Gå til innhold

Billig bil, med billig forsikring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg en liten bil som er flat bak, men har fire dører, vil gi ca. 30 - 35.000,- Er 23 og har ikke lappen ennå, men får den i år..

Hvordan bil burde jeg kjøpe da hvis jeg ikke skal få rådyr forsikring, og hva må jeg regne med å gi i forsikring?

Liker å kjøre toyota yaris(?), den er diesel og god å kjøre..

Tips? jeg er helt grønn her. ; )

Takk!

Skrevet

Toyota Yaris diesel??? Finnes det??? Den var i så fall billig. De eldste Yaris'ene er jo ikke sååå gamle. Kjørte en Yaris da jeg var praktikant, og den var dritkul.

Skrevet

Toyota Yaris diesel??? Finnes det??? Den var i så fall billig. De eldste Yaris'ene er jo ikke sååå gamle. Kjørte en Yaris da jeg var praktikant, og den var dritkul.

Hæ? Den var billig??? Hva mener du? Stefaren min har det, den er veldig ny.. den er god å kjøre mener jeg...

Sier ikke den koster 30 000,-

Vil ha en liten søt bil, som den.. : )

Skrevet

Hæ? Den var billig??? Hva mener du? Stefaren min har det, den er veldig ny.. den er god å kjøre mener jeg...

Sier ikke den koster 30 000,-

Vil ha en liten søt bil, som den.. : )

Trodde bare at en Yaris ville kostet mer, selv brukt.

Skrevet

Jeg hadde en WW polo før, den var flat bak og lett å kjøre. Min første bil var en mitsubishi Colt, den var ennå bedre.

Tror du må regne med ganske dyr forsikring uansett bil, når du er 23 og ikke har hatt lappen før.

Min første bil satte jeg i pappas navn for å få forsikringa billigere. Var vel 21 eller 22 på den tida.

Skrevet

Jeg hadde en WW polo før, den var flat bak og lett å kjøre. Min første bil var en mitsubishi Colt, den var ennå bedre.

Tror du må regne med ganske dyr forsikring uansett bil, når du er 23 og ikke har hatt lappen før.

Min første bil satte jeg i pappas navn for å få forsikringa billigere. Var vel 21 eller 22 på den tida.

Toyota Corolla!

Skrevet

Det gjør det sikker tog.. Har jeg formulert meg så dårlig da? ; )

Skal IKKE ha yaris, bare sier den er deilig å kjøre... vil ha en lignende bil.

Skrevet

Må nok opp i over 100 000 for å få en brukt Yaris ja.

Skrevet

Hun er sikkert i nygravid-tåka, og misforstår deg. ;) Du er ikke så utydelig.

Skrevet

Men når jeg er 26 da, og skal ha forsikringa på meg, vil ikke det bli like dyrt? Eller blir det billigere etter jeg har hatt lappen noen år?

Skrevet

Sikkert meg som misforstår ;)

Kvalmen gjør meg surrete...

Skrevet

Men når jeg er 26 da, og skal ha forsikringa på meg, vil ikke det bli like dyrt? Eller blir det billigere etter jeg har hatt lappen noen år?

Jeg mener det er noe billigere når du har fylt 26 eller noe sånt. Men du må selvfølgelig begynne et sted for å få opp bonusen på forsikringa.

Skrevet

Jeg mener det er noe billigere når du har fylt 26 eller noe sånt. Men du må selvfølgelig begynne et sted for å få opp bonusen på forsikringa.

det jeg trodde og.. derfor setter jeg nok bilen på meg.. aldri "brukt" foreldra mine til noe sånt, og tror jeg vil fortsette å klare meg selv.. :) Som du sier; et sted må man begynne. '

Skrevet

Hun er sikkert i nygravid-tåka, og misforstår deg. ;) Du er ikke så utydelig.

Hvem da? Jeg eller niobe? Jeg ligger på sofaen og skriver mens jeg ser på tv.. ikke så lett detta! ; )

Skrevet

Hvem da? Jeg eller niobe? Jeg ligger på sofaen og skriver mens jeg ser på tv.. ikke så lett detta! ; )

Gjør du også? Ingenting som å ligge på sofaen og chatte på msn ;)

Skrevet

Gjør du også? Ingenting som å ligge på sofaen og chatte på msn ;)

Hehe.. nei, det er digg. skulle egentlig støvsugd, vaska litt klæ og *gjeeeeeeesp* tatt ut av oppvaskmaskinen, men pytt - det kan vente.. Skal snart legge meg.

Skrevet

Toyota Corolla!

Men Åsemor, da! Corolla er gubbebil de luxe.

Du må isåfall være unntaket som bekrefter regelen, hvis du kjører rundt i corolla ;)

Skrevet

Hehe... Nå begynner jeg å lure på om det gjelder dere begge. ;)

Men det var niobe jeg snakket om ja.

Skrevet

Men Åsemor, da! Corolla er gubbebil de luxe.

Du må isåfall være unntaket som bekrefter regelen, hvis du kjører rundt i corolla ;)

Nei, jeg kjører en mye tøffere mye dyrere bil enn en 15 år gammel Corolla.

Men jeg tror bare jeg kjenner kvinnelige corolla-eiere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...