Gjest reality titter Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Må si at det er flaut å være norsk i kveld.. Rett og slett pinlig å se hvor dårlig nordmennen klarte seg i første episode av Robinson.. 0 Siter
Synder i sommersol Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Synes det var kult program! Utrolig for en gjeng TV3 har klart å skrape sammen.. Skjønner ikke hvorfor Janne og Ole hater hverandre så veldig, lurer på hva som har skjedd der.. 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Synes det var kult program! Utrolig for en gjeng TV3 har klart å skrape sammen.. Skjønner ikke hvorfor Janne og Ole hater hverandre så veldig, lurer på hva som har skjedd der.. Programmet er kult, men synes at nordmennene gjør en dårlig figur!!! Ja, hva kan ha skjedd mellom Janne og Ole??? Hun har sikkert slengt med leppa:-) Det er hun jo god til!! 0 Siter
Hamon Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg syns det var kjedelig... Visste jo hvem som røk ut før det begynte så.. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Fint å ha noen å le av vel. Må ha litt selvironi. Kunne vel ikke vente noe annet med det laget... (Egentlig avskyr jeg realety show) Mvh 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Fint å ha noen å le av vel. Må ha litt selvironi. Kunne vel ikke vente noe annet med det laget... (Egentlig avskyr jeg realety show) Mvh En som jeg synes var morsom var han "Hulk Hogan".. så du hvordan han fikk hun ene jenta til å føle seg skikkelig matcho!! Han skal bli morsom å følge! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Skjønner ikke at de dummeste norske skulle få være med jeg. Nordmenn er sånn sa "j-diva" herregud for et ynkelig menneske. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Skjønner ikke at de dummeste norske skulle få være med jeg. Nordmenn er sånn sa "j-diva" herregud for et ynkelig menneske. Råder fullt kaos i den norske leiren. Det er typisk norsk. Sa diva'n. hehe... Kom jo i et annet lys den kommentaren der etter hjelpearbeidkatastrofen... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 En som jeg synes var morsom var han "Hulk Hogan".. så du hvordan han fikk hun ene jenta til å føle seg skikkelig matcho!! Han skal bli morsom å følge! Det klippet vi fikk se etter at første episode var ferdig, viser at det kan bli litt morsomt å følge med ja. Kanskje jeg ser neste episode også. Mvh 0 Siter
Prozak Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Skjønner ikke at de dummeste norske skulle få være med jeg. Nordmenn er sånn sa "j-diva" herregud for et ynkelig menneske. Spørs om de har plukket dem ut med vilje, eller om de var de eneste kjendisene som ville være med. "..........................." 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Spørs om de har plukket dem ut med vilje, eller om de var de eneste kjendisene som ville være med. "..........................." De spurte veldig, veldig mange kjendiser som sa nei. Så de som er med nå, var slett ikke førstevalget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.