Gå til innhold

Stakkars hundevalp

Anbefalte innlegg

Gjest Dyreglad
Skrevet

I dag da jeg var ut og gikk tur hørte jeg klynking fra skogen. Jeg ble nysgjerrig, og gikk for å se hva det var. Inne blant trærne satt en liten valp bundet fast til et tre. Den var både våt og mager, og sikkert veldig sulten. *gråter*

Jeg tok den med og overleverte den til politiet, de visste ikke om det var noe de kunne gjøre.

Hjertet mitt blør for dyr som lider. Jeg har meldt meg inn i dyrebeskyttelsen i dag, og gitt dem en pengegave siden jeg synes de gjør en god jobb.

Alle dyr burde ha det godt. Mennesker er så fæle!!!

Skrevet

For noen år siden kom jeg og en venninne over en gjeng med ungdommer som stod i ring på en parkeringsplass og kastet noe i mellom seg. Vi trodde selvfølgelig at det var en ball, men da vi kom nærmere hørte vi sår mjauing. Det var to bittesmå kattunger de kastet på.

Ungdommene ble redde da vi kom bort, og vi tok kattungene med oss. Den ene døde, men den andre lever i beste velgående hos moren til venninna mi.

Skrevet

For noen år siden kom jeg og en venninne over en gjeng med ungdommer som stod i ring på en parkeringsplass og kastet noe i mellom seg. Vi trodde selvfølgelig at det var en ball, men da vi kom nærmere hørte vi sår mjauing. Det var to bittesmå kattunger de kastet på.

Ungdommene ble redde da vi kom bort, og vi tok kattungene med oss. Den ene døde, men den andre lever i beste velgående hos moren til venninna mi.

De ungdommene hadde ikke gått oppreist derfra hadde det vært jeg som hadde kommet over dem. Ja - brutalt, og selvtekt, men dog.

".............................."

Skrevet

"Jeg tok den med og overleverte den til politiet, de visste ikke om det var noe de kunne gjøre."

Visst pokker er det det. De leverer den til dyrebeskyttelsen - det er de som har myndighet og kompetanse til å gjøre det som trengs i slike situsjoner, ikke politiet.

".........................."

Skrevet

De ungdommene hadde ikke gått oppreist derfra hadde det vært jeg som hadde kommet over dem. Ja - brutalt, og selvtekt, men dog.

".............................."

Skulle gjerne gitt dem juling jeg, men så er jeg såpass liten at lillesøsteren min banket meg opp da jeg var 8 og hun 6...

Skrevet

Skulle gjerne gitt dem juling jeg, men så er jeg såpass liten at lillesøsteren min banket meg opp da jeg var 8 og hun 6...

:-)

Vel - jeg hadde dratt dem med hjem til foreldrene og anmeldt saken til dyrevernet. Gjerne anmeldt foreldrene også, for good measure.

"..........................."

Skrevet

:-)

Vel - jeg hadde dratt dem med hjem til foreldrene og anmeldt saken til dyrevernet. Gjerne anmeldt foreldrene også, for good measure.

Jo, det kunne nok gått an.

Skrevet

Forresten, ikke ta deg nær av det hvis en eller flere av DOL's moralpoliti kommer og forteller deg at du er nazist, kommunist og det som værre er fordi du bryr deg om en hund når det finnes så mange mennesker som dør av sult etc.

Gjest tjohooo
Skrevet

Forresten, ikke ta deg nær av det hvis en eller flere av DOL's moralpoliti kommer og forteller deg at du er nazist, kommunist og det som værre er fordi du bryr deg om en hund når det finnes så mange mennesker som dør av sult etc.

Nei nei, selv moralpoliti vet (forhåpentligvis) at et liv er like mye verdt, uavhengig av religion eller rase (dyr inkludert)...

Skrevet

Nei nei, selv moralpoliti vet (forhåpentligvis) at et liv er like mye verdt, uavhengig av religion eller rase (dyr inkludert)...

Nei, det vil jeg påstå at de fleste ikke vet eller er enige i (selv om jeg er enig med deg) :-)

".........................."

Skrevet

hehe

Skrevet

Det er helt utrolig hvor kyniske folk er når det gjelder dyr. Jeg blir sint og opprørt når jeg leser sånt.

Veldig bra at du fant den

Skrevet

he-he...det var det første jeg tenkte når jeg leste dette også:-)

Skrevet

Der tar du nok veldig feil....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...