Gjest gullfiskens venner Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 har daua!!! Når kommer gullfisken på tv2, noen som vet? 0 Siter
Gjest gullfiskens venner Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Mener du puling mamma???? Hæææ?? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hæææ?? Har du ikke sett den reklamen??? Uff hvordan kan du leve, uten å ha sett den reklamen???? 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Har du ikke sett den reklamen??? Uff hvordan kan du leve, uten å ha sett den reklamen???? Jeg har heller ikke sett den reklamen, "mener du puling mamma?" Men jeg kan visst leve for det.... Anyway, hva er det reklame for? Har sett den med Doffen har daua. Beste reklamen ever! 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har heller ikke sett den reklamen, "mener du puling mamma?" Men jeg kan visst leve for det.... Anyway, hva er det reklame for? Har sett den med Doffen har daua. Beste reklamen ever! Det er også reklame for Rema 1000. En høygravid dame som prøver å forklare sønnen sin hvordan babyen har kommet inn dit med blomster, bier, pappa som er en bie som befrukter mamma når de sover om natta, så spør han "er det pule du mener?" 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Det er også reklame for Rema 1000. En høygravid dame som prøver å forklare sønnen sin hvordan babyen har kommet inn dit med blomster, bier, pappa som er en bie som befrukter mamma når de sover om natta, så spør han "er det pule du mener?" hahahahaha.......den er SÅ bra!!! 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Det er også reklame for Rema 1000. En høygravid dame som prøver å forklare sønnen sin hvordan babyen har kommet inn dit med blomster, bier, pappa som er en bie som befrukter mamma når de sover om natta, så spør han "er det pule du mener?" Hahaha. Har virkelig sansen for reklamene deres. Så enkle, men allikevel så jævlig bra. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Doffen har _dævva_! Meeget viktig differanse der! :-) 0 Siter
simane Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Det er også reklame for Rema 1000. En høygravid dame som prøver å forklare sønnen sin hvordan babyen har kommet inn dit med blomster, bier, pappa som er en bie som befrukter mamma når de sover om natta, så spør han "er det pule du mener?" Den reklamefilmen synes jeg forsvant fort fra skjermen. Kan det ha vært barneombudet eller noe inne i bildet og fått den fjernet? (Jeg skjønner på en måte at småbarnsforeldre reagerte på den.) Men den var bare sååååå bra!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.