Gå til innhold

Lisensjeger - hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en lisensjeger på døra i går, løy så godt jeg kunne, men han trodde jo ikke et sekund på at jeg ikke har tv. Hva skjer nå?

Skrevet

De kommer vel med lensmannen for å hente TV'n din....

he-he....tror nok det verste du risikerer er at du får en giro på lisensen i postkassa:-)

Skrevet

Lillemus, da. Du slipper nok ikke unna med det, det blir nok noe i posten, vil jeg tro.

Greier du å lyve så de tror det også?

Det hadde ikke gått her. Ihvertfall ikke med mitt fraværende pokerfjes ;)

Blir alltid avslørt hvis jeg forsøker meg på noe..

Skrevet

Var han inne hos deg og så at du hadde TV da? Isåfall får du bare en giro i postkassa. Det gjorde iallefall mine tidligere naboer på Byåsen. :o) Dersom du ikke slapp ham inn så må jo de bevise at du faktisk har TV før de kan kreve noe av deg.

Gjest Calóni
Skrevet

Er det razzia i Trheim nå, eller? :o Jeg skal iallfall ikke åpne opp for fremmede på en stund! :D

Skrevet

Er det razzia i Trheim nå, eller? :o Jeg skal iallfall ikke åpne opp for fremmede på en stund! :D

Det er 5 år siden jeg flytta fra Byåsen, så det er nok lenge siden naboene mine ble ferska. Men de tar nok enkelte områder i gangen ja.

Skrevet

Kanskje han egentlig var en forkledd stripper utsendt av vennene dine. Men før han fikk revet av seg klærne, slang du døra igjen?? Tror du ikke : )

Skrevet

Kanskje han egentlig var en forkledd stripper utsendt av vennene dine. Men før han fikk revet av seg klærne, slang du døra igjen?? Tror du ikke : )

Hvis vennene mine sender meg en forkledd stripper på minst 65 år så har de misforstått min smak for modne menn totalt....

Skrevet

Var han barsk?

;)

Overhode ikke! Da hadde jeg jo bedt ham inn og sagt gråtkvalt at jeg nettopp hadde fått en gammel tv fra faren til mine barn og kastet meg om halsen hans og bedt om unnskyldning for å ha glemt å varsle... ;o)

Skrevet

Overhode ikke! Da hadde jeg jo bedt ham inn og sagt gråtkvalt at jeg nettopp hadde fått en gammel tv fra faren til mine barn og kastet meg om halsen hans og bedt om unnskyldning for å ha glemt å varsle... ;o)

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...