Gå til innhold

Billig bil, med billig forsikring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen kom med en slik forrige uke, den var faktisk ganske fin!

http://www.toyota.no/showroom/corolla_verso/index.html

Joda, det kan nok være at den er fin, men poenget er at det nesten bare er gubber som kjører den.

Pleier å sjekke når jeg ser corolla, også nyere typer, og i 90% av tilfellene sitter det en gammel gubbe bak rattet som kjører deretter

Så med mindre en identifiserer seg med en av disse gubbene, så vil jeg ikke akkurat anbefale corolla. ;)

Skrevet

Nei, jeg kjører en mye tøffere mye dyrere bil enn en 15 år gammel Corolla.

Men jeg tror bare jeg kjenner kvinnelige corolla-eiere.

Det var da bra, Åsemor. Lurte litt nå ;) hehe

Se forøvrig svaret mitt til Verso under her.

Skrevet

Hehe... Nå begynner jeg å lure på om det gjelder dere begge. ;)

Men det var niobe jeg snakket om ja.

Hmm?

Skrevet

*himle*

;)

Jeg så det nå, jeg så det nå!!! *rødme* Jeg kan ikke få med meg alt, heller... *kremte*

Skrevet

Hehe... Nå begynner jeg å lure på om det gjelder dere begge. ;)

Men det var niobe jeg snakket om ja.

Hva?? *svimmel* Neida... : ) Jeg er bare veldig trøtt... NÅ er det snart sengetid, skal bare se nyheter... Gubben kommer ikke før kl. 23.. : (

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...