Gå til innhold

Gamle dolere -nicket?

Anbefalte innlegg

Gjest hå nei ikke nå
Skrevet

Jeg logget meg på DOL for mange år siden og da var det to som gjorde sterkt inntrykk på meg fordi de var så frekk og alltid trodde det verste om folk. Jeg var jo som jomfru å regne når det dreide seg om internett, så jeg var jo sjokkert.

Det ene nicket var lion, men jeg klare ikke å huske det andre.

De ble utestengt en del ganger, og kom tilbake med noen ekstra i-er i nicket.

Hjelp meg å huske hva det andre nicket var. De var nok mest på småbarnsforum og åpent.

Gjest hå nei ikke nå
Skrevet

meg...

Rosanna

?

Nei, det var et kortere nick, at det går an å bli så glemsk.

Skrevet

Nei, det var et kortere nick, at det går an å bli så glemsk.

husker ikke jeg - det var jo Lion som la på fler og fler i'er.

kanskje du mener han Nåååååååå? hehe

Gjest hå nei ikke nå
Skrevet

Zirine?

Zirine var det ja!

Begge disse var temmelig skarp i replikkene.

Gjest sjaffis
Skrevet

Zirine var det ja!

hun har funnet seg andre debattfora.

Skrevet

Zirine var det ja!

ja det var hun, :) og hun er dypt savnet her inne. zirine tror jeg hun har lagt doed, men personen lever (og herper traader) i beste velgaaende paa andre fora.

Gjest hå nei ikke nå
Skrevet

ja det var hun, :) og hun er dypt savnet her inne. zirine tror jeg hun har lagt doed, men personen lever (og herper traader) i beste velgaaende paa andre fora.

En av disse to hjalp meg til å komme videre og se mine egne problemer utenfra. Først ble jeg sint, frustrert, lei meg, såret, men tankene rundt det som ble skrevet surret, til slutt gikk det opp for meg at de hadde rett. De fikk meg på en måte ut av en stakkars-rolle jeg hadde vært i altfor lenge.

Nyttig med litt skarpe replikker innimellom, så lenge det ikke går til personangrep og forfølging av enkelte nick. :-)

Skrevet

husker ikke jeg - det var jo Lion som la på fler og fler i'er.

kanskje du mener han Nåååååååå? hehe

hehe, jeg husker Nååååå.

Og Lion, Zirine og Rosanna.

Lenge siden de har vært her,ja.

Skrevet

Jeg savner Lion. Hun var fresk i kjeften og hadde et avslappet forhold til rollen som småbarnsmor.

Etter diverse korrekser ble hun til både Liion og Lionn. Nesten som knuter i russelua, disse ekstrabokstavene i nickene.

Skrevet

hehe, jeg husker Nååååå.

Det er ikke så lenge siden jeg så Zirine. Og PunkyB.

Skrevet

hehe, jeg husker Nååååå.

Jeg husker også disse. Og Melaisa eller noe sånn? Og Dewey og Birdie og Gyrken. :)

Skrevet

hehe, jeg husker Nååååå.

De ER sikkert her...... *ser seg over skuldra*

Skrevet

Jeg husker Meg Ryan og keiserinnen. De ble utestengt rett som det var, med evige krangler..

Skrevet

En av disse to hjalp meg til å komme videre og se mine egne problemer utenfra. Først ble jeg sint, frustrert, lei meg, såret, men tankene rundt det som ble skrevet surret, til slutt gikk det opp for meg at de hadde rett. De fikk meg på en måte ut av en stakkars-rolle jeg hadde vært i altfor lenge.

Nyttig med litt skarpe replikker innimellom, så lenge det ikke går til personangrep og forfølging av enkelte nick. :-)

saa fint! alle trenger vi jo et spark bak innimellom :) Noen klarer aa gjoere det med stil, mens andre overhode ikke gjoer det (..)

:)

Gjest hå nei ikke nå
Skrevet

De ER sikkert her...... *ser seg over skuldra*

Nååååå og Rosanna mener du??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...