Gå til innhold

Robinsom V.I.P

Anbefalte innlegg

Gjest reality titter
Skrevet

Må si at det er flaut å være norsk i kveld..

Rett og slett pinlig å se hvor dårlig nordmennen klarte seg i første episode av Robinson..

Synder i sommersol
Skrevet

Synes det var kult program!

Utrolig for en gjeng TV3 har klart å skrape sammen..

Skjønner ikke hvorfor Janne og Ole hater hverandre så veldig, lurer på hva som har skjedd der..

Gjest reality titter
Skrevet

Synes det var kult program!

Utrolig for en gjeng TV3 har klart å skrape sammen..

Skjønner ikke hvorfor Janne og Ole hater hverandre så veldig, lurer på hva som har skjedd der..

Programmet er kult, men synes at nordmennene gjør en dårlig figur!!!

Ja, hva kan ha skjedd mellom Janne og Ole??? Hun har sikkert slengt med leppa:-) Det er hun jo god til!!

Skrevet

Jeg syns det var kjedelig... Visste jo hvem som røk ut før det begynte så..

Kizza1365380506
Skrevet

Fint å ha noen å le av vel. Må ha litt selvironi. Kunne vel ikke vente noe annet med det laget...

(Egentlig avskyr jeg realety show)

Mvh

Gjest reality titter
Skrevet

Fint å ha noen å le av vel. Må ha litt selvironi. Kunne vel ikke vente noe annet med det laget...

(Egentlig avskyr jeg realety show)

Mvh

En som jeg synes var morsom var han "Hulk Hogan".. så du hvordan han fikk hun ene jenta til å føle seg skikkelig matcho!!

Han skal bli morsom å følge!

Skrevet

Skjønner ikke at de dummeste norske skulle få være med jeg.

Nordmenn er sånn sa "j-diva" herregud for et ynkelig menneske.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Råder fullt kaos i den norske leiren. Det er typisk norsk. Sa diva'n. hehe... Kom jo i et annet lys den kommentaren der etter hjelpearbeidkatastrofen...

Kizza1365380506
Skrevet

En som jeg synes var morsom var han "Hulk Hogan".. så du hvordan han fikk hun ene jenta til å føle seg skikkelig matcho!!

Han skal bli morsom å følge!

Det klippet vi fikk se etter at første episode var ferdig, viser at det kan bli litt morsomt å følge med ja. Kanskje jeg ser neste episode også.

Mvh

Skrevet

Spørs om de har plukket dem ut med vilje, eller om de var de eneste kjendisene som ville være med.

"..........................."

Skrevet

Spørs om de har plukket dem ut med vilje, eller om de var de eneste kjendisene som ville være med.

"..........................."

De spurte veldig, veldig mange kjendiser som sa nei.

Så de som er med nå, var slett ikke førstevalget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...