Gjest må spørre her Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 På nettbanken min er jeg trukket 136 kr for taxi den 18 des, og 137 for taxi den 19. des. Den første turen stemmer, den andre ikke!! Hvordan skal jeg kunne bevise at dette ikke stemmer...? Og hvor skal jeg henvende meg? 0 Siter
Gjest må spørre her Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 utrolig nok lå kvitteringen i veska mi.. Det er vel ikke mulig at det er gjort en "feil", det er vel mest sannsynlig at sjåføren har prøvd å svindle meg?? 0 Siter
Gjest Sjaffis Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Ikke noe problem. Ring taxisentralen og si ifra. Normalt (ihvertfall i mindre byer) har de normalt tid/anstendighet nok til å sjekke nærmere de bilag som den enkelte bil/drosjeeier har. Har tiden gått, slik at sentralen ikke sitter på bilagene lenger, så ringer du banken, og ber om kopi av bilaget for begge transaksjonene. Da vil det fort blir klart om trekket stemmer eller ikke. 0 Siter
Gjest må spørre her Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Ikke noe problem. Ring taxisentralen og si ifra. Normalt (ihvertfall i mindre byer) har de normalt tid/anstendighet nok til å sjekke nærmere de bilag som den enkelte bil/drosjeeier har. Har tiden gått, slik at sentralen ikke sitter på bilagene lenger, så ringer du banken, og ber om kopi av bilaget for begge transaksjonene. Da vil det fort blir klart om trekket stemmer eller ikke. Takker! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 De må fremlegge signatur på kortbruken fra deg, ellers kan du anmelde de for svindel. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 utrolig nok lå kvitteringen i veska mi.. Det er vel ikke mulig at det er gjort en "feil", det er vel mest sannsynlig at sjåføren har prøvd å svindle meg?? Slike feil skjer av og til. Det morsomte jeg har vært med på var når taxi-sjåføren slo inn 12.000, og fikk ikke kansellert det. Fikk en veldig kul regning (og pengene tilbake dagen etterpå) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.