig hilsen

I det evige livet i Paradis vil ikke noe være kjedelig, trist, slitsomt, dumt osv., Alt er så bra at det er umulig å forestille seg.

et er så mye som tyder på at det er et liv etter døden. Mennesker som f.eks har opplevd nær døden opplevelser er ikke i tvil. Eller hva vil du begrunne med synske som har kontakt med døende? Eller de som opplever igjenferd? Ikke det at det er noe bra. Men mye tyder nok på at det er noe etter dette livet. Skjønner ikke hvordan ateister kan være så overbevist om at skjelen ikke lever videre?

Skrevet

Tv og internett selvfølgelig. Trodde ikke folk gjorde annet på søndager jeg :P

Skrevet

I det evige livet i Paradis vil ikke noe være kjedelig, trist, slitsomt, dumt osv., Alt er så bra at det er umulig å forestille seg.

et er så mye som tyder på at det er et liv etter døden. Mennesker som f.eks har opplevd nær døden opplevelser er ikke i tvil. Eller hva vil du begrunne med synske som har kontakt med døende? Eller de som opplever igjenferd? Ikke det at det er noe bra. Men mye tyder nok på at det er noe etter dette livet. Skjønner ikke hvordan ateister kan være så overbevist om at skjelen ikke lever videre?

Hei,

For det første, så er det ingen som har "kontaktet" noen døde, eller lignende. Mange har sikkert påstått det, men ingen har noe som helst bevis for at de har gjort det. Ei heller de påstått "klarsynte" - det har til dags dato ikke vært en eneste drapsgåte som har vært løst av "klarsynthet", verken i Norge eller i Danmark.

Videre - dette med en separat sjel som "lever videre" er eventyr for voksne. Det er intet som tyder på det (og jeg har vært *meget* nær døden selv).

Med vennlig hilsen

Skrevet

Komme hit og vaske huset for meg! :-D

*Trenger betenkningtid*

til i morra;)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Hehe:) ja

*kjempglad*

Skrevet

Tapp vann i badekaret, tenn noen telys og sett på badet, hell noen dråper olje i vannet og sett på musikk du liker.

Så synker du ned i badekaret og lar alt seile sin egen sjø en stund.

Etterpå doler du litt, lager litt god mat, før du ut på kvelden kryper opp i sofaen med et glass vin og en bok. Eller ser en film på tv.

Det hørtes kjempekoselig ut:)

Har ikke badekar, men resten altså;)

Skrevet

Tv og internett selvfølgelig. Trodde ikke folk gjorde annet på søndager jeg :P

Hehe:) JA! det skal jeg:)

Skrevet

Rydde i badeskap, kjøkkenskap, klesskap. Da blir en alltid så godt humør etterpå!

Det er ryddig i skapene mine! *helt sant*

Skrevet

Ut på tur, da kommer sikkert idéene om hva du skal gjøre resten av dagen også.

Kanskje kanskje kanskje:)

Tvillingmamma
Skrevet

Gå en tur, les en bok, se en film, gjør litt håndarbeid, slapp off...

Gjest att det går ann
Skrevet

Hei,

For det første, så er det ingen som har "kontaktet" noen døde, eller lignende. Mange har sikkert påstått det, men ingen har noe som helst bevis for at de har gjort det. Ei heller de påstått "klarsynte" - det har til dags dato ikke vært en eneste drapsgåte som har vært løst av "klarsynthet", verken i Norge eller i Danmark.

Videre - dette med en separat sjel som "lever videre" er eventyr for voksne. Det er intet som tyder på det (og jeg har vært *meget* nær døden selv).

Med vennlig hilsen

.

Skrevet

.

*ler*

Men noen underbygging for dette "livet etter døden" eller "kontakt med de døde" hadde du ikke?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*ler*

Men noen underbygging for dette "livet etter døden" eller "kontakt med de døde" hadde du ikke?

Kanskje du er han ene av de to kompisene som dro nordover i landet og planla et liv etter døden. (Hva heter det nå igjen?)

De slo mynt og krone om hvem som skulle foreta avliving, men motet svikta og den ene dro hjem (etter å ha skutt kompisen) mens den andre ble funnet mange år etterpå.

Leste om det i politiets krønikere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...