Gå til innhold

Hvem jeg er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha.

Kanskje jeg er ei urnorsk budeie?

Neida,jeg har nok blitt ei byjente jeg etter mange år i Oslo, men en liten del av meg er nok fremdeles litt budeieaktig.

Jeg filmer videre.

KariKruskakli er medlem av Den Norske Turistforening. Hun bruker alle feriene (hun er lektor i videregående skole) til å gå fra hytte til hytte.

Når hun blir eldre, skal hun la håret bli grått uten å farge det. Og hun skal aldri ta permanent, håret skal være helt slett og rett avklippet like under ørene.

Når hun går i byen, bruker hun solide spasersko.

Hun er mye på biblioteket, og leser gjerne reiseskildringer.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• Babette

4

• amber sun

1

• Mary Poppins

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg filmer videre.

KariKruskakli er medlem av Den Norske Turistforening. Hun bruker alle feriene (hun er lektor i videregående skole) til å gå fra hytte til hytte.

Når hun blir eldre, skal hun la håret bli grått uten å farge det. Og hun skal aldri ta permanent, håret skal være helt slett og rett avklippet like under ørene.

Når hun går i byen, bruker hun solide spasersko.

Hun er mye på biblioteket, og leser gjerne reiseskildringer.

*Skrattler*

Var nok satt litt på spissen dette. Jeg går ikke fra hytte til hytte i alle ferier, selv om jeg har gjort det også.

Vi reiser mye utenlands.

Stemmer at jeg ikke skal ha kjerringkrøller. Holder med de natulige bølgene jeg har. Om jeg skal farge håret, har jeg ikke tatt stilling til enda. Men det kan godt være at jeg fortsetter med litt lyse striper, slik som nå. (Hvis det ikke bare ser helt dumt ut i grått hår da?)

Men grått hår, synes jeg faktisk, kan være fint.

Håret mitt skal definitivt være kortere enn det er nå. Aldri kort, men like under ørene høres greit ut.

Når hun går på byen bruker hun nok høye heler, slik som nå.

Jeg tilføyer: Og hun gleder seg til å dra verden rundt med mannen sin, uten ungene på slep.

Hun gleder seg også til å få se på Tv i fred og ro.

Hun skal lese mange bøker og bli en meget klok gammel dame. (Det er hun godt i gang med allerede, ihvertfall lese bøker he he)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

*Skrattler*

Var nok satt litt på spissen dette. Jeg går ikke fra hytte til hytte i alle ferier, selv om jeg har gjort det også.

Vi reiser mye utenlands.

Stemmer at jeg ikke skal ha kjerringkrøller. Holder med de natulige bølgene jeg har. Om jeg skal farge håret, har jeg ikke tatt stilling til enda. Men det kan godt være at jeg fortsetter med litt lyse striper, slik som nå. (Hvis det ikke bare ser helt dumt ut i grått hår da?)

Men grått hår, synes jeg faktisk, kan være fint.

Håret mitt skal definitivt være kortere enn det er nå. Aldri kort, men like under ørene høres greit ut.

Når hun går på byen bruker hun nok høye heler, slik som nå.

Jeg tilføyer: Og hun gleder seg til å dra verden rundt med mannen sin, uten ungene på slep.

Hun gleder seg også til å få se på Tv i fred og ro.

Hun skal lese mange bøker og bli en meget klok gammel dame. (Det er hun godt i gang med allerede, ihvertfall lese bøker he he)

Jeg ser i grunnen for meg hun Eva i eldrebølgen slik du beskriver det.

Men noe stemmer. Jeg har to sider. En side som jeg viser utad, og en annen side hjemme om vinteren når jeg fryser, slik som nå.

Jeg sitter i andreetasje på soverommet, og her er det kaldt. Så her sitter jeg da med lusekofta mi og raggesokker dratt langt oppover leggene.

Det stemmer bra med det bildet du har av meg, ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...