Gå til innhold

Jeg trenger trøst!! *Hulk.....*

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Det er en BAGATELL. Ikke rart du er single. Venn deg til det...

......

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

11

• cecily

10

• ShitDiddelyDo

9

• IngenLurerDenneGutten

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Ser motvillig at du har et ørlite poeng.

Takk!

Gjest tottlå
Skrevet

Tror de andre her inne henger seg for mye opp i hva han løy om. Ikke det at han faktisk løy. :)

Nettopp!!!

Nå har jeg 'allerede laget nye planer for kvelden!!

Takk for forståelsen, altså!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Hvordan fant du ut av løgnen da?

Jeg søkte på skattelistene.......hehehe....

Gjest tottlå
Skrevet

Skjønner det der med løgn, men ikke at aldersforskjellen trenger å være så ille. Nok til å tenke seg om og være forsiktig, men ikke til å backe ut, mener jeg da...

Har noen i familien der det er 16 års aldersforskjell jeg, hun var 20 og han 36 når de møttes. Det er 4 år og 2 barn siden nå. De er lykkelige samboere med nybygget hus, og alt er bare helt topp! :-)

Det er selve løgnen som jeg er skuffet over.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nettopp!!!

Nå har jeg 'allerede laget nye planer for kvelden!!

Takk for forståelsen, altså!!!

Bare hyggelig. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Og det var dagens moral: Gratis middag.

c",)

Det er vel ikke umoralsk å la en beiler spandere middag, det er jo det minste han kunne gjøre.

Hun kjenner jo ikke fyren, og det ville jo være fornuftig å treffe han på en restaurant, der det er plenty folk.

Hun sier so sjøl at hun ikke vil havne på stabburet. Jeg er enig, man vet jo aldri.

Gjest tottlå
Skrevet

Det er vel ikke umoralsk å la en beiler spandere middag, det er jo det minste han kunne gjøre.

Hun kjenner jo ikke fyren, og det ville jo være fornuftig å treffe han på en restaurant, der det er plenty folk.

Hun sier so sjøl at hun ikke vil havne på stabburet. Jeg er enig, man vet jo aldri.

På staburet......Hohoho.......... :D

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

På staburet......Hohoho.......... :D

Var det ikke det du skrev da:-)

Gjest tottlå
Skrevet

Var det ikke det du skrev da:-)

"Nå kan ikke jeg vite om denne fyren er en drapsmann som lokker "småjenter" hjem til seg, hvor han voldtar, spidder og henger dem på tørk i matbua etterpå!!!!!"

Jo.....hahaha...., men det er lite av stabbur her på jæren, så i mitt tilfelle blir det matbua!!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Nå kan ikke jeg vite om denne fyren er en drapsmann som lokker "småjenter" hjem til seg, hvor han voldtar, spidder og henger dem på tørk i matbua etterpå!!!!!"

Jo.....hahaha...., men det er lite av stabbur her på jæren, så i mitt tilfelle blir det matbua!!

Men det går ut på det samme.

Gjest tottlå
Skrevet

Men det går ut på det samme.

Jepp!!

Utrolig hvor godt det gjør å slippe ut alt frustrasjonen her på DOL, altså!!

Aahh.....føler meg som en ny person!!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jepp!!

Utrolig hvor godt det gjør å slippe ut alt frustrasjonen her på DOL, altså!!

Aahh.....føler meg som en ny person!!

Jeg er bare sulten - og litt fyllesyk.

Men blir sikkert frustrert på jobb i mårra når jeg får høre hvor sjitprat jeg har prestert i går:-(

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er bare sulten - og litt fyllesyk.

Men blir sikkert frustrert på jobb i mårra når jeg får høre hvor sjitprat jeg har prestert i går:-(

Hehehe.... Da får du slippe ut frustrasjonen til meg!!

Kjenner til det der, bare skittsnakk når jeg drikker!!!

Skrevet

Detsom dette velter alt for deg, så hadde det nok sikkert snart opstått noe annet som ville gjøre det vanskelig for deg å ha et seriøst forhold til denne forferdelige store løgneren. Så gjør dere begge en tjeneste, ligg unna ham!!

Gjest Nyco den første
Skrevet

Helt enig i prinsippet om løgn.

Men jeg hadde ikke latt mannen dø i synden nei! Jeg hadde klassa ham i veggen og forlangt en forklaring. Samt spurt ham om han trodde jeg hadde huet fullt av vått dasspapir (som du selv beviste glatt du ikke hadde ved å sjekke fyren først)

Dersom han la seg flat nok og kom med en plausibel forklaring, så ville jeg gitt ham en real sjanse. Hvis jeg likte trynet på ham sånn ellers.

Jepp. Det tror jeg nok.

Skrevet

Se positivt på det: Du fant ut at han har løyet om alderen sin, og du fant det ut før du dro hjem til han. Gud vet hva annet fyren har løyet om.

Ok, så de som IKKE lyver av seg 3 år kan man med en gang avskrive som forgipere osv. ??"?" Syntes i utgangspunktet at det er totalt uintelligent å møte en mann man aldri har truffet før HJEMME hos han. Tror ikke akkurat 3 år fra eller til spiller noen rolle, man han var kanskje redd han mistet sjansen (men ennå mindre smart å lyve seff.)

Skrevet

JEG syntes faktisk at DU passe naviv som skal besøk en fyr du knapt kjenner hjemme hos han. Det at han løy var jo både unødvenig og lie intelligent, mne det gjør han ikke til noe mer eller mindre forgirper av den grunn. Person man ikke kjenner så godt møte man ute i offentlighenten først!

Skrevet

JEG syntes faktisk at DU passe naviv som skal besøk en fyr du knapt kjenner hjemme hos han. Det at han løy var jo både unødvenig og lie intelligent, mne det gjør han ikke til noe mer eller mindre forgirper av den grunn. Person man ikke kjenner så godt møte man ute i offentlighenten først!

i mitt forrige innlegg. Men ikke møt folk du ikke kjenner hjemme hos de!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, så de som IKKE lyver av seg 3 år kan man med en gang avskrive som forgipere osv. ??"?" Syntes i utgangspunktet at det er totalt uintelligent å møte en mann man aldri har truffet før HJEMME hos han. Tror ikke akkurat 3 år fra eller til spiller noen rolle, man han var kanskje redd han mistet sjansen (men ennå mindre smart å lyve seff.)

Selvfølgelig ikke. Men man stoler naturligvis mindre på en person man allerede har tatt i en løgn enn en man ikke har tatt i en løgn. Hva han løy om er uinteressant. Poenget er at han løy - og i mine øyne stoler man ikke på en løgner.

Jeg er helt enig med deg i at det er fullstendig på tryne å avtale å møte en fyr man aldri tidligere har møtt før hjemme hos han første gang man møtes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...