Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Trysil og stå på ski i helga, og lurer på hvor lang tid bilturen dit tar.

Starter fra Oslo kl 1700.

Skrevet

Sorry - var ikke meningen at det skulle komme to ganger - men det gikk så steike lang tid før det skjedde noe etter at jeg trykte send, så jeg trodde at jeg hadde bomma på knappen ...

Gjest tonjeanette
Skrevet

Sorry - var ikke meningen at det skulle komme to ganger - men det gikk så steike lang tid før det skjedde noe etter at jeg trykte send, så jeg trodde at jeg hadde bomma på knappen ...

ca 2 timer.

Gjest stadig i trysil
Skrevet

Tusen takk.

Du rekker ikke det på to timer. Tre timer bruker vi uten stopp fra Helsfyr. Og da går det litt for fort.

Det er 22 mil fra Hlesfyr.

Skrevet

Du rekker ikke det på to timer. Tre timer bruker vi uten stopp fra Helsfyr. Og da går det litt for fort.

Det er 22 mil fra Hlesfyr.

Okå.

3 timer.

Vi reiser fra Oppsal (et helt guttefotballag med følge i "kortesje"), og det er jo ca samme utgangspunkt som Helsfyr.

Og kl 17 en fredag ettermiddag betyr vel kanskje litt ekstra treghet ut av byen også ...?

Takk for hjelpa.

Skrevet

Okå.

3 timer.

Vi reiser fra Oppsal (et helt guttefotballag med følge i "kortesje"), og det er jo ca samme utgangspunkt som Helsfyr.

Og kl 17 en fredag ettermiddag betyr vel kanskje litt ekstra treghet ut av byen også ...?

Takk for hjelpa.

Det er nok fare for at trafikken fra sentrum og ut til Skedsmokorset vil gå skikkelig treigt på den tiden, så du bør nok regne med tre timer, ja.

Men uten kø går det fint på to.

Skrevet

Det er nok fare for at trafikken fra sentrum og ut til Skedsmokorset vil gå skikkelig treigt på den tiden, så du bør nok regne med tre timer, ja.

Takk.

Da har jeg et sirkatidspunkt å gå ut fra, og så kommer vi fram når vi kommer fram.

Og hytta vil allerede være klargjort og oppvarma, så dette skal bli bra!

Gjest ex-bridget
Skrevet

Takk.

Da har jeg et sirkatidspunkt å gå ut fra, og så kommer vi fram når vi kommer fram.

Og hytta vil allerede være klargjort og oppvarma, så dette skal bli bra!

Hvis man kjører til Trysil på to timer, vil det si en gjennomsnittsfart på 110 km/t, og det vil jeg vel ikke tro at er gjennomsnittet for et fotballag på tur.

Enig med hun som kaller seg stadig i Trysil, på fredag ettermiddag tar det minst 3 timer opp. Vi er i Trysil nesten hver helg så jeg snakker av erfaring. Men gled dere - Trysil er herlig !

Gjest stadig i trysil
Skrevet

Okå.

3 timer.

Takk for hjelpa.

Det er ikke snakk om at du klarer det på to timer uten kø som andre sier her. Men, men...

Må regne med kø ut av Oslo og til SKedsmokorset.

Skrevet

Hvordan klarer du det på to timer?

Vi har hytte på Elverum og bruker 1 time og 25 minutter dit (til Esso) fra Oslo, uten kø. Og det er langt fra Elverum til Trysil (7,2 mil fra Esso på Elverum)

Gjest God tur
Skrevet

ca 2 timer.

Hvis du holder en gjennomsnittsfart på 110 km i timen, så kommer du fra Oslo til Trysil på 2 timer.

Gjest God tur
Skrevet

Hvis du holder en gjennomsnittsfart på 110 km i timen, ja.

Tvillingmamma
Skrevet

Hvis man kjører til Trysil på to timer, vil det si en gjennomsnittsfart på 110 km/t, og det vil jeg vel ikke tro at er gjennomsnittet for et fotballag på tur.

Enig med hun som kaller seg stadig i Trysil, på fredag ettermiddag tar det minst 3 timer opp. Vi er i Trysil nesten hver helg så jeg snakker av erfaring. Men gled dere - Trysil er herlig !

Vår erfaring er også 3 timer. Og radioreklamen fra Trysil irriterer meg, den sier 2 1/2 time. OK, har klart det noen ganger, men kjører ikke akkurat helt lovlig da...

3 timer er realistisk.

Skrevet

Jada. :o)

Jeg har tatt utgangspunkt i ca tre timer. Skjønte fort når jeg så at det er 220 km at to timer (og spesielt vinterstid) er ganske utopisk.

Skrevet

22 mil på 2 timer ?? Er dere gått fullstendig bananas ? Eller har alle urinnvånere langs veistrekningen portforbud mens feriefolket suser forbi Til Fjells ??

Skrevet

22 mil på 2 timer ?? Er dere gått fullstendig bananas ? Eller har alle urinnvånere langs veistrekningen portforbud mens feriefolket suser forbi Til Fjells ??

Eh...Ok...nå har jeg fått så mye pepper at jeg bør kanskje moderere meg litt.

Drøye to timer, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...