Gå til innhold

Det er ikke bare kvinner som faker.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

6

• Prozak

5

• flisa

4

Jeg pleier å gjemme en liten flaske med en blanding jeg har laget av vann og melis. Så drar jeg den frem i rette øyeblikk, skvetter litt, før jeg raskt kaster den under senga e.l. Funker som faen. Ikke så smart å gjøre hvis du skal komme i munnen eller ansiktet hennes, da hun lett kan forvente seg noe tilsvarende søtt og godt en gang man ikke faker.

"............................"

og gjerne med litt sånn TuttiFrutti-strøssel på også da! :-) NAM!

Jo, det kunne jeg gjort, og med de fleste ville jeg også gjort det.

Men enkelte jenter er overanalytiske og ustabile i hue, og i disse tilfellene gjør man sitt for at hun ikke skal miste nattesøvnen mens hun ligger og funderer på om det var noe galt med henne, om det var appelsinhuden, puppene som hadde forandret seg siden sist, eller om jeg faktisk så de 2 kiloene hun hadde lagt på seg og dermed mistet fullstendig tenningen. :)

eller fargen rundt analåpningen (DEN tok kaka da du nevnte det - ER det noen som har hengt seg opp i det altså?)

*ser etter med speil* hehehe

eller fargen rundt analåpningen (DEN tok kaka da du nevnte det - ER det noen som har hengt seg opp i det altså?)

*ser etter med speil* hehehe

Hehehe, jøss så mye rart, men han må vel ha opplevd det, siden han kan skrive sånt. Jeg leste også den :-)

Hehehe, jøss så mye rart, men han må vel ha opplevd det, siden han kan skrive sånt. Jeg leste også den :-)

Gå og legg deg! Det skal jeg - sitter bare og trykker 100 nyeste hele tiden. jeg sov på kvelden i dag -og det er det dummeste jeg gjør.

Gå og legg deg! Det skal jeg - sitter bare og trykker 100 nyeste hele tiden. jeg sov på kvelden i dag -og det er det dummeste jeg gjør.

Jeg sov også på kvelden skjønner du, så da er det ikke lett å få sove nå.

Egentlig så har jeg inngått en avtale med meg selv om å IKKE gjøre akkurat det, men noen ganger så blir man så trøtt at det rett og slett ikke lar seg gjøre.

Var hjemme alene i tillegg, så da er det jo enda verre.

God natt flisemor :-)

Annonse

Hei Flisa,

Du skriver: "og det er det dummeste jeg gjør."

Det kan sikkert diskuteres! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest tjohooo

Jeg sov også på kvelden skjønner du, så da er det ikke lett å få sove nå.

Egentlig så har jeg inngått en avtale med meg selv om å IKKE gjøre akkurat det, men noen ganger så blir man så trøtt at det rett og slett ikke lar seg gjøre.

Var hjemme alene i tillegg, så da er det jo enda verre.

God natt flisemor :-)

Godt det ikke bare er meg da... skal egentlig lese, så greit det nå som det er stille i huset, men 100 nyeste frister litt for mye, må bare trykke :)

Kan du spare detaljerne eller..? Ikke fått meg noe på fire uker! Ikke hatt orgasme på 2 mnd.. : (

Ikke fått deg noe på 4 uker? Da skjønner jeg at slike detaljer kan få trusa di til å ta fyr, hehe.4 uker er jævlig lenge uten sex i tillegg er du ung med sterke drifter.

Men er ikke du i et forhold da? Ingen orgasme på 2 måneder? Men det kan du vel ordne selv? ikke akkurat vondt det heller:-)

Ikke fått deg noe på 4 uker? Da skjønner jeg at slike detaljer kan få trusa di til å ta fyr, hehe.4 uker er jævlig lenge uten sex i tillegg er du ung med sterke drifter.

Men er ikke du i et forhold da? Ingen orgasme på 2 måneder? Men det kan du vel ordne selv? ikke akkurat vondt det heller:-)

Hun er nylig gravid, kanskje hun har fått beskjed av legen om å være forsiktig.?

Bare gjetter, altså.

Tør ikke ha sex ennå pga graviditet med litt blødninger.. Tør ikke få orgasme heller, redd ungen skal få juling inni der! ; )

venter til jeg har sjekka at alt er bra i uke 12.. Sambisen begynner å bli utålmodig stakkar... jeg og..

Annonse

Tør ikke ha sex ennå pga graviditet med litt blødninger.. Tør ikke få orgasme heller, redd ungen skal få juling inni der! ; )

venter til jeg har sjekka at alt er bra i uke 12.. Sambisen begynner å bli utålmodig stakkar... jeg og..

Ok., gratulere så mye, dette blir koselig:-))

Skjønner dere godt begge to, selv om han kan få en viss utløp for sine lyster, blir verre med deg.

ShitDiddelyDo

Sambo innrømte at han faket på begge sine ONS, men litt vanskeligere med meg siden vi bruker kondom og jeg krever å få se den etterpå.

"Sambo innrømte at han faket på begge sine ONS".

Haha, den var bra.

"Neeeei, jeg har selvfølgelig aldri kommet med noen andre enn deg tidligere. Du er den eneste som har fått meg til å komme. Selvsagt er du det. Jeg faket derfor under sexen tidligere. Før jeg fant deg. Seeeelvsagt".

:)

Gjest Ugga Bugga

Jeg er 100 % sikker på at ingen har merket det med meg.

Første gangen ville du nok merket det, fordi det kommer en del. Kanskje andre gangen også. Men tredje gangen, ikke faen! Det er bare å stramme den igjen og igjen så det rykker inni deg (noe du selvsagt kjenner), spenne meg litt ekstra, stønne litt, bli slørete i blkket, og presse meg så langt inn som mulig - slik man ofte gjør i det man kommer.

Men det må sies at dette ikke er noe jeg har gjort ofte, og det er lenge siden. Det funker heller ikke like godt når man trekker seg ut og kommer, noe jeg egentlig trives med. :)

Eh, men dama merker vel om det renner sæd ut etterpå. Eller kjører du melis-trikset til Prozak?

Gjest den ekte noor

"Sambo innrømte at han faket på begge sine ONS".

Haha, den var bra.

"Neeeei, jeg har selvfølgelig aldri kommet med noen andre enn deg tidligere. Du er den eneste som har fått meg til å komme. Selvsagt er du det. Jeg faket derfor under sexen tidligere. Før jeg fant deg. Seeeelvsagt".

:)

Han har jo hatt damer før meg ja, som han hra kommet med. Men å pule når han drikker er han ikke god til:)

ShitDiddelyDo

Eh, men dama merker vel om det renner sæd ut etterpå. Eller kjører du melis-trikset til Prozak?

Men det er grenser for hvor mye som kommer ut etter at man har kommet noen ganger den aktuelle natta.

De første par gangene ville hun nok merket det, men hvis det er en gutt hun ikke kjenner kan hun jo egentlig ikke vite det helt sikkert heller, for så vidt jeg har forstått er det noen som spruter enorme mengder, mens andre er relativt slappe i uttømmingsprosessen. Selv første gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...