PunkyPie Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Har på en mystisk måte mistet/kastet bort vognkortet til bilen min. Hvordan går jeg fram for å få nytt vognkort? 0 Siter
Goliath Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Kontakt biltilsynet (eller trafikk...ett eller annet heter det vel nå?) der du bor. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Er bare å ringe til trafikkstasjonen der du bor og oppgi bilnr... så sender de kortet dit eieren har postadresse 0 Siter
musikeren Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Send brev til Slottet. Det er kun Kongen som har myndighet til å utstede nye vognkort. 0 Siter
PunkyPie Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Kontakt biltilsynet (eller trafikk...ett eller annet heter det vel nå?) der du bor. Takk for raskt svar Noen som vet om det koster noe å få nytt vognkort? 0 Siter
PunkyPie Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Send brev til Slottet. Det er kun Kongen som har myndighet til å utstede nye vognkort. Er redd det vil ta for lang tid. Men takk for forslaget 0 Siter
Goliath Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Takk for raskt svar Noen som vet om det koster noe å få nytt vognkort? Jeg tror ikke det kostet noe tidligere, men det ville ikke forundret meg om de har lagt noen "administrasjonsgebyrer" på det nå.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.