Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Skjønner ikke hva du sier. Kan du ta det på norsk denne gang? ..... ..... OK du har funnet mitt såre punkt!! JA, jeg er jærbu..., medlem i AJB (anonyme jær-)buer! 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 ..... ..... OK du har funnet mitt såre punkt!! JA, jeg er jærbu..., medlem i AJB (anonyme jær-)buer! Det kan da tross alt bli folk av jærboere også, så ikke fortvil. *klappe trøstende på skulderen* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Det kan da tross alt bli folk av jærboere også, så ikke fortvil. *klappe trøstende på skulderen* Tusen takk........ Jeg tror kanskje det kan bli NOE ut av siddiser også!!! 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Tusen takk........ Jeg tror kanskje det kan bli NOE ut av siddiser også!!! I så tilfelle tror du helt riktig. c",) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 I så tilfelle tror du helt riktig. c",) Merk deg "NOE"!! Hahaha..... Du er fra stavanger, sant!?! 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Merk deg "NOE"!! Hahaha..... Du er fra stavanger, sant!?! Alt må jo være noe. Stavanger ja. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Alt må jo være noe. Stavanger ja. Ja, dersom alt må være noe...... er det håp for både dumme siddiser og de vanvittig smarte jærbuene, for og ikke snakke om de fra Bryne!!!! Oi oi, ingen slår dem, altså!!! 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Ja, dersom alt må være noe...... er det håp for både dumme siddiser og de vanvittig smarte jærbuene, for og ikke snakke om de fra Bryne!!!! Oi oi, ingen slår dem, altså!!! Slår brynefolk i hva? Å være dumme du mener? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Det kan da tross alt bli folk av jærboere også, så ikke fortvil. *klappe trøstende på skulderen* Jærboere er flinke til å lage ploger og harver, ja - alt innenfor jordbruksutstyr, så noe kan de. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Slår brynefolk i hva? Å være dumme du mener? :/ ...... 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jærboere er flinke til å lage ploger og harver, ja - alt innenfor jordbruksutstyr, så noe kan de. Ja, det må stå i stil til befolkningen. c",) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Ja, det må stå i stil til befolkningen. c",) Kremt.....host!!! Jeg leste DET altså!!! Jeg kan verken noe om plog, fjos eller lorting......!!!! Jeg bor tross alt på bryne!! IKKE på bondelandet! Bryner er BY!! 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 :/ ...... Den skjønte jeg ikke faktisk. 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Kremt.....host!!! Jeg leste DET altså!!! Jeg kan verken noe om plog, fjos eller lorting......!!!! Jeg bor tross alt på bryne!! IKKE på bondelandet! Bryner er BY!! *rulle rundt i latteranfall* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Kremt.....host!!! Jeg leste DET altså!!! Jeg kan verken noe om plog, fjos eller lorting......!!!! Jeg bor tross alt på bryne!! IKKE på bondelandet! Bryner er BY!! "Jeg kan verken noe om plog, fjos eller lorting" Er det negativt da?:-) Jeg bodde i barndommen i Bergen, men kan, og har drevet med landbruk. Det var interessant og variert arbeid, men lønnsomheten ble for dårlig til at jeg ville fortsette. 0 Siter
April Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg regner med ca. to uker på krykker, men jeg blir neppe noen sprinter på ei stund. Jeg regner med at jeg heller ikke blir noen sprinter, men det har jeg nå heller aldri vært. Men det skal bli godt å bare kunne gå på vanlig måte igjen snart. Bare to dager igjen for meg nå, så ligger jeg på benken... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg regner med at jeg heller ikke blir noen sprinter, men det har jeg nå heller aldri vært. Men det skal bli godt å bare kunne gå på vanlig måte igjen snart. Bare to dager igjen for meg nå, så ligger jeg på benken... Lykke til. 0 Siter
April Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Lykke til. Takk i lige måde. Jeg er ferdig, har begynt på neste etappe..) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Takk i lige måde. Jeg er ferdig, har begynt på neste etappe..) Au - så nå er det krykker som gjelder?:-) 0 Siter
April Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Au - så nå er det krykker som gjelder?:-) Ja, iallfall ute... inne i heimen går jeg heller som ei halt gås og holder meg til veggen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.