Gå til innhold

problem med øynene

Anbefalte innlegg

Gjest eyeballs
Skrevet

noen ganger endrer synet mitt seg. Den personene som sitter rett foran meg blir plutselig veldig klar og tydelig,intens,formen forandrer seg på en måte. Vanskelig å forklare. Første gangen jeg opplevde det trodde jeg at noen hadde puttet dop i drinken min. Hadde bare tatt et par slurker.

Har også skjedd uten alkohol med i bildet.

Nå nylig opplevde jeg noe rart, hele ansiktet mitt og øynene mine så merkelige ut. Jeg ble gruelig stygg,kanskje jeg har fått en slags skjeling der jeg ikke klarer fokusere begge øyne samtidig?

har gått over nå så det er sagt.

Jeg spurte min venninne om jeg nå så veldig rar/stygg ut med øyne som skjelte, men hun sa "jeg kan egentlig ikke se noe..."

Det gikk forresten over, noe anfallene der de foran meg ser intense,klare og rare ut også gjør...

Noen ide om hva dette kan være...

Til opplysning er jeg jente 22 år, nærsynt med styrke på -2. Bruker briller for å se tv, og linser en gang i ny og ne, på byen i helgene og et par ganger i uka.

Jeg har hatt linser på disse gangene synet har blitt forandret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...