Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke skravleforum for DOLere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske skravlesjuk noen ganger, og får jo tilfredsstilt litt her med innlegg, men man må vente på svar.. ler meg halvt i hjæl av mange av deres forumleringer mange ganger.. Favoritten er SDDs Sjokoladekaka fre helvette! *LOL* Herregud, ler bare jeg tenker på det..

Hadde vært moro å skravle "live" noen ganger, når man er skravlesjuk og ikke har annet vettu å gjøre..

Var det ikke chat her før? Hva sjedde med den?

Gjest ranglerinnen
Skrevet

mange av dolerne er nå på ranglere. Er desverre ikke så mye liv som det pleide å være der før.

Skrevet

Den ble nedlagt, men de snakker om å lage ny.

Vet du hvorfor??

Hadde vært litt gøy da, hvis dere som er litt morsomme og har min type humor hadde vært der, samtidig som meg.. Kravstor nå? ; )

Skrevet

mange av dolerne er nå på ranglere. Er desverre ikke så mye liv som det pleide å være der før.

Huh? Hvor, hva, hvem??

Skrevet

Hallo... Sjokoladekakeoppskrifta fra helvete... Det var meg.

Nå begynner jeg å bli litt lei av denne SDD altså.

Skrevet

Vet du hvorfor??

Hadde vært litt gøy da, hvis dere som er litt morsomme og har min type humor hadde vært der, samtidig som meg.. Kravstor nå? ; )

Aner ikke om jeg har din type humor, men morro hadde det vært med et skravleforum :-)

Skrevet

Vet du hvorfor??

Fordi folk planla felles-selvmord på chatten, og doktoronline ble skrevet om som synderen i avisene i ettertid.

Gjest pratesyk
Skrevet

Det fantes noe som het småprat før, det var veldig koselig. Savner det veldig!

Skrevet

Hallo... Sjokoladekakeoppskrifta fra helvete... Det var meg.

Nå begynner jeg å bli litt lei av denne SDD altså.

Oi - sorry, selvfølgelig var det deg!!! ; ) Var noe annet jeg tenkte på ang. SDD.. han har sine gloser han og.. Men du er best da Musikeren.. (sa sikkert SDD fordi han sa jeg ¨var fornuftig.. : )

Skei kaka ned eller? ; )

Skrevet

Fordi folk planla felles-selvmord på chatten, og doktoronline ble skrevet om som synderen i avisene i ettertid.

HÆ??? Er det sant? Hvilke tullinger gjorde det da?? Å... alltid noen som må ødelegge moroa for andre..

Vi kan jo skrive et innliegg til webbis og spørre pent da..?

Skrevet

Du får komme inn på Ranglere.

:)

Hadde jeg bare visst hvor det var så... : )

Skrevet

Gå inn Spirello, det er aaaaalt for lite liv der som regel.

Gå inn nå!

Skrevet

Spirelloooo, kom igjen, da...

:)

nå er vi flere der inne

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Kan du gi meg en link til den sjokoladekaka?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...