Gå til innhold

Hvor vanlig å få flere orgasmer samme natt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du sier han kan få 2-3 orgasmer per natt, mener du i løpet av hele natten eller at han kan ha sex, få orgasme, ha sex rett etterpå, få orgsame osv?

Kjæresten kan også ha sex tre ganger med orgasme, så lenge det er en liten pause mellom hver gang. altså kanskje 15-20 min.

Gjest duuuuhuuuu

Du sier han kan få 2-3 orgasmer per natt, mener du i løpet av hele natten eller at han kan ha sex, få orgasme, ha sex rett etterpå, få orgsame osv?

Kjæresten kan også ha sex tre ganger med orgasme, så lenge det er en liten pause mellom hver gang. altså kanskje 15-20 min.

De to første orgasmene trenger han ingen pause....

De to første orgasmene trenger han ingen pause....

Ok, kjæresten trenger heller ikke mye pause etter første gang, men litt mer etter andre gang. Om det er vanlig vet jeg faktisk ikke, tror egentlig ikke det, mine tidligere partnere har ikke klart det.

Annonse

Det er ingen problemer å få mange orgasmer på en natt. Klarer så mange jeg vil.

Jeg klarer også fint å fortsette med stivt lem etter den første. No problemo. Men jeg tror faktisk ikke det er vanlig.

"Jeg klarer også fint å fortsette med stivt lem etter den første. No problemo. Men jeg tror faktisk ikke det er vanlig."

Mannen min fortsetter også fint med stivt lem etter første orgasme. Men si meg: Skifter du kondom da? Jeg fikk skikkelig kjeft her inne fordi jeg svarte en ung-gutt at det ikke var nødvendig å skifte kondom ved slike tilfeller.

Mannen min skifter ikke kondom (hadde vært ordentlig nedtur for meg om han trakk seg ut), men fortsetter slik at jeg får mine multiple orgasmer.

Vi har aldri opplevd at kondomet sprekker, men jeg ble beskyldt av flere her inne for å ønske å gjøre spørsmålstilleren til far :(

Jeg vet ikke hvor mange ganger min mann kan få orgasme på en natt.

Har aldri opplevd at han ikke kan "få en til". Det er jeg som er den begrensende faktor. Når min kjære har fått 3-4 orgasmer har som regel jeg fått over ti, og da er jeg så utslitt at jeg ikke orker flere...

ShitDiddelyDo

"Jeg klarer også fint å fortsette med stivt lem etter den første. No problemo. Men jeg tror faktisk ikke det er vanlig."

Mannen min fortsetter også fint med stivt lem etter første orgasme. Men si meg: Skifter du kondom da? Jeg fikk skikkelig kjeft her inne fordi jeg svarte en ung-gutt at det ikke var nødvendig å skifte kondom ved slike tilfeller.

Mannen min skifter ikke kondom (hadde vært ordentlig nedtur for meg om han trakk seg ut), men fortsetter slik at jeg får mine multiple orgasmer.

Vi har aldri opplevd at kondomet sprekker, men jeg ble beskyldt av flere her inne for å ønske å gjøre spørsmålstilleren til far :(

Jeg har aldri fortsatt etter orgasme når jeg har brukt kondom. Skulle jeg fortsatt hadde jeg insistert på å skifte. Ikke bare fordi kondomen kan sprekke, men også fordi jeg ikke hadde hatt lyst til å peise på i egne kroppsvæsker.

Jeg har aldri fortsatt etter orgasme når jeg har brukt kondom. Skulle jeg fortsatt hadde jeg insistert på å skifte. Ikke bare fordi kondomen kan sprekke, men også fordi jeg ikke hadde hatt lyst til å peise på i egne kroppsvæsker.

Takk for svar. Der er tydeligvis menn forskjellige, siden det ikke plager min mann å "peise på i egne kroppsvæsker".

ShitDiddelyDo

Takk for svar. Der er tydeligvis menn forskjellige, siden det ikke plager min mann å "peise på i egne kroppsvæsker".

Nå er det ikke det med egne kroppsvæsker som er hovedproblemet, men den økte foran for at kondomen sprekker og at jeg dermed påfører meg uhumskheter på kølla og firlinger.

Ellers må jeg si at jeg har lite til overs for kondom i utgangspunktet, så det å skulle peise på lenger enn nødvendig virker utenkelig.

Annonse

ShitDiddelyDo

Nå er det ikke det med egne kroppsvæsker som er hovedproblemet, men den økte foran for at kondomen sprekker og at jeg dermed påfører meg uhumskheter på kølla og firlinger.

Ellers må jeg si at jeg har lite til overs for kondom i utgangspunktet, så det å skulle peise på lenger enn nødvendig virker utenkelig.

Økte sannsynligheten. Aner ikke hvor "foran" kom fra. Fingra går raskere enn hue.

Når det gjelder kondom er vi fullstendig på linje :-)

Jeg er heller ikke glad i det (foretrekker å ta den bar). Desverre så fører all hormonell prevensjon jeg har forsøkt til at jeg mister sex-lysten, og da er det jo ikke behov for prevensjon heller (type ond sirkel).

Så jeg sitter igjen med kondom, siden firlinger ville passet særdeles dårlig her og!

Når det gjelder kondom er vi fullstendig på linje :-)

Jeg er heller ikke glad i det (foretrekker å ta den bar). Desverre så fører all hormonell prevensjon jeg har forsøkt til at jeg mister sex-lysten, og da er det jo ikke behov for prevensjon heller (type ond sirkel).

Så jeg sitter igjen med kondom, siden firlinger ville passet særdeles dårlig her og!

har du ikke prøvd pessar eller spiral?

har du ikke prøvd pessar eller spiral?

Jeg har prøvd hormonspiral. Legen min frarådde meg kobberspiral - husker ikke hvorfor.

Jeg har også brukt pessar, men ble aldri helt fornøyd med den. Men jeg har vurdert å begynne med den igjen...

Jeg har prøvd hormonspiral. Legen min frarådde meg kobberspiral - husker ikke hvorfor.

Jeg har også brukt pessar, men ble aldri helt fornøyd med den. Men jeg har vurdert å begynne med den igjen...

Kobberspiralen gir sterkere blødninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...