Gå til innhold

Bedre enn en skrue løs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å herregud!! Hvordan er det mulig å ikke merke noe??? det høres jo helt forferdelig vondt ut.

Skrevet

Skjønner ikke at sånt er mulig jeg... Hvordan går det an å ikke merke det? Var han drita full? neddopa?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Skjønner ikke at sånt er mulig jeg... Hvordan går det an å ikke merke det? Var han drita full? neddopa?

Hadde sikkert vært litt "neddopa" du også om du hadde en 8 cm lang spiker i hodet.

Skrevet

Hadde sikkert vært litt "neddopa" du også om du hadde en 8 cm lang spiker i hodet.

Det hadde jeg sikkert, men hadde da merka at den kom inn i huet mitt! Hvordan kan man ikke merke det???

Skrevet

han kjente sikkert da en fryktelig smerte - som han mistolket til å være tannverk - en sånn spiker blir ike akkurat "hanret" inn saaaaakte .-) - ja, det tror jeg er mulig, -

Leste om en annen også som fikk en sånn i huet - han fikk lua naglet til hodet - og skjønte ikkenoe..

Det er en utrolig kraft og fart på de spikerpistolene.

Gjest baremei
Skrevet

han kjente sikkert da en fryktelig smerte - som han mistolket til å være tannverk - en sånn spiker blir ike akkurat "hanret" inn saaaaakte .-) - ja, det tror jeg er mulig, -

Leste om en annen også som fikk en sånn i huet - han fikk lua naglet til hodet - og skjønte ikkenoe..

Det er en utrolig kraft og fart på de spikerpistolene.

Men han må da vel ha fått ett sår i hvert fall- der spikeren gikk inn??

Hadde jeg lekt meg med spikerpistol,og plutselig fått en voldsom smerte, samt et sår, så hadde jeg muligens lagt sammen to og to...men bare muligens;)

Skrevet

Men han må da vel ha fått ett sår i hvert fall- der spikeren gikk inn??

Hadde jeg lekt meg med spikerpistol,og plutselig fått en voldsom smerte, samt et sår, så hadde jeg muligens lagt sammen to og to...men bare muligens;)

jeg hadde i alle fall ikke sagt det til avisen! -det er nå noe som er sikkert!

Gjest baremei
Skrevet

jeg hadde i alle fall ikke sagt det til avisen! -det er nå noe som er sikkert!

Nei, hahaha:D Virker ikke som han hadde så mange hjerneceller å miste, for å si det sånn...

Eller... kanskje dette er den nye metoden til å oppnå kjendisstatus? Reality shows er jo begynt å bli avleggs..så nå tar man i stedet spikerpistolen fatt, og ringer avisa etterpå! Noe å vurdere;)

Skrevet

Nei, hahaha:D Virker ikke som han hadde så mange hjerneceller å miste, for å si det sånn...

Eller... kanskje dette er den nye metoden til å oppnå kjendisstatus? Reality shows er jo begynt å bli avleggs..så nå tar man i stedet spikerpistolen fatt, og ringer avisa etterpå! Noe å vurdere;)

Ja, lækkert med rødsprengete øyer! Du først! :)

Gjest baremei
Skrevet

Ja, lækkert med rødsprengete øyer! Du først! :)

Les VG i morra, sier jeg bare:)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Det hadde jeg sikkert, men hadde da merka at den kom inn i huet mitt! Hvordan kan man ikke merke det???

Ved skader som man skulle tro fører til sterke smerter er det ikke uvanlig å ikke kjenne smerte med det samme

Gjest tjohooo
Skrevet

Ved skader som man skulle tro fører til sterke smerter er det ikke uvanlig å ikke kjenne smerte med det samme

Men man pleier jo å høre lyden av en slik pistol, kjenne at "noe" trenger gjennom huden, osv... sår blir det jo gjerne også...

Skrevet

Det var vel en årsak til at han ikke merket noe.

No brain - no headache...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...