Gå til innhold

Hvem jeg er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på jeg, er det noen her på DOL som tror de vet hvem jeg er?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• Babette

4

• amber sun

1

• Mary Poppins

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Hakke peiling.

Jeg vet ikke en gang hvor gammel du er, hvor mange barn du har eller hvor i landet du kommer fra, hva du jobber med eller om du i det hele tatt jobber.

Hva vet du om meg da, uten å ta et søk?

Skrevet

Hakke peiling.

Jeg vet ikke en gang hvor gammel du er, hvor mange barn du har eller hvor i landet du kommer fra, hva du jobber med eller om du i det hele tatt jobber.

Ingen verdens ting her heller.

Begynte å bli litt småparanoid her en liten periode skjønner du, uten at jeg har noen grunn til det egentlig. Derfor ville jeg bare sjekke.

Skrevet

Hakke peiling.

Jo forresten, jeg vet kun at du har en datter som går i barnehage og som ikke liker å bli skiftet bleie på i offentlighet.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Begynte å bli litt småparanoid her en liten periode skjønner du, uten at jeg har noen grunn til det egentlig. Derfor ville jeg bare sjekke.

Ja, jeg var også det en stund. Har skiftet nick nå etter 4 år.

Tror en del vet hvem jeg var før.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jo forresten, jeg vet kun at du har en datter som går i barnehage og som ikke liker å bli skiftet bleie på i offentlighet.

Ha ha, det husker du altså. Blir nesten litt flau over at det går an å bli så engasjert i et slikt dustetema.

Jeg har ei jente som snart blir 14 også, og en gutt på 11 år.

Skrevet

Ja, jeg var også det en stund. Har skiftet nick nå etter 4 år.

Tror en del vet hvem jeg var før.

Jeg vet ikke hvem du var før, men jeg har vært på DOL i bare 3-4 måneder.

Skrevet

Ha ha, det husker du altså. Blir nesten litt flau over at det går an å bli så engasjert i et slikt dustetema.

Jeg har ei jente som snart blir 14 også, og en gutt på 11 år.

Ja, den tråden ble lang gitt, husker den godt, ble helt målløs jeg.

Jeg har to barn (Mora2) på 5 år og snart 2 år.

Gjest baremei
Skrevet

Så jeg er ikke den eneste;) Men vi overvurderer kanskje folks hukommelse..?Jeg vet ingenting om deg i hvert fall:)

Skrevet

har dere en link til den tråden *ler*

Skrevet

Så jeg er ikke den eneste;) Men vi overvurderer kanskje folks hukommelse..?Jeg vet ingenting om deg i hvert fall:)

Ikke jeg om deg heller.

Skrevet

har dere en link til den tråden *ler*

Seriøst?

Da må du i så fall ta deg en uke fri fra jobben for å få lest alle innleggene.

Hvis du mener det seriøst, skal jeg finne linken til deg.

Skrevet

Seriøst?

Da må du i så fall ta deg en uke fri fra jobben for å få lest alle innleggene.

Hvis du mener det seriøst, skal jeg finne linken til deg.

kan iallefall ta en titt på linken bare for å se hvor mye det er å lese. Nå ble nysgjerrigheten min så stor at jeg bare MÅ se det

Skrevet

kan iallefall ta en titt på linken bare for å se hvor mye det er å lese. Nå ble nysgjerrigheten min så stor at jeg bare MÅ se det

Vet du at jeg finner den ikke. Jeg er ikke så dreven på å søke opp gamle tråder heller.

Kan du forklare meg det? Jeg gikk inn på søkesiden og skrev inn hva tråden het, men alle søkeord må være over 3 tegn og da går det ikke å skrive inn hele setningen.

Det kom opp vanvittig mange innlegg, men jeg fant ikke det jeg var ute etter.

Mener å huske at tråden het noe sånn som "Hvordan ville du reagert hvis..." eller "Hvordan ville du reagert på...."

...Og det var på forum for foreldre og barn for noen måneder siden.

Skrevet

Vet du at jeg finner den ikke. Jeg er ikke så dreven på å søke opp gamle tråder heller.

Kan du forklare meg det? Jeg gikk inn på søkesiden og skrev inn hva tråden het, men alle søkeord må være over 3 tegn og da går det ikke å skrive inn hele setningen.

Det kom opp vanvittig mange innlegg, men jeg fant ikke det jeg var ute etter.

Mener å huske at tråden het noe sånn som "Hvordan ville du reagert hvis..." eller "Hvordan ville du reagert på...."

...Og det var på forum for foreldre og barn for noen måneder siden.

var det den "når ansatte skifter bleie på ungen i BH i gangen" eller noe sånt? Den hadde iallefall en ganske så sjokkerende overskrift. Tror jeg husker den nå ja.. men finner den ikke jeg heller.

Skrevet

var det den "når ansatte skifter bleie på ungen i BH i gangen" eller noe sånt? Den hadde iallefall en ganske så sjokkerende overskrift. Tror jeg husker den nå ja.. men finner den ikke jeg heller.

Du har da fått den.

Skrevet

Du har da fått den.

dette må være Dols største tråd, har bare kommet halvveis. får ta resten til uka

underholdende lesning iallefall.

*ler så jeg griner*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...