Gjest to gode Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Agatha Christie: mord på orientexpressen. Likte også godt da vinci-koden. 0 Siter
Gjest to gode Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Staalesen sin trilogi om århundret er å anbefale. Dessuten ser jeg at ingen har anbefalt Agatha Christie her. Det er en skam. Det gjorde jeg! Og det før jeg så tipset ditt.... 0 Siter
Gjest to gode Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg synes at Angels og Demons av samme forfatter er hakket bedre. Jeg har nettopp kjøpt den. Også den fjerde regelen (en annen forfatter). 0 Siter
Babette Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Akkurat nå er jeg ferdig med "Det som aldri skjer" av Anne Holt og den slutten var sinnsykt bra! Var helt anpusten jeg... Jeg synes den var sånn middels. Men det var ikke vanskelig å skjønne hvem hun har brukt som modell for morderen. Morsomt. 0 Siter
Jorunn Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Sirkelens ende av Tom Egeland er minst like bra om lignende tema. Syntes denne var litt tam i forhold til Da Vinci-koden, men absolutt grei nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.