Gå til innhold

Hva i all verden er det som skjer på adopsjonsforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Enig, og SÆRLIG om man er gammel i tralten på DOL, så anser man vel DOL som det nærmeste sted å spørre også"

Det er jo helt klart at hvis man har vært på dol i noen år, og lurer på noe, så er det mest nærliggende å spørre på dol. Det sier seg jo selv - som jo også du påpeker.

Det er da vel ikke de på adopsjonsforum som skal bestemme hvem som hører hjemme der, eller skal få lov til å stille spørsmål.

Å hvorfor skal de komme med mistenksomme utsagn som "hvorfor går ikke denne personen heller på adopsjonsforeningene infosider isteden".

Sånt tull.

Det er jo mulig at innskriver av innlegget ville ha direkte svar av de som har vært igjennom det selv, og kanskje føler seg mer knyttet til (om ikke venner akkurat) enn å lete etter sider å lese om temaet.

Men men, klørne er ute der inne, og det noe så til de grader også, at det blir nærmest latterlig.

Får nesten lyst til å erte litt, sånn bare på faen :-)

Men jeg gjør selvsagt ikke det.

nei - slik gjør ikke vi voksne damer :)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

6

• flisa

5

• laban

3

• Mr Kahn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig, og SÆRLIG om man er gammel i tralten på DOL, så anser man vel DOL som det nærmeste sted å spørre også - man tror vel at det er venner der inne?

En av de mest fremtredende tingene ved adopsjonsforumet foruten denne plageånden som det refereres til, er at hvis en eller annen mistenksom faen tror et innlegg med "dårlig ordvalg" kommer fra nettopp dette trollet, så er det en eller annen uintelligent gammel traver som skal rope over seg om hvor overfølsomme alle der inne er, som om innlegg på adopsjonsforumet er skrevet av en på vegne av alle.

En fjollete form for meggete maktarroganse er dessuten å se to personer som liksom skal være så nedlatende enige om et eller annet, og bare *må* si det. Jeg vet ikke hva som er verst av dette og den båssettingen brukerne av enkelte forum må finne seg i.

Skrevet

En av de mest fremtredende tingene ved adopsjonsforumet foruten denne plageånden som det refereres til, er at hvis en eller annen mistenksom faen tror et innlegg med "dårlig ordvalg" kommer fra nettopp dette trollet, så er det en eller annen uintelligent gammel traver som skal rope over seg om hvor overfølsomme alle der inne er, som om innlegg på adopsjonsforumet er skrevet av en på vegne av alle.

En fjollete form for meggete maktarroganse er dessuten å se to personer som liksom skal være så nedlatende enige om et eller annet, og bare *må* si det. Jeg vet ikke hva som er verst av dette og den båssettingen brukerne av enkelte forum må finne seg i.

Skjønner godt at man ser "troll" på høylys dag om man har en sånn etter seg - det er ikke de t det handler om her - det handler om webmasters nedlatende holdning til en som webmaster mener "burde vite bedre" fordi man har vært her lenge.

Webmaster kan jo ha sine grunner - det ser likevel veldig rart ut for oss som ikke er informert/involvert i trollet på adopsjon.

Og å si til noen at man bør søke på nett - før man spør inne på et forum på en nettside man har vanket i i mange år - blir jo helt merkelig.

Hvorfor skal man "trå varsomt" der inne? - det er jo bare et "interesse"-forum for folk som har, skal eller vil adoptere et barn. Ikke noe mystisk ved det.

Ikke mer mystisk enn "hud og hår" eller forum for "inkontinens" - man går ikke inn der før man kommer opp i en situasjon man er i selv, eller man lurer på noe, eler man kjenner noen som etc. Det kan jo godt være et "troll" inne på "kjønnsykdommer" også - vet DU det i så fall?

Og om det var noe om en kjønnsykdom du lurte på - ville det da ikke være nærliggende å spørre der?

Skrevet

Du skriver "uintelligent gammel traver "

Skulle jeg bli fornærmet? :)

Gjest Moderator
Skrevet

"Enkelte brukere gjør seg fra tid til annen litt "dummere enn de er", og da hender det at man får svar deretter."

Det er noe av det mest uprofesjonelle jeg har hørt.

NEI - en moderator på et åpent forum svarer IKKE "deretter" på forumet. På en mail kan du godt gjøre det, men ikke på forumet.

"..........................."

Hei!

Ser at mange har reagert på den krasse kommentaren som ble gitt fra min side i denne sammenhengen. Det er fullt mulig at min kommentar kunne vært adskillig bedre utformet!

Men hvorfor finner blant annet du det upassende at man svarer noen krasst? Dersom det sett fra vår side dreier seg om at folk stiller fiktive spørsmål - f.eks. gir seg ut for å være mange ulike personer i løpet av kort tid, stiller spørsmål som de allerede vet svaret på for å litt "action" osv. - synes du da det fortsatt ville vært upassende å være såpass krass?

Gjest Moderator
Skrevet

Mulig webmaster "ser" hvem denne innskriveren er vettu! - og sier det fordi han/hun vet...

men jeg er enig - reagerte også på den der. - jeg aner ikke hva som er vanlig inne på adopsjonsforum, -enda jeg har vært her på DOL siden steinalderen.

nei, det var nok en melding som SKULLE svi litt til den det gjaldt, ja - men så tror jeg det beste om webmastere også - hehehe

I det minste oppfattet du hva som var intensjonen :-) Fortsett med å tro det beste om oss selv når vi ikke er geniale!

Skrevet

Hei!

Ser at mange har reagert på den krasse kommentaren som ble gitt fra min side i denne sammenhengen. Det er fullt mulig at min kommentar kunne vært adskillig bedre utformet!

Men hvorfor finner blant annet du det upassende at man svarer noen krasst? Dersom det sett fra vår side dreier seg om at folk stiller fiktive spørsmål - f.eks. gir seg ut for å være mange ulike personer i løpet av kort tid, stiller spørsmål som de allerede vet svaret på for å litt "action" osv. - synes du da det fortsatt ville vært upassende å være såpass krass?

Ja, jeg synes det er betydelig forskjell på hva en profesjonell morderator kan si og hva vanlige brukere kan si.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...