Gå til innhold

Jeg trenger trøst!! *Hulk.....*

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Snufs,....

Jeg er fryktelig sint og skuffet og utrolig lei meg nå!!!

Jeg ble bedt ut på date i kveld, av en som jeg har skrevet tekstmeldinger med i 3 mnd nå. Jeg skulle komme på besøk til han, og vi skulle bli bedre kjent med hverandre!!!

Han sa han hadde lagt merke til meg ute på byen. Jeg, som er lei av singellivet, smeltet med en gang av de flotte ordene hans. Eneste bakdel med det hele var at han er 30 år.....Jeg syntes alderfoskjellen ble litt for stor. Jeg er selv 21.

Nå, i ettermiddag, fabt jeg ut at han har løyet om alderen sin. Han er nemmlig 33!

Jeg synes dette er utrolig skuffende.

Synes det var teit av han å lyge om alderen......bra start, liksom!!!

Er dere ikke enig??

*Buhuu...hulk.....snufs*

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

11

• cecily

10

• ShitDiddelyDo

9

• IngenLurerDenneGutten

7

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tull og tøys. Stikk og hils på fyren.

Skrevet

En liten løgn i starten kan bli vanskelig og flau å rette opp etter hvert som ting blir mer seriøs.

Kanskje ikke det er så ille likevel.

Skrevet

Mm, ja det var teit, men verre ting har skjedd...

Mener ikke å være ufølsom, men jeg så for meg DEN katastrofen da jeg leste overskriften på innlegget ditt...

Gjest tottlå
Skrevet

Tull og tøys. Stikk og hils på fyren.

Nei det blir mot mine "regler"!! 33 år liksom!!! DET blir for gammelt!

Åhhrr......*snufs*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Se positivt på det: Du fant ut at han har løyet om alderen sin, og du fant det ut før du dro hjem til han. Gud vet hva annet fyren har løyet om.

Skrevet

Nei, synes ikke dette er en grusom loegn. Hadde gitt blaffen.

Gjest tottlå
Skrevet

Mener ikke å være ufølsom, men jeg så for meg DEN katastrofen da jeg leste overskriften på innlegget ditt...

Det er greit!

Jeg blir så utrolig skuffet når han løy for meg!!!

JEG kan ikke bygge et forhold på løgn!

Teite gutter! Jeg hadde gledet meg sånn!

*Hulker videre.....*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Åhhrr......*snufs*

Jeg er 19 år eldre enn kona. Jeg håper at jeg får bo her så lenge formen holder:-)

Skrevet

Se positivt på det: Du fant ut at han har løyet om alderen sin, og du fant det ut før du dro hjem til han. Gud vet hva annet fyren har løyet om.

Pøsj, det var jo fordi han var redd for at han skulle være for gammel og at hun ikke ville være interessert.

Skrevet

Det er vel ingen big deal det da. Han gjorde det nok bare for å få bedre sjangs på deg. Jeg synes du skal ta deg en tur til han likevel jeg :)

Skrevet

Åhhrr......*snufs*

Da vil jeg nesten påstå at det er reglene dine det er noe galt med. Kjenner lykkelige par med større aldersforskjell enn det.

Skrevet

Åhhrr......*snufs*

du er 21 og han er 33, er det virkelig så stor alderforskjell da?? Jeg er 22, kunne datet en på 33 jeg.

Gjest tottlå
Skrevet

DU forstår meg!!!

Jeg vet jo ingenting om denne fyren lenger. Har jo alldri møtt han!

Nå kan ikke jeg vite om denne fyren er en drapsmann som lokker "småjenter" hjem til seg, hvor han voldtar, spidder og henger dem på tørk i matbua etterpå!!!!!

Håper ikke alle gutter er slik!!!

*snufs*

Gjest tottlå
Skrevet

Det er vel ingen big deal det da. Han gjorde det nok bare for å få bedre sjangs på deg. Jeg synes du skal ta deg en tur til han likevel jeg :)

Han har O sjans på meg, nå!

Jeg kan ikke fordra folk som lyger! Han hadde faktisk hatt mer sjans på meg dersom han hadde vært ærlig fra dag 1!!!

Skrevet

DU forstår meg!!!

Nå kan ikke jeg vite om denne fyren er en drapsmann som lokker "småjenter" hjem til seg, hvor han voldtar, spidder og henger dem på tørk i matbua etterpå!!!!!

*snufs*

Hehe, det kunne du jo uansett ikke visst!

Gjest tottlå
Skrevet

du er 21 og han er 33, er det virkelig så stor alderforskjell da?? Jeg er 22, kunne datet en på 33 jeg.

Som jeg har skrevet lenger oppe, aldersforskjellen hadde kanskje ikke betydd så mye, DERSOM han hadde vært ærlig fra første stund!

Jeg kan ikke bygge et forhold på løgn fra dag 1!?!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pøsj, det var jo fordi han var redd for at han skulle være for gammel og at hun ikke ville være interessert.

Og det er en unnskyldning? 12 år er en relativ voksen aldersforskjell for en jente på 21, noe han burde respektere. Det gjorde han åpenbart ikke siden han løy.

Mulig jeg misforstår her, men hvis dette er en skapning hun aldri har møtt og bare sendt tekstmeldinger med i 3 måneder, er det ikke rare løgnene som skal til før man slutter å stole på skapningen man sender med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

DU forstår meg!!!

*snufs*

Nettopp. Nøyaktig mitt poeng til naive Cecily under her. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...