Gå til innhold

endelig :) mn :(

Anbefalte innlegg

så skejdde det eg ofte tror det gjør blant yngre gutter, kom ganske så snart...

første gang vi har skikkelig sex da, munnsex har vi hatt en del av og har faktisk gått ufattelig bra for begge to mn va ikkje mange gangene ut og inn før det gikk for meg :( håper bare så inderlig det ikjke skjer igjen så fort...

mn, så til spm..siden det går bra med munnsex, hvorfor da ikkje med det andre.. blir eg så jevlig giret????

noen som har noen tips??

vet no en ting, ska no tømme tanken før eg treffer ho ikveld :)

takker for svar..gutt 17

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170921-endelig-mn/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Det du lurer på vil jeg tro er helt normalt den første / de første gangene man har sex med en ny jente. Gudene vet at slik har jeg det hvertfall. Poenget er at man må ikke stresse , man må ta tida til hjelp og etterhvert lærer man hverandre bedre og kjenne. Det er bare positivt at du blir giret, viser bare jenta at du liker henne, men i all fall for meg gir denne "giringa" seg etter noen runder i høyet og alt går så meget bedre :)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170921-endelig-mn/#findComment-1136414
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...