Gå til innhold

Lurer på om jeg må skifte nick snart?

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Føler jeg har sagt litt mye her inne...at folk kan finne ut hvem jeg er. Eller er jeg bare paranoid? Hva sier dere? Har jeg røpet for mye? Litt kjipt å skifte nick...men vil heller det enn å bli igjenkjent..

Gjest baremei
Skrevet

hva er galt med å bli gjenkjent?

Jeg har helst lyst til å være anonym, synes det er litt av pointet med dol. Man kan uttale seg friere når ingen vet hvem man egentlig er...jeg vet ikke. Men forsåvidt-jeg står jo for det jeg sier, og tror ikke jeg har kommet med de verste uttalelsene...håper jeg da:)

Skrevet

Jeg har helst lyst til å være anonym, synes det er litt av pointet med dol. Man kan uttale seg friere når ingen vet hvem man egentlig er...jeg vet ikke. Men forsåvidt-jeg står jo for det jeg sier, og tror ikke jeg har kommet med de verste uttalelsene...håper jeg da:)

men tror du at noen vet hvem du er da? og hvorfor sier du at du kan uttale deg friere når du er anonym, men samtidig står du for det du sier? husk at all kritikk er god kritikk:)

Gjest rutangis netu
Skrevet

hva er galt med å bli gjenkjent?

Det som er galt med det, er at hvis DU blir gjenkent, og du har fortalt om familiesaker feks her inne, så vil det si at ungene dine, mannen din og resten av familien din ogso, helt ufrivillig, har fått utlevert private saker. DU har valgt det, ikke resten av de involverte.

Ungdommer og større barn feks, kan være nådesløse i sl ike situasjoner. Hadde vært artig det, at ungen din ble mobba for noe du har skrevet på nett?

Dette er å sette det på spissen, men det kan meget vel skje! Begynner en å ane at en kan kjenne igjen noen her, er puslespillet fort lagt. For de som er interessert i slikt...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

men tror du at noen vet hvem du er da? og hvorfor sier du at du kan uttale deg friere når du er anonym, men samtidig står du for det du sier? husk at all kritikk er god kritikk:)

skjønner hva hun mener jeg! Det er greit å kunne spørre eller ta opp ting som angår ens relasjoner til feks kjæreste eller barn osv. Uten at de det angår leser det.

Hvis man hadde sagt alt om bosted, yrke, livssituasjon, synspunkter og preferanser ellers, kunne man lett bli gjenkjent. Og i tillegg: 'nå skal jeg reise til syden' ..og jeg skal kjøpe ny vaskemaskin osv. Til sammen kan noen som kjenner deg, bli ganske sikker.

Deilig å være anonym, såkan du spørre om personlige ting og lufte tanker uten at noen blir fornærmet eller erta

Gjest som jeg gjør her
Skrevet

Du trenger ikke det, bare slett signaturen din og skriv ett nytt midlertidig om du har noe personlig å ta opp...

Gjest baremei
Skrevet

skjønner hva hun mener jeg! Det er greit å kunne spørre eller ta opp ting som angår ens relasjoner til feks kjæreste eller barn osv. Uten at de det angår leser det.

Hvis man hadde sagt alt om bosted, yrke, livssituasjon, synspunkter og preferanser ellers, kunne man lett bli gjenkjent. Og i tillegg: 'nå skal jeg reise til syden' ..og jeg skal kjøpe ny vaskemaskin osv. Til sammen kan noen som kjenner deg, bli ganske sikker.

Deilig å være anonym, såkan du spørre om personlige ting og lufte tanker uten at noen blir fornærmet eller erta

Du satte akkurat ord på hva jeg mener! :)

Gjest baremei
Skrevet

Du trenger ikke det, bare slett signaturen din og skriv ett nytt midlertidig om du har noe personlig å ta opp...

Ja, jeg har gjort det noen ganger også.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Du satte akkurat ord på hva jeg mener! :)

ikkesant!! :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...