Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra! Deilig å føle at ting er "i gang"! Skal du ta blodprøver bestemte dager i syklusen?

Skal vente til IKM er over denne gangen (på en eller annen måte), og så skal jeg bestille time hos gynekolog for nermere sjekk...

Lykke til!

Mvh

Er nå på dag 12 i syklusen, tok blodprøve i dag og skal ta neste på dag 20 i neste syklus. I tillegg skal jeg ha en gu da.

Sjekker stoffskiftet også.

Det føles kjempefint å bli tatt på alvor og få hjelp. Han sa at vi ikke ble henvist til spesialist før vi hadde forsøkt et år, med mindre prøvene viste noe galt. Men uansett så får vi hjelp av fastlegen min nå, og det er jeg kjempeglad for. Nå føler jeg at jeg kan ta ting litt mer med ro.

Er nå på dag 12 i syklusen, tok blodprøve i dag og skal ta neste på dag 20 i neste syklus. I tillegg skal jeg ha en gu da.

Sjekker stoffskiftet også.

Det føles kjempefint å bli tatt på alvor og få hjelp. Han sa at vi ikke ble henvist til spesialist før vi hadde forsøkt et år, med mindre prøvene viste noe galt. Men uansett så får vi hjelp av fastlegen min nå, og det er jeg kjempeglad for. Nå føler jeg at jeg kan ta ting litt mer med ro.

Så fint da,, ; ) Håper prøvene ikke viser noe galt da, og at dere bare trenger litt tid.. Er det 5 mnd dere har prøvd nå?

Godt å bli tatt på alvor!

Snart 6 mnd.

Spurte deg i annen trådom hvordan det gikk hos legen. Sorry!! Jeg ble litt overivrig å høre og skrev spørsmålet før jeg begynte å else på dol. Så flott at han/hun ike bare veiver det bort og sier at du godt kan prøve et halvt år til før de foretar seg noe. Det er jo å håpe på at du nå er gravid, men iallefall trygt å vite at du blir lyttet til og får hjelp.

jeg er faktisk helt sikker på at jeg IKKE har blitt gravid denne måneden. Mulig jeg har vært ekstra følsom på ting, men synes liksom at EL har vært annerledes, Ikke har jeg hatt EL-slim heller tror jeg..

Annonse

Spurte deg i annen trådom hvordan det gikk hos legen. Sorry!! Jeg ble litt overivrig å høre og skrev spørsmålet før jeg begynte å else på dol. Så flott at han/hun ike bare veiver det bort og sier at du godt kan prøve et halvt år til før de foretar seg noe. Det er jo å håpe på at du nå er gravid, men iallefall trygt å vite at du blir lyttet til og får hjelp.

jeg er faktisk helt sikker på at jeg IKKE har blitt gravid denne måneden. Mulig jeg har vært ekstra følsom på ting, men synes liksom at EL har vært annerledes, Ikke har jeg hatt EL-slim heller tror jeg..

Ja, det føltes kjempeflott å snakke med en lege som lyttet og ikke bare veivet det bort som utålmodighet. Men som jeg sa til ham, det er ikke det at jeg ikke er blitt gravid, men de forbaskete ustabile syklusene og blødningsforstyrrelsen. Og det var han enig i var litt rart.

Han anbefalte først temperaturmåling, med jeg sa det ble for masete.

Jeg håper jo på denne mnd, men jeg husker jeg ikke fikk utslag på el-testene i desember, selv med el-slim. Så jeg er ganske usikker.

Så spennende at vi skal teste på likt. Og det kan godt være som du sier, at du kjenner for godt etter. Etter det jeg har skjønt kan el-slimet være varierende og kan til og med gå uoppdaget hen.

*krysse _fingrene_*

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...