Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skremmende at du er så dum med slike holdninger....det som skremmer meg enda mer enn det er hvor mange menn som tror at fordet de får ei dame med seg hjem så er det fritt fra og fram me'n...............

Skrevet

Nå beskriver du jo alle som psykiatriske pasienter da.

Dessuten trenger man ikke nødvendigvis gå direkte til politiet etter at det skjedd. Tross alt mye bedre å vente noen dager i stedet for å ikke anmele i det hele tatt.

Men jeg er redd det er litt sånn derre:"jaja, sannynligheten for at JEG blir voldtatt igjen er ikke så stor"

Skulle vært en plikt å anmelde, akkurat som det er plikt å si i fra hvis man finner noen som har skadet seg etc.

Må si du viser utrolig lite empatiske trekk her.... Du kan overhodet ikke vite hva du snakker om her. Så kynsik du er. Det dreier seg om noe helt annet enn plikt til å anmelde her.... hvordan tror du det føles å fortelle andre, helt fremmede, om og omigjen hva du er blitt utsatt for? bli spurt opp ih\gjen og opp igjen om detaljer som er så viktige her?? Og skal du muligens klare å vinne frem her er det viktig at du anmelder med en gang og får sikret "spor" som det så guffent heter.... Nei, jeg tror mannfolk burde gå i seg selv og gjøre noe med holdningene sine til jenter. Og du kan jo begynne du.....

Skrevet

Skremmende at du er så dum med slike holdninger....det som skremmer meg enda mer enn det er hvor mange menn som tror at fordet de får ei dame med seg hjem så er det fritt fra og fram me'n...............

Men mest skremmende er det kanskje at det faktisk fins mennesker som vil ha slike menn med seg hjem? ...menn med slike holdninger, mener jeg.

:)

Skrevet

Men mest skremmende er det kanskje at det faktisk fins mennesker som vil ha slike menn med seg hjem? ...menn med slike holdninger, mener jeg.

:)

Jo, men ikke alltid lett å skue hunden på hårene liksom. Respekt finnes det tydeligvis lite av rundt om i det ganske land.

Skjønner at jeg har litt av et ensvar som skal oppdra to gutter til å bli gentlemenn....(",)..

Skrevet

Nåja. Det statistiske materialet tilsier at mer enn 90% av alle voldtatte kvinner kjenner overgriperen fra før.

Med andre ord er overgriperen en de kjenner, og ofte har et tillitsforhold til; enten fra privat omgangskrets eller jobb.

Og det store flertallet voldtekter utøves av samboere/ektemenn til kvinner. Disse blir dog sjelden og aldri anmeldt til politiet.

Gjest tottlå
Skrevet

Jo, men jeg nekter å finne meg i å bli satt i samme bås som en som kommer med en slik idiotisk uttalelse.

"..........................."

OK! Hehehe....

Ikke ALLE er like lure!!

Skrevet

Jeg tror du skjønner dette, selv om du tydeligvis har en misjon her.

Selfølgelig er det ikke bra at saker ikke blir anmeldt - det gjør det jo "tryggere" å voldta. Men i det tilfellet hvor en kvinne har blitt voldttatt, så er det der og da, for henne selv, viktigere å ta vare på seg selv enn å tenke fremover på statisikker etc. Det er synd at konsekvensene blir slik, men slik er det nå, og det er ganske naturlig.

"........................"

Akkurat det var det jeg prøvde å formidle til pirko.

Takk for hjelpen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...