cecily Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Noen som kan forklare en dum blondine spillereglene? 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 stein slår saks saks slår papir papir slår stein 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Man har knyttede never og teller til tre. På "tre" velger man stein, saks eller papir. Hvem som vinner ser du av MsSophies oversikt. Vi bruker for øvrig stein-saks-papir mye til å avgjøre småting i hjemmet. ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Man har knyttede never og teller til tre. På "tre" velger man stein, saks eller papir. Hvem som vinner ser du av MsSophies oversikt. Vi bruker for øvrig stein-saks-papir mye til å avgjøre småting i hjemmet. ;o) Saks er peke- og langfinger? Og papir er rett hånd? Stein er..? 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Saks er peke- og langfinger? Og papir er rett hånd? Stein er..? ...knyttet hånd. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Saks er peke- og langfinger? Og papir er rett hånd? Stein er..? stein er knyttet hånd. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Saks er peke- og langfinger? Og papir er rett hånd? Stein er..? knyttet hånd. 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 ...knyttet hånd. Da var neste punkt å pugge hvem som vinner over hva. Jeg frykter det kommer til å gå i surr. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Da var neste punkt å pugge hvem som vinner over hva. Jeg frykter det kommer til å gå i surr. Det er logisk. Saks klipper istykker papiret, stein ødelegger saksen, og papiret kan pakke inn steinen. Fikk du forresten med deg at stein er knyttet hånd? 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Det er logisk. Saks klipper istykker papiret, stein ødelegger saksen, og papiret kan pakke inn steinen. Fikk du forresten med deg at stein er knyttet hånd? Døh! Ikke prøv deg! *rekke tunge* Saks klipper papir, stein ødelegger saks, papir pakker inn stein. "you can do it, you can do it, you can do it Cinderelly" *plystre* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 stein slår saks saks slår papir papir slår stein er det logisk at papiret vinner over steinen?steinen kan jo lage hull i papiret! vet jeg også er blond men... 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 er det logisk at papiret vinner over steinen?steinen kan jo lage hull i papiret! vet jeg også er blond men... ..det er bare sånn det er.....:-) 0 Siter
Atene Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 er det logisk at papiret vinner over steinen?steinen kan jo lage hull i papiret! vet jeg også er blond men... Det er en sangtekst som sier: Scissors cut paper covers rock breaks the shiny scissors. Huskeregel som jeg bruker ihvertfall. 0 Siter
Gjest Cantate Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Det er en sangtekst som sier: Scissors cut paper covers rock breaks the shiny scissors. Huskeregel som jeg bruker ihvertfall. Jeg synes reglene er logisk. Papir pakker inn steinen, Steinen knuser saksa og saksa klipper i stykker papiret 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Saks er peke- og langfinger? Og papir er rett hånd? Stein er..? Stein er knyttet neve. Saks er peke-og langfinger, og papir er flat hånd. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 ..det er bare sånn det er.....:-) Hehe, ja. Men egentlig så ødelegger papir saks. Og en kjempekraftig saks kan vel klippe stein? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.