Gå til innhold

Dørskilt

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg ønsker meg et litt morsomt dørskilt... Det som henger på døra står bare kjæresten min sitt navn på...

Jeg har funnet ei hjemmeside til noen som maler med litt morsomme motiv, men tenkte jeg skulle høre her om noen har noen flere tips?

Vi bor i Oslo, hvis noen vet om noen butikker...

Vi er et ungt par og det må være litt morsomt. Ikke sånn type messing med ingravering og sånn...

Skrevet

I hellane så dyrt! Bedre å lage ett sjøl vel då!!! Sa eg så aldri har tid :o)

Mvh

Sant nok - jeg har sånne liggende for maling jeg også - er veldig flink til å handle inn utstyr - men kommer aldri igang - har et eget rom med prosjekter jeg :-)

Jeg skal lage et STIIIILIG skilt til oss da - har jeg tenkt...men ikkenoe er bra nok. har tenkt lit tpå tanken å ta slike plexiplater som man kan montere med avstand til veggen - slike alu-knotter. Så kan man lage noe i mellom de plexiplatene - printe ut og laminere evnt. for at det skal holde seg.Eller bruke foliebokstaver,

'

''''''*****leter på nett****

Ja,- noe sånt: http://www.mobel-gruppen.dk/images/Tavler-skaerm/Stor/Point%20skilt.jpg

DET syns jeg er stilig! .)

Kizza1365380506
Skrevet

Sant nok - jeg har sånne liggende for maling jeg også - er veldig flink til å handle inn utstyr - men kommer aldri igang - har et eget rom med prosjekter jeg :-)

Jeg skal lage et STIIIILIG skilt til oss da - har jeg tenkt...men ikkenoe er bra nok. har tenkt lit tpå tanken å ta slike plexiplater som man kan montere med avstand til veggen - slike alu-knotter. Så kan man lage noe i mellom de plexiplatene - printe ut og laminere evnt. for at det skal holde seg.Eller bruke foliebokstaver,

'

Ja,- noe sånt: http://www.mobel-gruppen.dk/images/Tavler-skaerm/Stor/Point%20skilt.jpg

Jepp, enig. Kjempestilig. Men det passer ikke inn på vårt hus. Stilig på murvegg o.l. Kanskje jeg kan leite litt i tøylene mine og finne noe jeg kan bruke. Har sånt hvitt porselensskilt nå. Kunne vært greit med noe nytt.

Hmmm....

Skrevet

Har ingen idé. Vi har vært gift i 10 år, og jeg har hele tiden tenkt at vi skulle ha et helt spesielt og stilig skilt.

Men det har aldri blitt noe....

Skrevet

Jeg tok bilde av husveggen min jeg, og jobba med det i photoshop. Skrev navn på osv.

Så satte jeg det inn i ei billig treramme, og hang opp det.

Og en dag jeg kom hjem fra jobb holdt en fyr på å male vinduskarmer (det var ikke ferdig utvendig, her jeg bor).

Jeg fikk låne pensel og malig av han, og malte ramme med samme farge som vinduskarmene ;)

Jaja, noen kaller det sprøtt..

Skrevet

Jeg tok bilde av husveggen min jeg, og jobba med det i photoshop. Skrev navn på osv.

Så satte jeg det inn i ei billig treramme, og hang opp det.

Og en dag jeg kom hjem fra jobb holdt en fyr på å male vinduskarmer (det var ikke ferdig utvendig, her jeg bor).

Jeg fikk låne pensel og malig av han, og malte ramme med samme farge som vinduskarmene ;)

Jaja, noen kaller det sprøtt..

Ta bilde av det og vis meg en dag! .)

Skrevet

Ta bilde av det og vis meg en dag! .)

Jeg fant det på pc'n, men det var uten ramme.

Skal prøve å huske på det senere i dag :)

Skrevet

Vi kjøpte bokstaver på IKEA og spikret dem rett opp på veggen! Mitt og hans etternavn!

Skrevet

'

Kjempetøft! Hvor selges slike aluminiumsknotter?

Skrevet

Kjempetøft! Hvor selges slike aluminiumsknotter?

Hmmm - jeg har kjøpt de gjennom et messebyrå - som sikkert har kjøpt de en annen plass - aner ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...