Gå til innhold

Hvem jeg er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette må være Dols største tråd, har bare kommet halvveis. får ta resten til uka

underholdende lesning iallefall.

*ler så jeg griner*

Ja, noen ganger tar det jo helt av:o)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• Babette

4

• amber sun

1

• Mary Poppins

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

dette må være Dols største tråd, har bare kommet halvveis. får ta resten til uka

underholdende lesning iallefall.

*ler så jeg griner*

Jeg er helt enig med meg selv enda jeg, men er kanskje ikke like imponert over mitt store enagsjemang i dette temaet.

Men du, hvis du vil ha noe å le av, så bør du lese debatten om dolokket mellom bebba og Sør. Det er det morsomste jeg har lest her på dol.

Skrevet

Jeg er helt enig med meg selv enda jeg, men er kanskje ikke like imponert over mitt store enagsjemang i dette temaet.

Men du, hvis du vil ha noe å le av, så bør du lese debatten om dolokket mellom bebba og Sør. Det er det morsomste jeg har lest her på dol.

link please?

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

link please?

Jeg får det ikke til, men tråden heter:Typisk mannfolk? fra 9/1-05

Langt nede i tråden finner du dolokkdiskusjonen mellom Sør og bebba.

Etterhvert skjnte jeg at det kanskje ikke var så alvorlig ment fra bebba sin side da, men morro var det lell.

Skrevet

var det den "når ansatte skifter bleie på ungen i BH i gangen" eller noe sånt? Den hadde iallefall en ganske så sjokkerende overskrift. Tror jeg husker den nå ja.. men finner den ikke jeg heller.

Ja, det var den! Ser du har fått linken av noen andre her nå.

Men du, vær så snill: Ikke svar på noe i den tråden da du!

Jeg orker ikke mer av den tråden altså.

På forhånd takk!

Skrevet

Jeg vet ikke så mye om deg, bortsett fra at du 2 barn. :)

Skrevet

Hei Lurveline.

Hadde du giddi ved anledning å forklare meg hvordan du gjør det når du søker fram til gamle tråder?

Jeg prøvde inne på søkesida, skrev inn riktig forum og noen ord av det jeg husket tråden het. Den godtar ikke ord med kun to bokstaver... Eller er dette helt feil? Jeg fikk vaffal fram en hel haug med innlegg (100-vis) og det var helt nytteløst å begynne å lete. Dette er sikkert ikke riktig måte å gjøre det på.

Gidder du en gang du har tid å forklare meg?

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Skrevet

Hei Lurveline.

Hadde du giddi ved anledning å forklare meg hvordan du gjør det når du søker fram til gamle tråder?

Jeg prøvde inne på søkesida, skrev inn riktig forum og noen ord av det jeg husket tråden het. Den godtar ikke ord med kun to bokstaver... Eller er dette helt feil? Jeg fikk vaffal fram en hel haug med innlegg (100-vis) og det var helt nytteløst å begynne å lete. Dette er sikkert ikke riktig måte å gjøre det på.

I dette tilfellet søkte jeg på innhold.

Skrev skifte bleie gangen som søkeord, da kom den riktige tråden opp først.

Skrevet

Ja, jeg var også det en stund. Har skiftet nick nå etter 4 år.

Tror en del vet hvem jeg var før.

Men du passet bedre til det gamle nicket ditt.

Skrevet

Hei Lurveline.

http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=hadde+giddi+anledning&count=100&type=message&x=26&y=11

Denne gangen skrev jeg hadde giddi anledning, søkte på innhold denne gangen også.

Skrevet

Var det den tråden om ansatte som spradet rundt i gangene i bare BHen ?

Skrevet

Var det den tråden om ansatte som spradet rundt i gangene i bare BHen ?

Ja, det var den tråden ja.

Bh sto vel for barnehage der;o)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Men du passet bedre til det gamle nicket ditt.

Gjorde jeg?

Hvorfor?

Skrevet

Gjorde jeg?

Hvorfor?

Det gamle nicket ditt var mer elegant, mer sofistikert. Som en dyr parfyme.

Med det nye ser jeg for meg ei urnorsk budeie som rører i en grøtkjele, full av kli og sammalt gryn.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Det gamle nicket ditt var mer elegant, mer sofistikert. Som en dyr parfyme.

Med det nye ser jeg for meg ei urnorsk budeie som rører i en grøtkjele, full av kli og sammalt gryn.

Ha ha.

Kanskje jeg er ei urnorsk budeie?

Neida,jeg har nok blitt ei byjente jeg etter mange år i Oslo, men en liten del av meg er nok fremdeles litt budeieaktig.

Skrevet

Okey, så enkelt ja. Jeg trodde man måtte skrive inn ordrett, nøyaktig hva tråden het f.eks.

At det går an å være så teit *rødme, rødme*

Tusen takk for forklaringen. Har det visst med å tenke litt vanskelig.

Skrevet

Når du har søkt opp innlegg og funnet tråden det gjelder inne på søkesiden, hvordan sender du da linken til den som ber om den?

Høyreklikker du og velger "copy shortcut"?

Huff, så teit jeg føler meg.

Skrevet

Når du har søkt opp innlegg og funnet tråden det gjelder inne på søkesiden, hvordan sender du da linken til den som ber om den?

Høyreklikker du og velger "copy shortcut"?

Huff, så teit jeg føler meg.

Det kommer an på om du skal ha med hele tråden eller ikke.

Høyreklikk i adressefeltet og kopier når du skal ha hele tråden med.

Om du skal ha kun ett innlegg fra den tråden med, så åpner du innlegget, høyreklikker over teksten i innlegget, klikker på egenskaper og kopierer adressen som står der.

Skrevet

Det kommer an på om du skal ha med hele tråden eller ikke.

Høyreklikk i adressefeltet og kopier når du skal ha hele tråden med.

Om du skal ha kun ett innlegg fra den tråden med, så åpner du innlegget, høyreklikker over teksten i innlegget, klikker på egenskaper og kopierer adressen som står der.

Tusen takk igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...