Gå til innhold

J-diva får sagt det .... *lol*

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Janniche Jarlum svarer på spørsmål på vg nett, "Var da nok mat dar?":

"Nei vi hadde knappt noe ris og kattemat på boks da....men vi fikk jo ikke fyr på bålet fordi all veden var fuktig i skogen....derfor fikk vi ikke kokt ris...og heller ikke spist. De andre spiste kattmat....Jeg lot være.....Jeg måtte minst ha vært der noen måneder før jeg kunne spist katt altså....grrrrr"

Tror J-diva kattemat på boks er det samme som kattekjøtt på boks?

Jeg bare lurer :)

Skrevet

Å herregud, så på det der i går jeg og... Hun er jo helt på trynet! Det norske laget er jo helt tafatte - er flaut at de representerer Norge! Den som er litt kul er Janne, Lene er ok.. Jan da.. herregud, den grisen der da... *uff*

De hadde ligther, sminke, de vasket beina i drikkevann, de hadde pressening, regntøy osv osv.. så skal de bare være der i tre uker. + de hadde masse mat, ikke Robinson dette vettu, men ferie...

Herregud, dette er ikkenoe i forhold til de robinson-seriene som har vært.. Urettferdig! Pluss premien er dobbelt så stor! *rister oppgitt på huet*

Han HUlk Hogen fra Danmark er ikke bedre han da.. Idiot!

Gjest tjohooo
Skrevet

Å herregud, så på det der i går jeg og... Hun er jo helt på trynet! Det norske laget er jo helt tafatte - er flaut at de representerer Norge! Den som er litt kul er Janne, Lene er ok.. Jan da.. herregud, den grisen der da... *uff*

De hadde ligther, sminke, de vasket beina i drikkevann, de hadde pressening, regntøy osv osv.. så skal de bare være der i tre uker. + de hadde masse mat, ikke Robinson dette vettu, men ferie...

Herregud, dette er ikkenoe i forhold til de robinson-seriene som har vært.. Urettferdig! Pluss premien er dobbelt så stor! *rister oppgitt på huet*

Han HUlk Hogen fra Danmark er ikke bedre han da.. Idiot!

Tror ikke jeg skal gidde å se robinson i år :)

Skrevet

Tror ikke jeg skal gidde å se robinson i år :)

Jeg ble bare irritert! Så fikk de hjelp av svenskene.. Hvis lagene snakket med hverandre før var det juks, og så fikk de straff.. Nå er det lov til å hjelpe andre lag å bygge leir???? Idioti..

Gjest alive&kicking
Skrevet

Synes det er mer bemerkelsesverdi at hun påstår å ha blitt gravid med et romvesen. Den tar kaka...

Skrevet

Synes det er mer bemerkelsesverdi at hun påstår å ha blitt gravid med et romvesen. Den tar kaka...

Ja, noe så fornærmende for romvesenet!

Gjest tjohooo
Skrevet

Har hun sagt det også? :)

Gjest been there.done that.
Skrevet

Å bli bortført av romvesner er slett ikke noe å fleipe med, asså! ;)

Skrevet

Nå er det vel ingen som har mistenkt J-diva for å stå først i køen da intelligensen ble delt ut...

Skrevet

Å bli bortført av romvesner er slett ikke noe å fleipe med, asså! ;)

Men her var det ikke bare bortført det var også ..eh.. "forført" ;-)

Gjest robinsonine
Skrevet

Herregud ..... har hun virkelig sagt det ??!!??

Jeg må si jeg var flau over å være norsk da jeg så 1. programmet om søndagen .....

Skrevet

jeg saa ikke programmet (ene?) med robinson, men jeg synes bare hun virker helt ok jeg. (mulig jeg er den eneste). damen er rar, saer, og veldig unorsk, -men jeg liker henne jeg. skjoent stor fan er jeg vel ikke..

Gjest tjohooo
Skrevet

jeg saa ikke programmet (ene?) med robinson, men jeg synes bare hun virker helt ok jeg. (mulig jeg er den eneste). damen er rar, saer, og veldig unorsk, -men jeg liker henne jeg. skjoent stor fan er jeg vel ikke..

Vel heller henne enn visse bitchy ego folk, ja :)

Skrevet

Vel heller henne enn visse bitchy ego folk, ja :)

hvem er bitchy??

straks et oppegaaende kvinnemenneske har sagt noe kort, konkret og rett fra levra saa kalles man bitch. Menn derimot er klare og saklige. My ass.

(btw. jeg ser ikke paa robinson vip, ..og er det den du diskuterer saa har jeg sannsynligvis sporet helt av. beklager.)

Gjest tjohooo
Skrevet

hvem er bitchy??

straks et oppegaaende kvinnemenneske har sagt noe kort, konkret og rett fra levra saa kalles man bitch. Menn derimot er klare og saklige. My ass.

(btw. jeg ser ikke paa robinson vip, ..og er det den du diskuterer saa har jeg sannsynligvis sporet helt av. beklager.)

Da er jeg en storbitch etter din definisjon.

Nei, det jeg mener er egoistiske og arrogante kvinnfolk. Som det blir antydet at Cæsar-dama er på øya.. uten at jeg har sett det selv.

Skrevet

Da er jeg en storbitch etter din definisjon.

Nei, det jeg mener er egoistiske og arrogante kvinnfolk. Som det blir antydet at Cæsar-dama er på øya.. uten at jeg har sett det selv.

bitch er etter min mening et gedigent kompliment. jeg bare reagerer paa at kvinner oppfattes som hysteriske straks de opptrer som strenge.

men dette var bare way ut av selve hovedinnlegget.

unnskyld! :)

Gjest tjohooo
Skrevet

bitch er etter min mening et gedigent kompliment. jeg bare reagerer paa at kvinner oppfattes som hysteriske straks de opptrer som strenge.

men dette var bare way ut av selve hovedinnlegget.

unnskyld! :)

Siden bitch kan brukes både om damer med bein i nesa og de som rett og slett er arrogante og ufordragelige, TRENGER det jo ikke være positivt :) men bla, bla ;)

Skrevet

Siden bitch kan brukes både om damer med bein i nesa og de som rett og slett er arrogante og ufordragelige, TRENGER det jo ikke være positivt :) men bla, bla ;)

ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...