Gå til innhold

frankse kvinner spiser mat med god samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Frankrike og jeg kan fortelle deg at franske kvinnner IKKE spiser mat med god samvittighet; kjenner ikke én jente i tredveaarene som ikke er oppsatt paa aa vaere slank; synes norske jenter virker aa ha et sunnere forhold til kroppen sin.

Ellers saa stemmer det som blir fortalt her godt med det jeg opplever naar det gjelder mat og slikt.

Gjest baremei
Skrevet

Flere jeg kjenner har fått spiseforstyrrelser etter å ha bodd i Frankrike. De franske jentene er, som Anaïs skriver, fiksert på å være tynne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alle burde spise mat med god samvittighet, til faste tider, i rette porsjoner, og med riktig innhold.

De franske kvinnene har åpenbart forstått hva som gjelder.

Det er noe med franske kvinner. Burde ta meg en tur ditt. Forstår jo ikke en lyd av hva de sier, men det gjelder jo egentlig de fleste kvinner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alle burde spise mat med god samvittighet, til faste tider, i rette porsjoner, og med riktig innhold.

Det er noe med franske kvinner. Burde ta meg en tur ditt. Forstår jo ikke en lyd av hva de sier, men det gjelder jo egentlig de fleste kvinner.

Dit. Ikke ditt.

Før jeg henges.

Skrevet

Vel, de mange franske damer kan da noe engelsk, og den franske aksentet er visstnok veldig sexy på damer.

*You døRRti, døRRti boy*

Skrevet

Æh, jeg må bare si meg enig med Anaïs, de fleste franske damene jeg kjenner er hysterisk opptatt av vekta og livredde for å legge på seg. Ikke mye avslappet der i gården.

Hadde de bare lagt noe av den energien i egen hygiene. Frankrike har det laveste såpeforbruket i Europa. Tenk litt på hva det innebærer, og så kan du tenke litt på hvor du har lyst til å plukke...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, de mange franske damer kan da noe engelsk, og den franske aksentet er visstnok veldig sexy på damer.

*You døRRti, døRRti boy*

Oh baby! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Æh, jeg må bare si meg enig med Anaïs, de fleste franske damene jeg kjenner er hysterisk opptatt av vekta og livredde for å legge på seg. Ikke mye avslappet der i gården.

Hadde de bare lagt noe av den energien i egen hygiene. Frankrike har det laveste såpeforbruket i Europa. Tenk litt på hva det innebærer, og så kan du tenke litt på hvor du har lyst til å plukke...

Oki, nå skremte du meg.

Jeg har nemlig hørt at de ikke er så ramme til å shave diverse kroppsdeler der nede heller. Jeg vet jo ikke om disse sjokkerende nyhetene stemmer, men er det tilfelle, i tillegg til manglende såpebruk, kommer jeg til å frykte franske damer i framtiden.

Gå omveier og greier når jeg ser dem.

For i tillegg til hårfetish har jeg angst for dårlig hygiene.

Skrevet

Oki, nå skremte du meg.

Jeg har nemlig hørt at de ikke er så ramme til å shave diverse kroppsdeler der nede heller. Jeg vet jo ikke om disse sjokkerende nyhetene stemmer, men er det tilfelle, i tillegg til manglende såpebruk, kommer jeg til å frykte franske damer i framtiden.

Jeg ble ganske overrasket da jeg bodde der.

På treningsstudio i lunsjen trener de så svetten siler, deretter tørker de seg, tar på den lille, snertne drakten, pudrer ansiktet og går tilbake på jobb.

*urk*

Skrevet

Oki, nå skremte du meg.

Ikke flykt, jeg kan forsikre deg om at mange franske kvinner er direkte renslige - og shavet;-) Men mye mas, sminking og en del nykker.

Slik franske menn vil ha dem.

Skrevet

Oki, nå skremte du meg.

De vi bodde hos - et ledre eketepar hadde ei datter på din alder -hun var der første dagen -for hun kunn eengelsk - og gubben påstår at det luktet svette av henne - men slank og veldig hyggelig! :)....kjente ikkeno jeg - men han har nese for slikt -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...