Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har siden sommer vært plaget med at forhuden er blitt tørr, og en del trangere. Den har på en måte fått hard hud, og har blitt en del lysere i farge enn resten av huden. det er til tider ekstrem kløe.For ett par måneder siden leste jeg på denne siden at en skulle prøve med hydrokortison, noe som jeg prøvde. det ble noe bedre, men det kom tilbake, og er nå mye verre. Huden på penishode hvitfarget og begynte å miste hud akkurat som at det blir sår, forhuden er trangere og har en hard hoven hud som er lys av farge, og klør til tider noe forferdelig.Er noe som kan gjøres med dette?

Fortsetter under...

Har du fått sjekket om det er en soppinfeksjon? Sopp kan fint komme "av seg selv" uten smitte. Rødhet og kløe er i hvert fall TYPISKE tegn på soppinfeksjon.

Du kan jo prøve en liten periode med Canesten eller en annen krem(reseptfritt). Hvis ikke det hjelper bør du jo stikke til legen. Ikke flaut.

Gro Isachsen, Sexolog

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...