Mizar Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Skal ha vår første langhelg borte fra barna etter at vi fikk dem for 4 år siden. Vi vil dra til en sjarmenrende by, der man også kan oppleve litt. Gjerne med mulighet for pitte litt shopping. Hvilken by vil dere anbefale? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Paris, eller Roma. London er veldig dyr...har jeg hørt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Praha har jeg hørt er kjempe fint. Eller så har du Roma, Paris, Berlin.. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Praha, ja! Men ikke for shopping. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Praha eller Roma. Alternativ er selvfølgelig Paris eller London - men skulle jeg reist noe sted NÅ, ville jeg definitivt reist tilbake til Praha (vært der 2 ganger). Et noe "utradisjonelt" valg er f.eks. Tallinn - men ikke så mye shopping som andre steder der, altså. 0 Siter
mettewa Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Palma! På Mallorca, var der på langweekend i mai i fjor, og drar tilbake nå i juni. Passe liten storby, masse å se på, nydelig mat, nok å shoppe og deilig klima. Dessuten er det billig å dra dit, hvis man bestiller flybillett og hotell via SAS. Vår weeknendtur i juni kommer på 1700 kr. med fly og hotell. Torsdag til søndag. 0 Siter
serendipity Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hva med Nice? Var der selv for litt over et år siden. Stor by, enorme shoppingmuligheter, mye å se på i umiddelbar nærhet. Og om det er på våren så kan man sole og bade litt også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 København eller Stockholm. Helt herlig og deilig romantisk. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Marseille, Edinburgh eller Krakow er gode og utradisjonelle valg. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Sier meg enig i Palma. Har ikke vært i Praha, men skulle gjerne ha vært der. Jeg skal endelig til Amsterdam i pinsen -den har stått lenge på listen:-) Må jo si at København og Stockholm også er bra alternativer, Paris er en klassiker (ihvertfall for frankofile som meg selv), og Milano overrasket til det positive -både på shopping og restauranter! Men det viktigste av alt er kanskje reisefølget:-) (derfor sparer jeg Roma til jeg har en kjæreste) God tur! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Ljubliana. Vakker, pitoresk, livfull, rimelig og foreløpig ikke oppdaget og ødelagt av masseturismen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5230 0 Siter
Gjest inget nick nu Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Gøteborg er en sjarmerende by! Jeg kan gi mange tips til hva som er verdt å se og gjøre, for jeg bor her:) Bare spør! 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Budapest, kjempesjarmerende og billig !!! 0 Siter
serendipity Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Sier meg enig i Palma. Har ikke vært i Praha, men skulle gjerne ha vært der. Jeg skal endelig til Amsterdam i pinsen -den har stått lenge på listen:-) Må jo si at København og Stockholm også er bra alternativer, Paris er en klassiker (ihvertfall for frankofile som meg selv), og Milano overrasket til det positive -både på shopping og restauranter! Men det viktigste av alt er kanskje reisefølget:-) (derfor sparer jeg Roma til jeg har en kjæreste) God tur! Ah.... Jeg vil også til Amsterdam *svært misunnelig* 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Gøteborg er en sjarmerende by! Jeg kan gi mange tips til hva som er verdt å se og gjøre, for jeg bor her:) Bare spør! Jeg spør: Hvordan er det best å bo? Har bodd på ukoselige dyre hoteller et par ganger. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Praha, ja! Men ikke for shopping. Hvorfor ikke? Fant masse fint i praha... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.