Gjest eyeballs Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 noen ganger endrer synet mitt seg. Den personene som sitter rett foran meg blir plutselig veldig klar og tydelig,intens,formen forandrer seg på en måte. Vanskelig å forklare. Første gangen jeg opplevde det trodde jeg at noen hadde puttet dop i drinken min. Hadde bare tatt et par slurker. Har også skjedd uten alkohol med i bildet. Nå nylig opplevde jeg noe rart, hele ansiktet mitt og øynene mine så merkelige ut. Jeg ble gruelig stygg,kanskje jeg har fått en slags skjeling der jeg ikke klarer fokusere begge øyne samtidig? har gått over nå så det er sagt. Jeg spurte min venninne om jeg nå så veldig rar/stygg ut med øyne som skjelte, men hun sa "jeg kan egentlig ikke se noe..." Det gikk forresten over, noe anfallene der de foran meg ser intense,klare og rare ut også gjør... Noen ide om hva dette kan være... Til opplysning er jeg jente 22 år, nærsynt med styrke på -2. Bruker briller for å se tv, og linser en gang i ny og ne, på byen i helgene og et par ganger i uka. Jeg har hatt linser på disse gangene synet har blitt forandret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.