amber sun Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Naboen kom med en slik forrige uke, den var faktisk ganske fin! http://www.toyota.no/showroom/corolla_verso/index.html Joda, det kan nok være at den er fin, men poenget er at det nesten bare er gubber som kjører den. Pleier å sjekke når jeg ser corolla, også nyere typer, og i 90% av tilfellene sitter det en gammel gubbe bak rattet som kjører deretter Så med mindre en identifiserer seg med en av disse gubbene, så vil jeg ikke akkurat anbefale corolla. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Nei, jeg kjører en mye tøffere mye dyrere bil enn en 15 år gammel Corolla. Men jeg tror bare jeg kjenner kvinnelige corolla-eiere. Det var da bra, Åsemor. Lurte litt nå hehe Se forøvrig svaret mitt til Verso under her. 0 Siter
Niobe Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Hehe... Nå begynner jeg å lure på om det gjelder dere begge. Men det var niobe jeg snakket om ja. Hmm? 0 Siter
Niobe Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 *himle* Jeg så det nå, jeg så det nå!!! *rødme* Jeg kan ikke få med meg alt, heller... *kremte* 0 Siter
Spirello Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Hehe... Nå begynner jeg å lure på om det gjelder dere begge. Men det var niobe jeg snakket om ja. Hva?? *svimmel* Neida... : ) Jeg er bare veldig trøtt... NÅ er det snart sengetid, skal bare se nyheter... Gubben kommer ikke før kl. 23.. : ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.