Gjest baremei Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg bruker heller ikke merke noe når jeg skyter meg selv med spikerpistol... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262708 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 å herregud!! Hvordan er det mulig å ikke merke noe??? det høres jo helt forferdelig vondt ut. 0 Siter
Spirello Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Skjønner ikke at sånt er mulig jeg... Hvordan går det an å ikke merke det? Var han drita full? neddopa? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Skjønner ikke at sånt er mulig jeg... Hvordan går det an å ikke merke det? Var han drita full? neddopa? Hadde sikkert vært litt "neddopa" du også om du hadde en 8 cm lang spiker i hodet. 0 Siter
Spirello Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Hadde sikkert vært litt "neddopa" du også om du hadde en 8 cm lang spiker i hodet. Det hadde jeg sikkert, men hadde da merka at den kom inn i huet mitt! Hvordan kan man ikke merke det??? 0 Siter
flisa Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 han kjente sikkert da en fryktelig smerte - som han mistolket til å være tannverk - en sånn spiker blir ike akkurat "hanret" inn saaaaakte .-) - ja, det tror jeg er mulig, - Leste om en annen også som fikk en sånn i huet - han fikk lua naglet til hodet - og skjønte ikkenoe.. Det er en utrolig kraft og fart på de spikerpistolene. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 han kjente sikkert da en fryktelig smerte - som han mistolket til å være tannverk - en sånn spiker blir ike akkurat "hanret" inn saaaaakte .-) - ja, det tror jeg er mulig, - Leste om en annen også som fikk en sånn i huet - han fikk lua naglet til hodet - og skjønte ikkenoe.. Det er en utrolig kraft og fart på de spikerpistolene. Men han må da vel ha fått ett sår i hvert fall- der spikeren gikk inn?? Hadde jeg lekt meg med spikerpistol,og plutselig fått en voldsom smerte, samt et sår, så hadde jeg muligens lagt sammen to og to...men bare muligens;) 0 Siter
flisa Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Men han må da vel ha fått ett sår i hvert fall- der spikeren gikk inn?? Hadde jeg lekt meg med spikerpistol,og plutselig fått en voldsom smerte, samt et sår, så hadde jeg muligens lagt sammen to og to...men bare muligens;) jeg hadde i alle fall ikke sagt det til avisen! -det er nå noe som er sikkert! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 jeg hadde i alle fall ikke sagt det til avisen! -det er nå noe som er sikkert! Nei, hahaha:D Virker ikke som han hadde så mange hjerneceller å miste, for å si det sånn... Eller... kanskje dette er den nye metoden til å oppnå kjendisstatus? Reality shows er jo begynt å bli avleggs..så nå tar man i stedet spikerpistolen fatt, og ringer avisa etterpå! Noe å vurdere;) 0 Siter
flisa Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Nei, hahaha:D Virker ikke som han hadde så mange hjerneceller å miste, for å si det sånn... Eller... kanskje dette er den nye metoden til å oppnå kjendisstatus? Reality shows er jo begynt å bli avleggs..så nå tar man i stedet spikerpistolen fatt, og ringer avisa etterpå! Noe å vurdere;) Ja, lækkert med rødsprengete øyer! Du først! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Ja, lækkert med rødsprengete øyer! Du først! Les VG i morra, sier jeg bare:) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det hadde jeg sikkert, men hadde da merka at den kom inn i huet mitt! Hvordan kan man ikke merke det??? Ved skader som man skulle tro fører til sterke smerter er det ikke uvanlig å ikke kjenne smerte med det samme 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Ved skader som man skulle tro fører til sterke smerter er det ikke uvanlig å ikke kjenne smerte med det samme Men man pleier jo å høre lyden av en slik pistol, kjenne at "noe" trenger gjennom huden, osv... sår blir det jo gjerne også... 0 Siter
Goliath Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det var vel en årsak til at han ikke merket noe. No brain - no headache...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.