Gå til innhold

Kom videre. Se fremover. Elsk deg selv...

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg heldigvis forlatt på en meget skånsom og sympatisk måte og det tror jeg er medvirkende til at jeg takler å miste drømmekvinnen. Vi var heller ikke involvert i så lang tid. Heldigvis.

Men, det jeg vil nå er å si til dere som er blitt alene: Elsk deg selv... Fokusér på alle dine positive sider, se deg selv som en attraktiv kvinne/mann. Vit at det finnes en ny drømmemann/-kvinne der ute og det er bare et spørsmål om tid før du møter vedkommende. Vit at du selv er noens drømmemann/-kvinne.

Klipp håret, kjøp nytt tøy, tilbring mye tid med gode venner.

Gi også plass til sorgen, men ikke begrav deg under dyna og med gamle, gode minner.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170995-kom-videre-se-fremover-elsk-deg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...