Lurveline Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 dette må være Dols største tråd, har bare kommet halvveis. får ta resten til uka underholdende lesning iallefall. *ler så jeg griner* Ja, noen ganger tar det jo helt av:o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 dette må være Dols største tråd, har bare kommet halvveis. får ta resten til uka underholdende lesning iallefall. *ler så jeg griner* Jeg er helt enig med meg selv enda jeg, men er kanskje ikke like imponert over mitt store enagsjemang i dette temaet. Men du, hvis du vil ha noe å le av, så bør du lese debatten om dolokket mellom bebba og Sør. Det er det morsomste jeg har lest her på dol. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg er helt enig med meg selv enda jeg, men er kanskje ikke like imponert over mitt store enagsjemang i dette temaet. Men du, hvis du vil ha noe å le av, så bør du lese debatten om dolokket mellom bebba og Sør. Det er det morsomste jeg har lest her på dol. link please? 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 link please? http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1399.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2397628&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2398225 Du kommer fram til den diskusjonen når scrollbaren er 1/4 nede på linja;o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 link please? Jeg får det ikke til, men tråden heter:Typisk mannfolk? fra 9/1-05 Langt nede i tråden finner du dolokkdiskusjonen mellom Sør og bebba. Etterhvert skjnte jeg at det kanskje ikke var så alvorlig ment fra bebba sin side da, men morro var det lell. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 var det den "når ansatte skifter bleie på ungen i BH i gangen" eller noe sånt? Den hadde iallefall en ganske så sjokkerende overskrift. Tror jeg husker den nå ja.. men finner den ikke jeg heller. Ja, det var den! Ser du har fått linken av noen andre her nå. Men du, vær så snill: Ikke svar på noe i den tråden da du! Jeg orker ikke mer av den tråden altså. På forhånd takk! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg vet ikke så mye om deg, bortsett fra at du 2 barn. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Kanskje denne er bedre: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F779.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2341656&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2355445 Hei Lurveline. Hadde du giddi ved anledning å forklare meg hvordan du gjør det når du søker fram til gamle tråder? Jeg prøvde inne på søkesida, skrev inn riktig forum og noen ord av det jeg husket tråden het. Den godtar ikke ord med kun to bokstaver... Eller er dette helt feil? Jeg fikk vaffal fram en hel haug med innlegg (100-vis) og det var helt nytteløst å begynne å lete. Dette er sikkert ikke riktig måte å gjøre det på. Gidder du en gang du har tid å forklare meg? På forhånd tusen takk for hjelpen! 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hei Lurveline. Hadde du giddi ved anledning å forklare meg hvordan du gjør det når du søker fram til gamle tråder? Jeg prøvde inne på søkesida, skrev inn riktig forum og noen ord av det jeg husket tråden het. Den godtar ikke ord med kun to bokstaver... Eller er dette helt feil? Jeg fikk vaffal fram en hel haug med innlegg (100-vis) og det var helt nytteløst å begynne å lete. Dette er sikkert ikke riktig måte å gjøre det på. Gidder du en gang du har tid å forklare meg? På forhånd tusen takk for hjelpen! I dette tilfellet søkte jeg på innhold. Skrev skifte bleie gangen som søkeord, da kom den riktige tråden opp først. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Ja, jeg var også det en stund. Har skiftet nick nå etter 4 år. Tror en del vet hvem jeg var før. Men du passet bedre til det gamle nicket ditt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hei Lurveline. Hadde du giddi ved anledning å forklare meg hvordan du gjør det når du søker fram til gamle tråder? Jeg prøvde inne på søkesida, skrev inn riktig forum og noen ord av det jeg husket tråden het. Den godtar ikke ord med kun to bokstaver... Eller er dette helt feil? Jeg fikk vaffal fram en hel haug med innlegg (100-vis) og det var helt nytteløst å begynne å lete. Dette er sikkert ikke riktig måte å gjøre det på. Gidder du en gang du har tid å forklare meg? På forhånd tusen takk for hjelpen! http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=hadde+giddi+anledning&count=100&type=message&x=26&y=11 Denne gangen skrev jeg hadde giddi anledning, søkte på innhold denne gangen også. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 I dette tilfellet søkte jeg på innhold. Skrev skifte bleie gangen som søkeord, da kom den riktige tråden opp først. Var det den tråden om ansatte som spradet rundt i gangene i bare BHen ? 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Var det den tråden om ansatte som spradet rundt i gangene i bare BHen ? Ja, det var den tråden ja. Bh sto vel for barnehage der;o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Men du passet bedre til det gamle nicket ditt. Gjorde jeg? Hvorfor? 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Gjorde jeg? Hvorfor? Det gamle nicket ditt var mer elegant, mer sofistikert. Som en dyr parfyme. Med det nye ser jeg for meg ei urnorsk budeie som rører i en grøtkjele, full av kli og sammalt gryn. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det gamle nicket ditt var mer elegant, mer sofistikert. Som en dyr parfyme. Med det nye ser jeg for meg ei urnorsk budeie som rører i en grøtkjele, full av kli og sammalt gryn. Ha ha. Kanskje jeg er ei urnorsk budeie? Neida,jeg har nok blitt ei byjente jeg etter mange år i Oslo, men en liten del av meg er nok fremdeles litt budeieaktig. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 I dette tilfellet søkte jeg på innhold. Skrev skifte bleie gangen som søkeord, da kom den riktige tråden opp først. Okey, så enkelt ja. Jeg trodde man måtte skrive inn ordrett, nøyaktig hva tråden het f.eks. At det går an å være så teit *rødme, rødme* Tusen takk for forklaringen. Har det visst med å tenke litt vanskelig. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 I dette tilfellet søkte jeg på innhold. Skrev skifte bleie gangen som søkeord, da kom den riktige tråden opp først. Når du har søkt opp innlegg og funnet tråden det gjelder inne på søkesiden, hvordan sender du da linken til den som ber om den? Høyreklikker du og velger "copy shortcut"? Huff, så teit jeg føler meg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Når du har søkt opp innlegg og funnet tråden det gjelder inne på søkesiden, hvordan sender du da linken til den som ber om den? Høyreklikker du og velger "copy shortcut"? Huff, så teit jeg føler meg. Det kommer an på om du skal ha med hele tråden eller ikke. Høyreklikk i adressefeltet og kopier når du skal ha hele tråden med. Om du skal ha kun ett innlegg fra den tråden med, så åpner du innlegget, høyreklikker over teksten i innlegget, klikker på egenskaper og kopierer adressen som står der. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det kommer an på om du skal ha med hele tråden eller ikke. Høyreklikk i adressefeltet og kopier når du skal ha hele tråden med. Om du skal ha kun ett innlegg fra den tråden med, så åpner du innlegget, høyreklikker over teksten i innlegget, klikker på egenskaper og kopierer adressen som står der. Tusen takk igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.