Gå til innhold

Overnatting i Oslo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, har søkt på nettet men finner ikke billiger overnatting i oslo:( lurte på om dere kunne hjelpe:) Skal på shopping til Oslo i helgen :)

Skrevet

Takk takk:)

Det første vet jeg er ok, + sentralt på majorstua nær bogstadveien. Cochs pensjonat ligger like ovenfor slottet. God shopping!:)

Skrevet

http://www.dinside.no/php/art.php?id=88949

Eller ring rundt til hoteller du kunne tenke deg å prøve, og spør om rimeligste tilbud i helgen. Treffr du riktig person til riktig tid, kan du få et godt tilbud!

Takker:) håper jeg treffer den riktige personen nå da:)

Skrevet

Det første vet jeg er ok, + sentralt på majorstua nær bogstadveien. Cochs pensjonat ligger like ovenfor slottet. God shopping!:)

:) jo takk for det, er virkelig på tide å få noe nytt i garderoben nå!:)flere år siden sist:)

Skrevet

Hvis billig er ditt eneste kriterium, så anbefaler jeg telt.

Skrevet

OJ du er da bra reflektert!!! Jeg er student, jeg har ikke den luxus at jeg kan legge meg inn på SAS eller Plaza om det er det eneste som er bra nok for deg!

Et virkelig unødvendig innlegg spørr du meg!!!!

Kan du ikke spre glede en annen plass... som på ditt eget DO!

Skrevet

OK, sorry, jeg så ikke det andre du har svart på andre forum her, så jeg visst ikke at jeg hadde med et barn å gjøre!

Skrevet

Jeg har bodd både på Cochs og Anker og Haraldsheim. Alle tre plassene er ok. Cochs og Anker har mest sentral beliggenhet, men det er ikke noe problem å finne Haraldsheim vandrehjem heller. Dagskort på trikk/buss koster ikke så mye. Anker har en hostel avdeling jeg ikke har bodd på, men som jeg har hørt skal være bra. Veldig sentralt i forhold til Oslo City for eksempel.

ANker og Albertine hostel finner du her: http://www.anker.oslo.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...