Gjest Bio Drain.. Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg er ingen slankehysteriker, og trener ikke. Er derimot en sunn, nokså aktiv person. Sliter med 2 kg for mye, egentlig ingenting å henge seg opp i, men du vet, i mangel på andre problemer.. Har hørt at renselsespillekuren Bio Drain skal hjelpe med de 2 siste kiloene som er umulige å slanke bort. Noen med erfaring?? Er jeg en lettlurt idiot? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg har brukt den, men kan ikke si jeg merket stort. Litt færre celulitter kanskje. Og så tror jeg kanskje jeg reagerte negativt på noen av urtene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Mannen min prøvde BioDrain og gikk med hodepine de første to ukene. Dette skal være ganske vanlig da det betyr at avfalsstoffer er på vei ut av kroppen. Han gikk ikke ned i vekt, men ble helt kvitt problemet med halsbrann som han har slitt med i mange år. På den måten var det altså positivt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.