Gå til innhold

Jeg trenger trøst!! *Hulk.....*

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Hehe, det kunne du jo uansett ikke visst!

Hadde han vært ærlig med meg........kunne jeg kanskje ha stolt på han!!!

ÅÅhhr....jeg blir så sint!!!

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

11

• cecily

10

• ShitDiddelyDo

9

• IngenLurerDenneGutten

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han har O sjans på meg, nå!

Jeg kan ikke fordra folk som lyger! Han hadde faktisk hatt mer sjans på meg dersom han hadde vært ærlig fra dag 1!!!

Synes ikke så mye om folk som lyver jeg heller. Men akkurat alderen er det ganske mange som lyver om, synes ikke det er en alvorlig løgn liksom. Men vil du ikke så vil du ikke.

Gjest tottlå
Skrevet

Nettopp. Nøyaktig mitt poeng til naive Cecily under her. :)

Jeg kan ikke forstå hvorfor noen som helst vil lyve om alderen, for å få bedre sjans på ei jente??!!?

Han er en tosk!!!

Skulle jeg liksom plutselig banke på døren hans i kveld, Å STOLE på han!!

Nææhei!!

Gjest tottlå
Skrevet

Og det er en unnskyldning? 12 år er en relativ voksen aldersforskjell for en jente på 21, noe han burde respektere. Det gjorde han åpenbart ikke siden han løy.

Mulig jeg misforstår her, men hvis dette er en skapning hun aldri har møtt og bare sendt tekstmeldinger med i 3 måneder, er det ikke rare løgnene som skal til før man slutter å stole på skapningen man sender med.

Det er rett å slett RESPEKTLØST!!!

Skrevet

Og det er en unnskyldning? 12 år er en relativ voksen aldersforskjell for en jente på 21, noe han burde respektere. Det gjorde han åpenbart ikke siden han løy.

Mulig jeg misforstår her, men hvis dette er en skapning hun aldri har møtt og bare sendt tekstmeldinger med i 3 måneder, er det ikke rare løgnene som skal til før man slutter å stole på skapningen man sender med.

Det er jo ikke sååååå ille aldersforskjell da. Hun har jo likt ham til nå. Bare fordi han er bittelitt eldre så skulle jo ikke det være så ille.

En dum løgn, men ganske uskyldig sådan...tror jeg.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Som jeg har skrevet lenger oppe, aldersforskjellen hadde kanskje ikke betydd så mye, DERSOM han hadde vært ærlig fra første stund!

Jeg kan ikke bygge et forhold på løgn fra dag 1!?!

Det er jo ikke sikkert at det blir noe forhold. La han spandere en god middag på deg.

Skrevet

Nettopp. Nøyaktig mitt poeng til naive Cecily under her. :)

*kremt*

Jeg leste den der altå. Jeg er blåøyd, ikke naiv.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at det blir noe forhold. La han spandere en god middag på deg.

Og det var dagens moral: Gratis middag.

c",)

Gjest tottlå
Skrevet

Det er jo ikke sååååå ille aldersforskjell da. Hun har jo likt ham til nå. Bare fordi han er bittelitt eldre så skulle jo ikke det være så ille.

Kankje jeg hadde godtatt den aldersforskjellen DERSOM han hadde vært ærlig!!!

Jeg har vært sammen med en som var 14 år eldre enn meg, så jeg vet hva jeg snakker om......

Det med aldersforskjell har noe med interresser og livserfaringer også å gjøre.......Ikke bare griddler som jeg har!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet i hvert fall at jeg, dersom jeg bare kjente en jente via nettet eller telefon, ville mistet all tillit til henne og droppet å møte jenta dersom jeg tok henne i en løgn allerede før vi møttes.

Jeg vet også at jeg ville blitt pissed om jeg skulle date en 24-åring som viste seg å være 20.

Gjest tottlå
Skrevet

Nei, jeg skal spandere middag på meg selv!!

....det fristet jo litt å bruke han, nå!!! Hmm....gratis middag......Xflere . .. ..tihi...

ShitDiddelyDo
Skrevet

*kremt*

Jeg leste den der altå. Jeg er blåøyd, ikke naiv.

Jada. :)

Gjest himmel og hav for en sutring
Skrevet

Det er rett å slett RESPEKTLØST!!!

Det er en BAGATELL. Ikke rart du er single. Venn deg til det...

Skrevet

Kankje jeg hadde godtatt den aldersforskjellen DERSOM han hadde vært ærlig!!!

Jeg har vært sammen med en som var 14 år eldre enn meg, så jeg vet hva jeg snakker om......

Det med aldersforskjell har noe med interresser og livserfaringer også å gjøre.......Ikke bare griddler som jeg har!!!

Griddler?

Har du spurt ham om motivet bak den hvite løgnen? Kanskje det bare datt ut av ham første gang, og så var han for flau til å innrømme at han hadde løyet og så har det bare ballet på seg.

Er han en slesking, så er det klart du skal holde deg unna. Men du har jo likt ham til nå da, og det må jo telle positivt.

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg vet i hvert fall at jeg, dersom jeg bare kjente en jente via nettet eller telefon, ville mistet all tillit til henne og droppet å møte jenta dersom jeg tok henne i en løgn allerede før vi møttes.

Jeg vet også at jeg ville blitt pissed om jeg skulle date en 24-åring som viste seg å være 20.

ÅÅÅÅhhrr.....du tenker SÅ likt meg, altså!!!

Tror alle andre her inne missforstår hele poenget......

Skrevet

Ser motvillig at du har et ørlite poeng.

Gjest tottlå
Skrevet

Griddler?

Har du spurt ham om motivet bak den hvite løgnen? Kanskje det bare datt ut av ham første gang, og så var han for flau til å innrømme at han hadde løyet og så har det bare ballet på seg.

Er han en slesking, så er det klart du skal holde deg unna. Men du har jo likt ham til nå da, og det må jo telle positivt.

Jeg har ikke snakket med han idag......

Skrevet

Jeg har ikke snakket med han idag......

Hvordan fant du ut av løgnen da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

ÅÅÅÅhhrr.....du tenker SÅ likt meg, altså!!!

Tror alle andre her inne missforstår hele poenget......

Tror de andre her inne henger seg for mye opp i hva han løy om. Ikke det at han faktisk løy. :)

Skrevet

Nei det blir mot mine "regler"!! 33 år liksom!!! DET blir for gammelt!

Åhhrr......*snufs*

Skjønner det der med løgn, men ikke at aldersforskjellen trenger å være så ille. Nok til å tenke seg om og være forsiktig, men ikke til å backe ut, mener jeg da...

Har noen i familien der det er 16 års aldersforskjell jeg, hun var 20 og han 36 når de møttes. Det er 4 år og 2 barn siden nå. De er lykkelige samboere med nybygget hus, og alt er bare helt topp! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...