Gå til innhold

Jeg trenger trøst!! *Hulk.....*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men man stoler naturligvis mindre på en person man allerede har tatt i en løgn enn en man ikke har tatt i en løgn. Hva han løy om er uinteressant. Poenget er at han løy - og i mine øyne stoler man ikke på en løgner.

Jeg er helt enig med deg i at det er fullstendig på tryne å avtale å møte en fyr man aldri tidligere har møtt før hjemme hos han første gang man møtes.

Så hun burde igrunn være glad han ikke gjorde værre ting enn "skryte av seg et par år". Jeg har garantert selv også lagt på litt eller trukket fra (om ikke akkurat på alderen) for å imponere noen en gang, så jeg syntes det er mer tåplig enn alvorlig. Men virkelig alvorlig kunne det vært å møtt denne fyren hjemme hos han. Selv om han ikke virker mer skumme av å ha løyet om alderen.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

11

• cecily

10

• ShitDiddelyDo

9

• IngenLurerDenneGutten

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei det blir mot mine "regler"!! 33 år liksom!!! DET blir for gammelt!

Åhhrr......*snufs*

Å så 3 år avgjør om ha er noe eller ei, det er ikke selve løgnen?? Syntes kanksje du lager ti høner ut av ei fjær her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så hun burde igrunn være glad han ikke gjorde værre ting enn "skryte av seg et par år". Jeg har garantert selv også lagt på litt eller trukket fra (om ikke akkurat på alderen) for å imponere noen en gang, så jeg syntes det er mer tåplig enn alvorlig. Men virkelig alvorlig kunne det vært å møtt denne fyren hjemme hos han. Selv om han ikke virker mer skumme av å ha løyet om alderen.

Så du ville ikke blitt skeptisk til en fyr du aldri hadde møtt og som du plutselig tok i en løgn?

Det ville jeg.

Skrevet

Kjempeteit - også for 3 usle år da! Kanskje han er en patologisk løgner?

Skrevet

Veldig interessant det du skriver. Men svar meg nå på en ting: Vi har sittet og sett på "Serendipity". ... Ikke av de helt store, men søt og underholdende. Men hva betyr sjølve ordet? Står ikke i ordlista engang:-/ Skjønner at det har noe med skjebne og sånn å gjøre...

Skrevet

Veldig interessant det du skriver. Men svar meg nå på en ting: Vi har sittet og sett på "Serendipity". ... Ikke av de helt store, men søt og underholdende. Men hva betyr sjølve ordet? Står ikke i ordlista engang:-/ Skjønner at det har noe med skjebne og sånn å gjøre...

Jeg vet, jeg vet *rekker ivrig opp hånda*.

Det betyr lykketreff.

Skrevet

Lykketreff :-)))))

Skrevet

Så du ville ikke blitt skeptisk til en fyr du aldri hadde møtt og som du plutselig tok i en løgn?

Det ville jeg.

Phø....jeg har hele tiden fortalt deg at jeg er 38 når jeg egentlig er 25, mener du at du fremdeles ikke vil treffe meg....?

:)

Skrevet

Jeg vet, jeg vet *rekker ivrig opp hånda*.

Det betyr lykketreff.

*flink jente* Er veldig mange som har spurt om det "opp gjennom årene". Visste du det fra før??

Skrevet

Lykketreff :-)))))

Aha... Der kom det. Takk! Det begynte faktisk å irritere meg litt:-)

Men hvorfor står det ikke i ordboka?

Skrevet

Aha... Der kom det. Takk! Det begynte faktisk å irritere meg litt:-)

Men hvorfor står det ikke i ordboka?

Tror det er i noen ordbøker, men da er ordet oppdelt. Det er skrevet mye om det.. Lykketreff i seg selv er egnetlig ikke en god oversettelse, men en litt "forenklet romantisert tolkning". Det var noen her på DOL som fant den "tolkingnen" for meg et sted. (det er ikke 100% korrekt, men "god nok for meg, he he).

Jeg mener det korrekte er at:Serendipity sier noe om hvordan eller måten en vitenskapelig oppdagelse kan forekomme på. Skal se om jeg finner noe mer til deg :-)

Skrevet

En slags blanding av lykketreff og årvåkenhet, altså. Eller en evne til å sanse lykketreffene, og se mulighetene av dem, når de svever forbi, om du vil. Interessant:-)

Ja, det er fra den filmen du har nicket, eller?

Noe sånt ja ;-) Vet du det er jeg litt usikker på, om jeg valgte nicket etter å ha sett/hørt om filmen eller om jeg gjorde det før.Hørte noen som sa det, og syntes ordet var litt kult/spennende og sjekket hva det betydde.

Men jeg har sansen for det ordet, både betydningen av det og uttalen av det. Søk på Yahoo så finner du ut hvor mye som egentlig heter Serendipity, alt fra hotell til bibelgrupper og fluer (som man bruker til å fiske med) og alt kan liksom relateres til "Lykketreff"

Skrevet

*flink jente* Er veldig mange som har spurt om det "opp gjennom årene". Visste du det fra før??

Nei, du fortalte meg det da jeg skrev nicket ditt feil.

Skrevet

Nei, du fortalte meg det da jeg skrev nicket ditt feil.

Ok, stemmer det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...